ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:30:19 DATA
Φώτο: Lamborghini

Η Lamborghini αποκαλύπτει το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο της ιστορίας της

Η αυτοκινητοβιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων που ανήκει στον όμιλο Volkswagen θα δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να εμπλακεί από την αρχή στη δημιουργία του μοντέλου που θα αποκτήσει.

Η Lamborghini, προετοιμάζεται για την αποκάλυψη του πρώτου της υβριδικού σούπερ σπορ αυτοκινήτου στην ιστορία της. Το πρόγραμμα της ιταλικής μάρκας προβλέπει ότι η παγκόσμια εμφάνιση του νέου μέλους της γκάμας της θα γίνει σε λίγες εβδομάδες.

Ωστόσο, η μάρκα που κατασκευάζει πανάκριβα αυτοκίνητα, έδωσε στη δημοσιότητα δυο νέες δημιουργίες της το κουπέ Invencible και το roadster Auténtica, οι οποίες αποτελούν και τον φόρο τιμής που δίνει η φίρμα στον διάσημο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα της, ενώ δίνουν και νέα διάσταση στην εξατομίκευση, καθώς ο αγοραστής εμπλέκεται από την αρχή στη δημιουργία των μοντέλων, δηλαδή είναι πραγματικά κατά παραγγελία.

«Ο κινητήρας V12 είναι ένας από τους πυλώνες της ιστορίας μας και της επιτυχίας της μάρκας μας», δήλωσε ο Stephan Winkelmann, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Automobili Lamborghini. «Καθώς οδεύουμε προς την υιοθέτηση μιας νέας εποχής υβριδισμού, αυτός είναι ο τρόπος της Lamborghini να γιορτάσει τον ατμοσφαιρικό V12 με δύο μοναδικά οχήματα που αντιπροσωπεύουν την ιδέα μας για αριστεία στην εξατομίκευση».

Τα δύο ξεχωριστά αυτοκίνητα σχεδιάστηκαν από τη Lamborghini Centro Stile. Τα Invencible και Auténtica είναι τα τελευταία αυτοκίνητα που κατασκευάζονται από τη Lamborghini εξοπλισμένα με 12κύλινδρο κινητήρα 6,5 λίτρων τοποθετημένο κατά μήκος στο πίσω μέρος πριν από τη μετάβαση στην υβριδική εποχή. Η τελευταία πράξη στο απερχόμενο σύστημα παραγωγής ενέργειας της Lamborghini V12, αποδίδει 780 ίππους και μέγιστη ροπή 72,8 χλγμ. στις 6.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται με επτατάχυτο κιβώτιο ISR. Τα Invencible και Auténtica, εξοπλίζονται με τετρακίνηση και σύστημα δυναμικής διεύθυνσης Lamborghini που ελέγχει και τους τέσσερις τροχούς.

Η εταιρεία Lamborghini ιδρύθηκε το 1963 από τον Φερούτσιο Λαμποργκίνι. Το 1963, ο Φερούτσιο Λαμποργκίνι, με απώτερο σκοπό να ανταγωνιστεί τη Ferrari, αποφάσισε να ακολουθήσει το όνειρό του δημιουργώντας τα δικά του υπεραυτοκινήτα, πετυχαίνοντας τα μοντέλα της Lamborghini να αποτελούν σύμβολα της απόδοσης και του πλούτου.

Μετά από μια δεκαετία ανάπτυξης, το 1973 ξέσπασε η παγκόσμια οικονομική κρίση και η κρίση πετρελαίου. Το 1978 η εταιρεία πτώχευσε, πέρασε αρχικά από τα χέρια Ελβετών επιχειρηματιών για να καταλήξει στην Chrysler η οποία απέτυχε να την κάνει κερδοφόρα. Πουλήθηκε το 1994 σε μια Ινδονησιακή εταιρεία, η οποία με τη σειρά της την μεταπώλησε στην Audi AG, με αποτέλεσμα τον Σεπτέμβριο του 1998 να ενταχθεί στον όμιλο Volkswagen, όπου ανήκει μέχρι σήμερα. Φυσικά, η κατασκευή των Lamborghini συνεχίζει να γίνεται χειροποίητα στο πατρογονικό σπίτι της στην Sant' Agata. Επίσης, σήμερα στην Sant' Agata φιλοξενούνται και τα μουσεία Lamborghini , όπου μπορεί ο καθένας να μάθει για την ιστορία αυτών των υπεραυτοκινήτων και να τα θαυμάσει, καθώς και το μουσείο προς τιμή του εφευρέτη Φερούτσιο Λαμποργκίνι.

