Τους στόχους του ΤΑΙΠΕΔ, κυρίως σε ό,τι αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις περιφερειακών λιμένων, αναπτύσει με δηλώσεις του στο Bloomberg, ο διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου, Ριχάρδος Λαμπίρης. Ο κ. Λαμπίρης τόνισε ότι στις αρχές του 2021 θα ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής προσφορών για την ιδιωτικοποίηση των λιμένων Ηρακλείου και Βόλου.
«Με την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών λιμανιών, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των λιμένων Πειραιά και Θεσσαλονίκης, η Ελλάδα αναδεικνύεται σε διακομετακομιστικό κέντρο και κέντρο logistics για την περιοχή» τονίζει ο κ. Λαμπίρης και προσθέτει ότι «η ανάπτυξη των λιμανιών θα φέρει και οικονομική ανάπτυξη, καθώς έχουν σημαντικές επιχειρησιακές δυνατότητες».
Παράλληλα ο κ. Λαμπίρης υπογραμμίζει ότι η αύξηση των εισαγωγών φυσικού αερίου και της δυνατότητας αποθήκευσης είναι ακόμη μία σημαντική πηγή ανάπτυξης. Η Gastrade SA αναπτύσσει πλωτό σταθμό LNG κοντά στην Αλεξανδρούπολη, ενώ το λιμάνι της Καβάλας είναι επίσης κοντά σε σχεδιαζόμενη υπόγεια αποθήκη φυσικού αερίου.
Όσον αφορά στον διαγωνισμό για το 30% στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, η διαδικασία σύμφωνα με τον κ. Λαμπίρη θα αρχίσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Μέσα στο 2020 από την άλλη προχωρούν οι πωλήσεις των «ΔΕΠΑ Εμπορική» και «ΔΕΠΑ Υποδομών». Σύμφωνα με τον κ. Λαμπίρη στόχος είναι στο τέταρτο τρίμηνο να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Απαντώντας σε ερώτηση αναφορικά με το πώς επηρεάζονται τα σχέδια της Αθήνας από την πανδημία, δήλωσε ότι «Ο Covid-19 έχει αυξήσει την αποφασιστικότητά μας στο να προωθήσουμε το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων για το κοινό καλό... Υπάρχει μεγάλος αριθμός project, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2021».