ΓΔ: 2087.17 -1.09% Τζίρος: 253.70 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Φώτο: Τράπεζα Πειραιώς

Τράπεζα Πειραιώς: Νέα υπηρεσία «Online Appointment» μέσω της winbank

Οι πελάτες μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με στέλεχος της Τράπεζας σε ημέρα και ώρα που επιλέγουν και ανάλογα με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί.

Το πλάνο ψηφιακού μετασχηματισμού της υλοποιεί η Τράπεζα Πειραιώς, με σκοπό την αξιοποίηση της τεχνολογίας και την προσφορά επιπλέον αξίας στους πελάτες της για το σύνολο των τραπεζικών τους αναγκών. Προσφέρει πλέον στους πελάτες λιανικής (ιδιώτες, μικρές επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες), τη δυνατότητα να προγραμματίσουν πλήρως ψηφιακά συνάντηση με εκπρόσωπο της Τράπεζας μέσω της  υπηρεσίας «Online Appointment».

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για μία καινοτόμα υπηρεσία η οποία παρέχεται τόσο μέσω winbank web banking όσο και μέσω winbank mobile εφαρμογής, διευκολύνει τους πελάτες στην οργάνωση της καθημερινότητάς τους, εξοικονομώντας τους πολύτιμο χρόνο και παρέχοντάς τους μια σύγχρονη τραπεζική εμπειρία. 

Συγκεκριμένα, οι πελάτες μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με στέλεχος της Τράπεζας σε ημέρα και ώρα που επιλέγουν και ανάλογα με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί:  επίσκεψη σε κατάστημα, τηλεφωνική συνάντηση, ή βιντεοκλήση (αυτή η δυνατότητα παρέχεται αποκλειστικά σε πελάτες Personal Banking & Business Banking Plus).  Επίσης έχουν τη δυνατότητα να ορίσουν το θέμα της συνάντησης, από μια μεγάλη γκάμα επιλογών, όπως ενδεικτικά: καταθέσεις, επενδύσεις, δάνεια, κάρτες, συναλλαγές και πληρωμές για τους ιδιώτες πελάτες, και επαγγελματικοί λογαριασμοί, επιχειρηματικά δάνεια, business κάρτες, καρνέ επιταγών και εισαγωγές / εξαγωγές για επιχειρήσεις και επαγγελματίες.

Η διαδικασία προγραμματισμού της συνάντησης ολοκληρώνεται την ίδια στιγμή χωρίς επιπλέον επικοινωνία, καθώς οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε διαθέσιμες ημέρες και ώρες των στελεχών των Καταστημάτων και μπορούν να επιλέξουν αυτή που τους εξυπηρετεί.

Παράλληλα, μπορούν να διαχειριστούν το ραντεβού τους και να τηρούν ιστορικό αρχείο των ολοκληρωμένων τους συναντήσεων. 

Η νέα καινοτόμα υπηρεσία «Online Appointment» διατίθεται και στις επιχειρήσεις, παρέχοντας  τη δυνατότητα συμμετοχής και όλων των συνδεδεμένων με την εταιρεία εκπροσώπων της.

Με την ολοκλήρωση του προγραμματισμού ραντεβού οι πελάτες λαμβάνουν στο email τους επιβεβαιωτικό email με τις λεπτομέρειες του ραντεβού, καθώς και ειδοποίηση (push notification) στο κινητό τους 1 ώρα πριν την προγραμματισμένη συνάντηση.

Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία «Online Appointment» στο www.piraeusbank.gr
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τρ. Πειραιώς, Oracle
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Πειραιώς επεκτείνει τη στρατηγική συνεργασία της με την Oracle

Η Τράπεζα Πειραιώς και η Oracle ενισχύουν τη συνεργασία τους για την ανάπτυξη λύσεων Τεχνητής Νοημοσύνης, Cloud και βιώσιμων τεχνολογιών, στο πλαίσιο της στρατηγικής ψηφιακής μετάβασης της Τράπεζας
Τράπεζα Πειραιώς πινακίδα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Πειραιώς: Ξεκίνησε ο 12ος κύκλος του Project Future με νέες εκπαιδεύσεις

Το Project Future της Τράπεζας Πειραιώς συνεχίζεται με τον 12ο κύκλο του, προσφέροντας σε νέους πτυχιούχους εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις σε τομείς αιχμής και γέφυρα προς την αγορά εργασίας.
Piraeus Bank
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πειραιώς: Ισχυρό ενδιαφέρον για την έκδοση AT1 ύψους 600 εκατ. ευρώ

Η Τράπεζα Πειραιώς προχωρά σε ομολογιακή έκδοση AT1 600 εκατ. ευρώ, με το βιβλίο προσφορών να ξεπερνά τα 2 δισ. ευρώ και το κουπόνι να διαμορφώνεται κοντά στο 6,5%, ενισχύοντας την κεφαλαιακή της βάση.
Piraeus Bank
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Τρ Πειραιώς: Αγορές σε ιστορικά υψηλά μετά τη μείωση επιτοκίων της Fed

Σύμφωνα με το Δελτίο Τιμών Αγροτικών Προϊόντων της Τρ. Πειραιώς, οι διεθνείς αγορές κατέγραψαν νέα ρεκόρ μετά τη μείωση επιτοκίων από τη Fed, γεγονός που οδήγησε σε πτώση του δολαρίου και ενίσχυσε τις τιμές εμπορευμάτων και αγροτικών προϊόντων.