Συνεχίστηκε και το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης η καλή εικόνα των πωλήσεων της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης Η&Μ, σηματοδοτώντας την επιστροφή σε σχετική κανονικότητα. Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος, οι πωλήσεις σε τοπικό νόμισμα αυξήθηκαν κατά 12% την περίοδο από την 1η Μαρτίου έως τις 31 Μαϊου 2022, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ η αύξηση ανέρχεται σε 17% σε σουηδικές κορώνες, με τις πωλήσεις να ανερχονται σε 54,5 δισ κορώνες φέτος, έναντι 46,5 δισ κορώνες το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Είχε προηγηθεί ένα εξίσου δυναμικό πρώτο τρίμηνο για τον σουηδικό όμιλο, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 23% συγκριτικά με πέρσι, και τα καθαρά αποτελέσματα μετά φόρων να περνάνε σε κέρδη, ύψους 217 εκατ κορόνων, έναντι ζημίων ύψους 1,07 δισ κορόνων πέρσι. Η Η&Μ πρόκειται να ανακοινώσει τα συνολικά αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου στο τέλος του μήνα, ωστόσο, οι αναλυτές αποτιμούν θετικά την εξέλιξη των εσόδων του ομίλου. Σημειώνεται ότι η αλυσίδα έχει κλείσει συνολικά 185 σημεία που λειτουργούσε σε Ρωσία, Ουκρανία και Λευκορωσία, εξαιτίας του πολέμου, εξέλιξη που αναμενόταν να επηρεάσει τις πωλήσεις του τριμήνου. Ωστόσο, θεωρείται εξαιρετικά θετικό το γεγονός ότι οι νέες συλλογές της Η&Μ έχουν τύχει θερμής υποδοχής από το αγοραστικό κοινό, στοιχείο που επέτρεψε στην αλυσίδα να διατηρεί τις τιμές της στα αρχικά τους επίπεδα και να περιορίζει τα είδη σε προσφορά.
Στις προτεραιότες της Η&Μ παραμένει η επέκταση σε νέες αγορές, καθώς τον Μάρτιο άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Καμπότζης, ενώ μέσα στο έτος σχεδιάζονται ανοίγματα σε Εκουαδόρ, Κόσοβο, Βόρεια Μακεδονία, Κόστα Ρίκα και Γουατεμάλα.