ΓΔ: 1486.36 0.27% Τζίρος: 13.36 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:04:33 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Διατηρήθηκε η ανοδική τάση για τις πωλήσεις της H&M και στο β' τρίμηνο

Οι αναλυτές αποτιμούν θετικά την αύξηση των πωλήσεων της Η&Μ το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, σε συνέχεια ενός τριμήνου που σηματοδότησε την επιστροφή σε κερδοφορία για τον όμιλο

Συνεχίστηκε και το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης η καλή εικόνα των πωλήσεων της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης Η&Μ, σηματοδοτώντας την επιστροφή σε σχετική κανονικότητα. Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος, οι πωλήσεις σε τοπικό νόμισμα αυξήθηκαν κατά 12% την περίοδο από την 1η Μαρτίου έως τις 31 Μαϊου 2022, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ η αύξηση ανέρχεται σε 17% σε σουηδικές κορώνες, με τις πωλήσεις να ανερχονται σε 54,5 δισ κορώνες φέτος, έναντι 46,5 δισ κορώνες το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

Είχε προηγηθεί ένα εξίσου δυναμικό πρώτο τρίμηνο για τον σουηδικό όμιλο, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 23% συγκριτικά με πέρσι, και τα καθαρά αποτελέσματα μετά φόρων να περνάνε σε κέρδη, ύψους 217 εκατ κορόνων, έναντι ζημίων ύψους 1,07 δισ κορόνων πέρσι. Η Η&Μ πρόκειται να ανακοινώσει τα συνολικά αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου στο τέλος του μήνα, ωστόσο, οι αναλυτές αποτιμούν θετικά την εξέλιξη των εσόδων του ομίλου. Σημειώνεται ότι η αλυσίδα έχει κλείσει συνολικά 185 σημεία που λειτουργούσε σε Ρωσία, Ουκρανία και Λευκορωσία, εξαιτίας του πολέμου, εξέλιξη που αναμενόταν να επηρεάσει τις πωλήσεις του τριμήνου. Ωστόσο, θεωρείται εξαιρετικά θετικό το γεγονός ότι οι νέες συλλογές της Η&Μ έχουν τύχει θερμής υποδοχής από το αγοραστικό κοινό, στοιχείο που επέτρεψε στην αλυσίδα να διατηρεί τις τιμές της στα αρχικά τους επίπεδα και να περιορίζει τα είδη σε προσφορά.

Στις προτεραιότες της Η&Μ παραμένει η επέκταση σε νέες αγορές, καθώς τον Μάρτιο άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Καμπότζης, ενώ μέσα στο έτος σχεδιάζονται ανοίγματα σε Εκουαδόρ, Κόσοβο, Βόρεια Μακεδονία, Κόστα Ρίκα και Γουατεμάλα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Πώς οι περιβαλλοντικοί στόχοι «έκαψαν» την επικεφαλής του ομίλου H&M

Η Helena Helmersson παραιτήθηκε αιφνιδίως, αφού αποδείχτηκε εξαιρετικά δύσκολη η αύξηση των πωλήσεων, σε συνδυασμό με τον μεγάλο περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του σουηδικού ομίλου fast fashion.
ΔΙΕΘΝΗ

Σκληρός πόλεμος στο fast fashion: Πώς η Zara κερδίζει την H&M

Αν και οι δύο κολοσσοί έχουν παρεμφερές επιχειρηματικό μοντέλο, η αλυσίδα Zara κερδίζει μεγαλύτερα δημογραφικά κοινά, καθώς θέτει την ποικιλία και την ποιότητα στο επίκεντρο. Επίσης, διαθέτει ιδιόκτητα εργοστάσια.
ΔΙΕΘΝΗ

Απροσδόκητος διπλασιασμός κερδών για την H&M στο πρώτο τρίμηνο

Ο σουηδικός όμιλος fast fashion κάλυψε τις απώλειες του προηγούμενου έτους. Προτεραιότητες για το 2023 η λύση θεμάτων της εφοδιαστικής αλυσίδας αλλά και η επαναδιαπραγμάτευση σημαντικού μέρους των μισθωμάτων του διεθνώς.
ΔΙΕΘΝΗ

«Φρέναραν» οι πωλήσεις της H&M, αύξηση μόνο 3% κατά το γ' τρίμηνο

Η σουηδική αλυσίδα ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων 3% το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, καθώς ο Ιούνιος κινήθηκε πτωτικά ενώ σχετική βελτίωση καταγράφηκε στο τέλος της περιόδου. Νέος country manager για την Ελλάδα, ο Thomas Estrany.