ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Cars, Autokinito, Aytokinitiko
Φωτό: Shutterstock

Οι βιομηχανίες θα αναπτύξουν πλήρως αυτόνομα οχήματα μετά το 2036

Η ανάπτυξη των πλήρως αυτόνομων οχημάτων έχει επιβραδυνθεί, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και την έλλειψη ημιαγωγών, αλλά και γενικότερα την όλη κατάσταση που έχει δημιουργεί εξαιτίας της έλλειψης πρώτων υλών.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να αναπτύξουν πλήρως αυτόνομα οχήματα μετά το 2036, σύμφωνα με πρόσφατη πρόβλεψη της ερευνητικής εταιρείας GlobalData, η οποία πιστεύει ότι τα αυτόνομα οχήματα επιπέδου 3 θα αναπτυχθούν στα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας, με το επίπεδο 4 να τα αντικαθιστά γρήγορα στην αρχή της επόμενης δεκαετίας.

Η μελέτη αναφέρει ότι τα πρώτα αυτοκίνητα επιπέδου 4 θα μπορούν να κυκλοφορούν το 2031. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορούν να κυκλοφορούν μόνα τους στους δημόσιους δρόμους, πάντα με τον οδηγό ο οποίος θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επέμβει, με την αμερικανική εταιρεία λογισμικού Synopsys να επισημαίνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα χρειάζεται ανθρώπινη συμμετοχή.

Η ανάπτυξη των πλήρως αυτόνομων οχημάτων έχει επιβραδυνθεί, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και την έλλειψη ημιαγωγών, αλλά και γενικότερα την όλη κατάσταση που έχει δημιουργεί στην αυτοκινητοβιομηχανία με την μείωση της παραγωγής στα εργοστάσια εξαιτίας της έλλειψης πρώτων υλών.

Η έρευνα εστιάζεται κυρίως στους προσαρμοσμένους επιταχυντές τεχνητής νοημοσύνης, τόσο για τα ίδια τα οχήματα όσο και για τα κέντρα δεδομένων του κατασκευαστή, καθώς έχουν να διαχειριστούν μεγάλο όγκο δεδομένων. Φυσικά, ενώ η τεχνολογία εξελίσσεται διαρκώς, το κόστος κατασκευής και συντήρησης της υποδομής που απαιτείται για την υποστήριξή της εξακολουθεί να είναι υψηλό και πολύπλοκο. Επιπλέον, απαιτείται σημαντική επένδυση στην έρευνα και την ανάπτυξη για να διασφαλιστεί ότι η τεχνολογία θα συνεχίσει να εξελίσσεται και να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Οριστικό λουκέτο από τα τέλη Μαρτίου μπαίνει στην Audi Βρυξελλών

Η κρίση στη μητρική Volkswagen πιέζει τον γερμανικό κολοσσό να περιορίσει τα κόστη. Ξεκινά επομένως το ριζικό πρόγραμμα λιτότητας από το μικρό εργοστάσιο στις Βρυξέλλες, το οποίο παράγει αποκλειστικά ένα και μόνο μοντέλο: το ηλεκτρικό SUV Q8 e-tron.
ΔΙΕΘΝΗ

Στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων ετών ο δείκτης κερδοφορίας της BMW

Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της BMW, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατακόρυφα κατά 30% τους τρεις τελευταίους μήνες έως τον Σεπτέμβριο, καθώς οι καταναλωτές μείωσαν τις δαπάνες των προϊόντων πολυτελείας.
Cars, Autokinito, Aytokinitiko
ΔΙΕΘΝΗ

Στροφή στο ανακυκλωμένο πλαστικό για τη βιομηχανία αυτοκινήτου

Η επεξεργασία πλαστικών απορριμμάτων ανοίγει νέες ευκαιρίες στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς ανακτούν πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας και επαναχρησιμοποιούνται σε μια σειρά από ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
ΔΙΕΘΝΗ

Βυθίζεται η μετοχή της Mercedes Benz από τον «εφιάλτη της Κίνας»

Ο γερμανικός κολοσσός έχει να αντιμετωπίσει το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον της Κίνας καθώς και την στροφή των καταναλωτών σε εγχώριες μάρκες αυτοκινήτων που διαθέτουν πιο προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία.
ΔΙΕΘΝΗ

Νέα κινεζική εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάνει απόβαση στην Ευρώπη

Η Leapmotor που έρχεται με δυο μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των καναλιών διανομής της Stellantis, ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική εταιρεία νέων ενεργειακών οχημάτων στην Κίνα σε πωλήσεις τον φετινό Ιούνιο.
ΔΙΕΘΝΗ

Η Stellantis διακόπτει προσωρινά την παραγωγή ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Η εισαγωγή πολλών φθηνών αυτοκινήτων από την Κίνα και η παγκόσμια επιβράδυνση που καταγράφουν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, οδηγούν την αυτοκινητοβιομηχανία σε αναπροσαμοργή των πλάνων για την ηλεκτροκίνηση.