ΓΔ: 1423.56 1.17% Τζίρος: 74.76 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Ford: «New Deal» για την κλιματική αλλαγή

Η Ford προχώρησε πρόσφατα στην πρωτοβουλία «New Deal», η οποία καλεί σε δράση επιχειρήσεις, κυβερνήσεις, οργανισμούς και νομοθέτες με στόχο την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για τη βιωσιμότητα της Ευρώπης έως το 2030.

Πρωτοβουλία για ένα βιώσιμο μέλλον, αντιμετωπίζοντας την κλιματική αλλαγή και επιδιώκοντας την αειφόρο ανάπτυξη, μέσα από τη λήψη μέτρων που θα αποβούν προς όφελος όλων, πήρε η Ford.

Με αυτό το πνεύμα προσχώρησε πρόσφατα στην πρωτοβουλία «New Deal», η οποία καλεί σε δράση επιχειρήσεις, κυβερνήσεις, οργανισμούς και νομοθέτες με στόχο την ανάπτυξη μιας στρατηγικής για τη βιωσιμότητα της Ευρώπης έως το 2030.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία την οποία προσυπογράφουν 250 εκτελεστικά και ηγετικά στελέχη εταιρειών, που ενώνουν τις δυνάμεις τους για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των φιλόδοξων στόχων βιωσιμότητας της Ford, είναι η κατάργηση πλαστικών μιας χρήσης από τις δραστηριότητές της μέχρι το 2030 και η χρήση 100% ανανεώσιμης ενέργειας σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής της μέχρι το 2035. Επίσης, έχει δεσμευτεί ότι όλες οι μελλοντικές σειρές μοντέλων της θα περιλαμβάνουν μία ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Εκτεθειμένες στους αντιδασμούς της Κίνας οι γερμανικές εταιρείες αυτοκινήτων

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι περισσότερο εκτεθειμένες σε πιθανά αντίμετρα, καθώς τα εμπορικά στοιχεία δείχνουν ότι σχεδόν το ένα τρίτο των πωλήσεών τους το 2023 προήλθε από την Κίνα.
ΔΙΕΘΝΗ

«Φρένο» 3% κατέγραψαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Τον Μάιο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία αντιπροσώπευαν το 12,5% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, υποχωρώντας κατά 13,8% έναντι του προηγούμενου έτους. Διευρύνεται η παρουσία των υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
ΔΙΕΘΝΗ

Δασμούς έως και 48% επιβάλει στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα η Κομισιόν

Στο 38,1% θα φτάσουν οι δασμοί που θα εφαρμόσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην SAIC, ενώ στο 20% θα είναι της Geely και στο 17,4% της BYD. «Καμπάνες» και σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν οχήματά στην Κίνα.