ΓΔ: 1392.71 -0.35% Τζίρος: 40.15 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:43:00 DATA

ΑΑΔΕ: «Λουκέτο» και πρόστιμο 61.000 ευρώ σε πρατήριο της Νάξου

Πλέον του πρατηρίου, σφραγίστηκαν και οι δεξαμενές και οι αντλίες του και δεσμεύθηκε ο μη δηλωμένος Φορολογικός Ηλεκτρονικός Μηχανισμός.

Στο κλείσιμο ενός πρατηρίου, το οποίο λειτουργούσε ως φάντασμα, προχώρησε η ΑΑΔΕ, μέσω των σαρωτικών διασταυρώσεων που πραγματοποιούνται καθημερινά. Συγκεκριμένα, ο ειδικός αλγόριθμος αξιοποίησε στοιχεία από το σύστημα εισροών-εκροών και -σε συνδυασμό με τον επιτόπιο έλεγχο- διαπιστώθηκαν οι εξής παραβάσεις:

  1. Μη εγκατάσταση συστήματος εισροών-εκροών
  2. Μη ύπαρξη βαθμονομημένης ορειχάλκινης βέργας φυσικής καταμέτρησης
  3. Μη ογκομέτρηση δεξαμενών από διαπιστευμένο φορέα, μη ύπαρξη ογκομετρικών πινάκων και μη διαπίστευση ορειχάλκινης βέργας
  4. Μη ύπαρξη επικολλημένων πινακιδίων με τους μοναδικούς αριθμούς μητρώου επί των δεξαμενών
  5. Μη δήλωση του ΦΗΜ στην αρμόδια ΔΟΥ (παράβαση αρμοδιότητας Φορολογικής Διοίκησης)
  6. Κατοχή φορολογικής ταμειακής μηχανής για πωλήσεις αγαθών, εκτός καυσίμων, όπου δεν αποτυπώνεται το QR Code στις αποδείξεις λιανικής πώλησης.

Πλέον του πρατηρίου, σφραγίστηκαν και οι δεξαμενές και οι αντλίες του και δεσμεύθηκε ο μη δηλωμένος Φορολογικός Ηλεκτρονικός Μηχανισμός. Επιβλήθηκαν πρόστιμα 61.000 ευρώ, ενώ ο έλεγχος συνεχίζεται σε βάθος, ώστε να διαπιστωθεί αν υπάρχουν και άλλες φορολογικές και τελωνειακές παραβάσεις.

Nα σημειωθεί ότι από το καλοκαίρι του 2022 έχουν σφραγιστεί πέντε πρατήρια καυσίμων για παραβάσεις νοθείας καυσίμων και λαθρεμπορίας:

πρατήρια

 

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές εκτινάσσουν τα φορολογικά έσοδα του κράτους

Ήδη σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία για την εφαρμογή του νέου αυτοκόλλητου σήματος στα ΤΑΞΙ που θα ενημερώνει τους πελάτες για την υποχρέωση των επαγγελματιών να δέχονται πληρωμές μέσω POS.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΑΑΔΕ: Φοροδιαφυγή πολλών εκατ. μέσω πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου

Πρόκειται για πλατφόρμα παγκόσμιας εμβέλειας, μέσω της οποίας παραγωγοί κάθε κλάδου προβάλλουν και πωλούν προϊόντα τους, όπως κοσμήματα, παπούτσια, είδη χειροτεχνίας, τσάντες, ρούχα, είδη διακόσμησης, έπιπλα κλπ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο «Μεγάλος Αδελφός» της ΑΑΔΕ για τους πελάτες των επιχειρήσεων

Με το ψηφιακό πελατολόγιο οι επαγγελματίες, που θα καθοριστούν, θα πρέπει να το τηρούν ώστε να είναι διαθέσιμο στον έλεγχο και στις διασταυρώσεις. Πότε θα χτυπάει καμπανάκι στην ΑΑΔΕ για πραγματοποίηση επιτόπιου ελέγχου.