Νέα μοντέλα εισήχθησαν στην αγορά από τότε και επέφεραν μεγάλη οικονομική άνθιση για την εταιρεία. Αλλά κοντά στα τέλη της δεκαετίας του 2000 όπου συνέβη η παγκόσμια οικονομική κρίση, οι πωλήσεις της Lamborghini μειώθηκαν κάτω από το 50%.

Το σήμα της Lamborghini απεικονίζει έναν ταύρο που επιτίθεται και αυτό ήταν μια προσωπική επιλογή του ιδρυτή Φερούτσιο Λαμποργκίνι. Για την ακρίβεια, χρησιμοποίησε το ζώδιό του, που ήταν Ταύρος, καθώς γεννήθηκε στις 28 Απριλίου 1916, ως σήμα για την εταιρεία του. Ταυτόχρονα, για τον ίδιο λόγο, καθιέρωσε εξ αρχής την παράδοση να δίνει στα μοντέλα της εταιρείας ονόματα διάσημων ταύρων, κυρίως από ταυρομαχίες, μια παράδοση που συνεχίζεται από την εταιρεία μέχρι σήμερα. Ειδικότερα όμως το δεύτερο SUV στην ιστορία της φίρμας (μετά την Lamborghini LM002 που είχε παραχθεί από το 1986 έως το 1993 σε μόλις 328 αντίτυπα), το οποίο μπήκε στην παραγωγή τον Φεβρουάριο του 2018, ονομάστηκε Lamborghini Urus, δηλαδή Ούρος, ο πρόγονος της οικόσιτης αγελάδας

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Οριστικό λουκέτο από τα τέλη Μαρτίου μπαίνει στην Audi Βρυξελλών

Η κρίση στη μητρική Volkswagen πιέζει τον γερμανικό κολοσσό να περιορίσει τα κόστη. Ξεκινά επομένως το ριζικό πρόγραμμα λιτότητας από το μικρό εργοστάσιο στις Βρυξέλλες, το οποίο παράγει αποκλειστικά ένα και μόνο μοντέλο: το ηλεκτρικό SUV Q8 e-tron.
ΔΙΕΘΝΗ

Στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων ετών ο δείκτης κερδοφορίας της BMW

Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της BMW, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατακόρυφα κατά 30% τους τρεις τελευταίους μήνες έως τον Σεπτέμβριο, καθώς οι καταναλωτές μείωσαν τις δαπάνες των προϊόντων πολυτελείας.
Cars, Autokinito, Aytokinitiko
ΔΙΕΘΝΗ

Στροφή στο ανακυκλωμένο πλαστικό για τη βιομηχανία αυτοκινήτου

Η επεξεργασία πλαστικών απορριμμάτων ανοίγει νέες ευκαιρίες στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς ανακτούν πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας και επαναχρησιμοποιούνται σε μια σειρά από ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
ΔΙΕΘΝΗ

Βυθίζεται η μετοχή της Mercedes Benz από τον «εφιάλτη της Κίνας»

Ο γερμανικός κολοσσός έχει να αντιμετωπίσει το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον της Κίνας καθώς και την στροφή των καταναλωτών σε εγχώριες μάρκες αυτοκινήτων που διαθέτουν πιο προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία.
ΔΙΕΘΝΗ

Νέα κινεζική εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάνει απόβαση στην Ευρώπη

Η Leapmotor που έρχεται με δυο μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των καναλιών διανομής της Stellantis, ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική εταιρεία νέων ενεργειακών οχημάτων στην Κίνα σε πωλήσεις τον φετινό Ιούνιο.
ΔΙΕΘΝΗ

Η Stellantis διακόπτει προσωρινά την παραγωγή ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Η εισαγωγή πολλών φθηνών αυτοκινήτων από την Κίνα και η παγκόσμια επιβράδυνση που καταγράφουν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, οδηγούν την αυτοκινητοβιομηχανία σε αναπροσαμοργή των πλάνων για την ηλεκτροκίνηση.