ΓΔ: 1410.17 -0.52% Τζίρος: 21.25 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:19:33 DATA
digital skills-ekpaideusi
Φώτο: Shutterstock

Η Nova στηρίζει την ψηφιακή παρουσία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Όπως αναφέρει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας, σκοπός του έργου είναι να δημιουργήσουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσα από την ειδική πλατφόρμα, τη δική τους ιστοσελίδα ενώ θα υπάρχει συνεχής τεχνική υποστήριξη.

 Ανάδοχος στο διαγωνισμό για το έργο «Ευφυής Ψηφιακή Πλατφόρμα» του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας είναι η Nova, μέλος της United Group, που στοχεύει να ενισχύσει το ψηφιακό αποτύπωμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και να αυξηθούν τα έσοδα τους, ενώ τρέχει ο ψηφιακός μετασχηματισμός.

Στόχος του έργου, όπως ανακοίνωσε σήμερα το επιμελητήριο, είναι να αποκτήσουν ψηφιακή παρουσία οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσα από καθοδήγηση, υποστήριξη και εκπαίδευση, με χαμηλό ή μηδενικό κόστος. Συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις θα μπορούν, μέσα από εκδήλωση ενδιαφέροντος στην σελίδα του ΕΕΑ, να καθοδηγηθούν και να δημιουργήσουν, μέσα από ειδική Ψηφιακή Πλατφόρμα, τη δική τους ιστοσελίδα και ηλεκτρονικό κατάστημα ενδυναμώνοντας την ψηφιακή τους παρουσία. Παράλληλα, η υποστήριξη της επιχείρησης σε όλα τα στάδια ανάπτυξης, κατασκευής, εισαγωγής δεδομένων, υποστήριξης και λειτουργίας θα είναι διαρκής και άμεση.

Όπως σημειώνει το επιμελητήριο, τα οφέλη που θα αποκομίσουν μέσα από την παρουσία τους στο διαδίκτυο, οι επιχειρήσεις μέλη του είναι:

  •  Αύξηση εσόδων και πελατολογίου
  • Ενίσχυση της παροχής υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
  • Βελτίωση της συμμετοχής τους σε εγχώριες και διεθνείς εφοδιαστικές αλυσίδες.

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, δήλωσε: «Η ουσιαστική στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μπορεί να περάσει και μέσα από συνεργασίες. Μία τέτοια είναι αυτή του ΕΕΑ με τη Nova η οποία διαθέτει την τεχνογνωσία και θα συμβάλλει αποφασιστικά στη μετάβαση των ΜμΕ στη νέα ψηφιακή εποχή. Μπορούμε πλέον να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που θα αποκτήσουν πιο ισχυρή ψηφιακή παρουσία και τα κατάλληλα "εργαλεία" ώστε να ενισχυθεί η αναπτυξιακή τους προοπτική».  

Ο Public Sector & ICT Executive Director Nova, Αλέξανδρος Μπρέγιαννης, δήλωσε: «Στόχος μας είναι μέσα από το έργο και την συνεργασία με το επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας να συμβάλλουμε με τις λύσεις και την τεχνογνωσία μας στην ενδυνάμωση των επιχειρηματιών, ώστε να αναπτύξουν την ψηφιακή παρουσία τους. Έτσι θα μπορούν να συμμετέχουν στην ψηφιακή οικονομία, θα ενισχύσουν την ευρωστία της επιχείρησης και θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

xatzitheodosiou
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Απαραίτητη η ελάφρυνση των βαρών των μικρομεσαίων

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών τόνισε πως η νέα αύξηση έρχεται χωρίς να ληφθούν υπόψη οι ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η δυνατότητα τους να ανταποκριθούν σε επιπλέον βάρη.
xrimatodotisi-reustotita-daneia-ependyseis-oikonomia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ενεργειακό κόστος και χρηματοδότηση προβληματίζουν τις επιχειρήσεις

Σύμφωνα με έρευνα της Pulse RC, το 62% των μικρομεσαίων έχει επηρεαστεί αρνητικά από το ενεργειακό κόστος τον τελευταίο χρόνο. Το 13% έχει απευθυνθεί σε τράπεζα το τελευταίο εξάμηνο για χρηματοδότηση της επιχείρησης.
xatzitheodosiou
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Αναγκαία η μεγαλύτερη στήριξη των μικρομεσαίων

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών τόνισε την ανάγκη να διευρυνθεί η πρόσβαση περισσότερων επιχειρήσεων σε χρηματοδοτικά προγράμματα του Ταμείου Ανάκαμψης και του ΕΣΠΑ.
xatzitheodosiou
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Αναγκαία νέα μέτρα στήριξης για τους μικρομεσαίους

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών δήλωσε πως η πολιτεία πρέπει να συγκρατήσει τις τιμές για να αντέξουν τα νοικοκυριά και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις απέναντι στα «άλματα» του πληθωρισμού.
xatzitheodosiou
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χατζηθεοδοσίου: Αποκλεισμένες από το τραπεζικό σύστημα το 85 % των ΜΜΕ

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου ζήτησε συμμετοχή των ΜΜΕ στα προγράμματα του Ταμείου Ανταγωνιστικότητας και Ανάπτυξης υποστηρίζοντας ότι αν δεν συμβεί αυτό θα έχουμε πρόβλημα στην απορρόφηση των πόρων.