ΓΔ: 1394.72 -0.21% Τζίρος: 46.64 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:26:30 DATA

Στη δεύτερη θέση της αγοράς παγωτού ανέβηκε η Κρι Κρι

Με την προσθήκη 1.000 νέων σημείων πώλησης και την συμμετοχή των νέων προϊόντων στις πωλήσεις στο 15%, η Κρι Κρι κατέγραψε θετική πορεία το 2019.

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2019 για την γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι που πραγματοποίησε σημαντική ανάπτυξη με την προσθήκη 1.000 νέων σημείων πώλησης, και κατάφερε να εδραιωθεί ως η δεύτερη σε προτίμηση μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα όπως αναφέρει έρευνα της Nielsen. Η συμμετοχή των νέων προϊόντων στις πωλήσεις ανήλθε στο 15%.

O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΚριΚρι, Παναγιώτης Τσινάβος,στο ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας, ενημέρωσε για τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς, αλλά και για τις νέες δράσεις και τα λανσαρίσματα στην κατηγορία παγωτού για το 2020 όπου και δήλωσε χαρακτηριστικά: «Με κεντρικό μήνυμα «Πάμε για μεγάλες απολαύσεις», η νέα χρονιά βρίσκει την Κρι Κρι να ολοκληρώνει νέες επενδύσεις στο εργοστάσιο παγωτού που σηματοδοτούν νέα καινοτόμα προϊόντα, αλλά και αύξηση της παραγωγικής ικανότητας για την καινούργια δεκαετία,για την Ελλάδα και το εξωτερικό».

Υπενθυμίζουμε πως τα μικτά κέρδη της εταιρείας στο εννεάμηνο του 2019 ανήλθαν σε 34,78 εκατ. ευρώ ενώ τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 19,92 εκατ. ευρώ. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 92,94 εκατ. ευρώ.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννεάμηνο 2019 ανήλθαν σε 21,92 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 4,4%. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής, και η σημαντική επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού. Οι επιδόσεις θα ήταν ακόμα υψηλότερες, αν οι καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου έως τα μέσα Μαΐου, δεν ήταν δυσμενείς για τις πωλήσεις παγωτού.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εννεάμηνο 2019 ανήλθαν σε 34,64 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά +13%. Η εταιρεία συνεχίζει την εστίασή της στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών, με έντονη διαφημιστική επικοινωνία και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Παράλληλα, επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της ώστε να απευθύνεται σε ευρύτερη καταναλωτική βάση. Στο πλαίσιο αυτό, προσφάτως προχώρησε σε είσοδο στην κατηγορία βρεφικού γιαουρτιού. Συνολικά το μερίδιό της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού άγγιξε το 15,8% (+0,8 π.μ), διατηρώντας τη 2η θέση [IRI σε όγκο, Σεπτέμβριος 2019].

Σημειώνεται ότι στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +36,3%). Η εταιρεία αξιοποιεί τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης και επεκτείνει τις υπάρχουσες συνεργασίες. Πλέον, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 38% των συνολικών πωλήσεων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: «Βουτιά» των καθαρών κερδών που διαμορφώθηκαν στα 3,18 εκατ.

Παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών στα 171,88 εκατ. ευρώ, η απόφαση της εταιρείας να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης του λειτουργικού κόστους, επηρέασε σημαντικά την κερδοφορία της.