Απαλλαγή καταβολής τελών καθαριότητας και φωτισμού των επιχειρήσεων των οποίων ανεστάλη η λειτουργία με απόφαση της Κυβέρνησης αποφάσισε ο δήμος Ρεθύμνης, για όσο διάστημα εκ του νόμου παρέμειναν κλειστές, καθώς και τον συμψηφισμό των ποσών που έχουν καταβληθεί εντός του διαστήματος απαλλαγής με μελλοντικές απαιτήσεις τελών.
Ο Δήμος ενημέρωσε όλους τους επαγγελματίες και επιχειρήσεις του Δήμου που με κυβερνητικές αποφάσεις στο πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή του κινδύνου διασποράς του Covid - 19 διέκοψαν υποχρεωτικά τη δραστηριότητά τους, ότι με την 118/2020 απόφασή του, το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε την απαλλαγή των ανωτέρω επιχειρήσεων από το ενιαίο ανταποδοτικό τέλους καθαριότητας και φωτισμού. Οι δικαιούχοι της απαλλαγής θα πρέπει υποχρεωτικά μέσα από την ειδική πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών, που λειτουργεί στο δήμο Ρεθύμνης, να υποβάλουν το σχετικό αίτημα «Απαλλαγής από το τέλος καθαριότητας-φωτισμού λόγω COVID-19», ηλεκτρονικά, με την χρήση του κωδικού τους στο TAXISnet ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες.
Η αίτηση σύμφωνα με τον Στέλιο Σπανουδάκη αντιδήμαρχο οικονομικών, μπορεί να γίνει: «Είτε από υπολογιστή, στην ιστοσελίδα «www.rethymno.gr» -> e-Υπηρεσίες -> e-Αιτήματα επιλέγουμε το αίτημα με τίτλο «Αίτηση απαλλαγής από το τέλος καθαριότητας-φωτισμού λογω COVID-19», είτε από συσκευή κινητού τηλεφώνου (smart phone) μέσω της εφαρμογής «Δημότης Ρεθύμνου» -> e-Αιτήματα (συμβατή με λειτουργικό Android και IOS). Περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες θα βρουν οι ενδιαφερόμενοι στη σελίδα https://www.rethymno.gr/e-services/financial-services»