ΓΔ: 2051.27 1.33% Τζίρος: 204.22 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:01:34
Ρομπότ τεχνητή νοημοσύνη
Η εικόνα απεικονίζει ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη σε ψηφιακό περιβάλλον αυτοματοποίησης.

Τί αλλαγές φέρνει στη δημοσιογραφία η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης

Εφαρμογές όπως το ChatGTP θα φέρουν νέες αλλαγές και προκλήσεις, ενώ ο τρόπος που διαχέεται η πληροφορία και μοιράζεται θα αλλάξει, όπως αναφέρθηκε στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Εκδοτών.

«Τίποτα δεν είναι πιο βέβαιο από την αβεβαιότητα» ήταν η φράση του Andreas Arntzen που είναι διευθύνων σύμβουλος στον εκδοτικό οίκο Wort & Bild, που θα μπορούσε να συμπεριλαμβάνει και όλη την εικόνα για το τι ακολουθεί στο χώρο των εκδόσεων και της δημοσιογραφίας, στη νέα εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, που έχει ήδη ανατείλει.

Ο κ. Arntzen, μιλώντας στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Εκδοτών που διεξήχθη στη Βιέννη, τόνισε ότι η αλλαγή είναι αναπόφευκτη και ότι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσαρμοστούμε και όχι να κλείνουμε τα μάτια στο μέλλον. «Το κλειδί για την επιτυχία είναι να καλλιεργήσουμε μια νοοτροπία που θα αγκαλιάζει το καινούργιο», είπε και τόνισε ότι ακούει συχνά για τον φόβο απώλειας θέσεων εργασίας αλλά εκείνο που ο ίδιος προτείνει είναι να βρει έκαστος τρόπους να κάνει τη δουλειά του καλύτερα και να εστιάζει σε αυτό, ενώ συγχρόνως πρέπει να προωθείται η πρόσβαση σε κάθε καινοτομία, την οποία θα συνοδεύει και η περιέργεια του κάθε εργαζόμενου, με την έννοια της ανάγκης για μάθηση.

Όπως άλλωστε τόνισε και η Ladina Heimgartner, επικεφαλής Global Media στο Ringier και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου "Blick" στην Ελβετία οι αλλαγές που θα προκύψουν περιγράφονται ως τεκτονικές και από την πλευρά μας πρέπει να εξετάσουμε τα επιχειρηματικά μοντέλα από την αρχή.

Η τεχνητή νοημοσύνη, το θέμα που κυριάρχησε στο συνέδριο, θα επηρεάσει τόσο τη δημοσιογραφία όσο και τα επιχειρηματικά μοντέλα των εταιρειών. Παρόμοιες όμως ήταν και οι αλλαγές που «ταρακούνησαν» τον χώρο με την εμφάνιση του Διαδικτύου και αλλά και των smartphone. Όπως επεσήμανε η ίδια, εφαρμογές όπως το ChatGTP θα φέρουν νέες αλλαγές και προκλήσεις αλλά η πεποίθησή της είναι πως και πάλι οι άνθρωποι του χώρου θα καταφέρουν να προσαρμοστούν και να επιτύχουν, να προχωρήσουν μπροστά.

Ο τρόπος που διαχέεται η πληροφορία και μοιράζεται θα αλλάξει, όπως ακούστηκε στο συνέδριο, καθώς η τεχνολογία θα αλλάξει ενδεχομένως ακόμη και το πώς διαμορφώνονται τα νέα και η παρουσίασή τους σε κάθε μέσο, καθώς ενδέχεται να είναι εντελώς προσαρμοσμένα στα ενδιαφέροντα του κάθε «αναγνώστη».

Ωστόσο, ο έλεγχος για την ακρίβεια και εγκυρότητα των πληροφοριών παραμένει σημαντικός και όπως τόνισε η κ.Heimgartner: «Ο κόσμος ψάχνει για ανθρώπους», λέει. Λέμε ιστορίες και κανείς δεν μπορεί να το κάνει τόσο καλά όσο εμείς».

Το European Publishing Congress, διαχρονικός υποστηρικτής του οποίου είναι η Japan Tobacco International διοργανώθηκε από τις 14 έως τις 15 Ιουνίου και αφορούσε στελέχη από τους τομείς της επιμέλειας, της ψηφιακής τεχνολογίας, του design και του management.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τεχνητή νοημοσύνη interface
ΔΙΕΘΝΗ

Αυξάνεται η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στη δημοσιογραφία

Σύμφωνα με διεθνή μελέτη το 73% βλέπει εργαλεία όπως το ChatGPT και το Bard να ενισχύουν την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητα ωστόσο εκφράζονται ανησυχίες για την ακεραιότητα των μέσω ενημέρωσης.
Μικροτσίπ και τεχνητή νοημοσύνη
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Alpha Bank διοργανώνει το πρώτο Innovation Day για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Alpha Bank εγκαινιάζει το Innovation Day, μια πλατφόρμα διαλόγου για την Τεχνητή Νοημοσύνη στο fintech, επιβεβαιώνοντας τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στη νέα τεχνολογική εποχή. Συμμετέχουν κορυφαία στελέχη και εκπρόσωποι της αγοράς.
Ομιλία σε συνέδριο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ημερίδα ΑΠΘ: Γλωσσικές επιστήμες και Τεχνητή Νοημοσύνη στη Θεσσαλονίκη

Ημερίδα για το μέλλον των γλωσσικών επιστημών στον 21ο αιώνα διοργανώνει το Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας του ΑΠΘ (20/11), με 13 ομιλητές και θεματικές όπως τεχνητή νοημοσύνη, νέες διδακτικές προσεγγίσεις και γλώσσα στην ψηφιακή εποχή.
τεχνητή νοημοσύνη interface
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι ακροατές δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν μουσική που παράγεται από το AI

Σύμφωνα με έρευνα της Ipsos για τη Deezer, το 97% των ακροατών δεν μπορεί να διακρίνει μουσική που δημιουργήθηκε από τεχνητή νοημοσύνη, ενώ αυξάνεται η ανησυχία για απώλεια δημιουργικότητας.
COSMOTE 5G+ λογότυπο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η COSMOTE TELEKOM πρωτοπορεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό με ΑΙ

Ο Γιάννης Βιτζηλαίος της COSMOTE TELEKOM επεσήμανε τη σημασία της Τεχνητής Νοημοσύνης στον ψηφιακό μετασχηματισμό, τονίζοντας ότι η τεχνολογία είναι πλέον ο πυρήνας λειτουργίας των επιχειρήσεων και η μη επένδυση σε αυτήν κοστίζει περισσότερο.
τεχνητή νοημοσύνη interface
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Skill Up Forum 2025: Νέες δεξιότητες και τεχνολογία στην εργασία

Το Skill Up Forum 2025 συγκέντρωσε δεκάδες ομιλητές, κορυφαίες εταιρίες και εκατοντάδες επαγγελματίες στην Τεχνόπολη, εστιάζοντας στην Τεχνητή Νοημοσύνη, τα σύγχρονα εργαλεία, την ηγεσία και την ανάπτυξη κρίσιμων δεξιοτήτων.