ΓΔ: 1482.43 1.23% Τζίρος: 89.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή: Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Σε λειτουργία o ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών με το Δημόσιο

Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται.

Διαθέσιμη στους πολίτες για την επικοινωνία και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων είναι η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr.

Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα. Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα - ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης.

Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας. Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ. Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.

Η υπηρεσία σχεδιάστηκε και υποστηρίζεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr. Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ίδρυμα Ευγενίδου: Ψηφιακή καινοτομία και άμυνα στο επίκεντρο συνεδρίου

Οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν κρίσιμα θέματα όπως η μεταφορά τεχνολογίας, η εμπορική αξιοποίηση της έρευνας και οι επενδυτικές στρατηγικές στις νεοφυείς τεχνολογικές επιχειρήσεις.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φωτογραφίες ανήλικων μέσω του gov.gr και της ψηφιακής υπηρεσίας myPhoto

Πλέον, ο έχων την επιμέλεια θα μπορεί εύκολα, γρήγορα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία ή μετακινήσεις σε φυσικό σημείο εξυπηρέτησης να διεκπεραιώνει τις διαδικασίες για τις οποίες απαιτείται η προσκόμιση φωτογραφίας.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διαθέσιμη και για φωτογραφίες ανήλικων η ψηφιακή υπηρεσία myPhoto

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αναβαθμίζει τη συγκεκριμένη υπηρεσία για τους ανήλικους, διευκολύνοντας ουσιαστικά τη διεκπεραίωση μιας σειράς διοικητικών διαδικασιών που απαιτούν προσκόμιση φωτογραφίας.
Ergani, Ypourgeio Ergasias
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προσωρινή μη διαθεσιμότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του «ΕΡΓΑΝΗ»

Τα έντυπα προσλήψεων και αποχωρήσεων (Ε3, Ε5, Ε6 και Ε7), που υποβάλλονται στο Π.Σ. «ΕΡΓΑΝΗ» με ημερομηνία αναφοράς εντός του χρονικού διαστήματος της διακοπής λειτουργίας, θα υποβληθούν εκπρόθεσμα.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΟΑΤΑΠ: 180.000 πιστοποιητικά διατίθενται ψηφιακά στο ptyxia.gov.gr

Πλέον ο κάτοχος πράξης αναγνώρισης μπορεί να εκδίδει πιστοποιητικό με όλα τα στοιχεία της πράξης αναγνώρισης, με μοναδικό κωδικό επαλήθευσης και προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα του gov.gr που εξασφαλίζει τη γνησιότητα του εγγράφου.