ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Πηγή: Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Σε λειτουργία o ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών με το Δημόσιο

Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται.

Διαθέσιμη στους πολίτες για την επικοινωνία και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων είναι η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr.

Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα. Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα - ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης.

Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας. Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ. Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.

Η υπηρεσία σχεδιάστηκε και υποστηρίζεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr. Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.

https://www.youtube.com/watch?v=lWKAYJ5yYbg&t=1s&ab_channel=%CE%95%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CE%B1%CE%A8%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CE%A0%CF%8D%CE%BB%CE%B7-govgr

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κυρανάκης: Εντοπίσαμε με το κτηματολόγιο κύκλωμα απάτης και πλαστογραφίας

«Έχουμε εντοπίσει από έρευνα ένα πιθανό κύκλωμα πολιτών και επαγγελματιών, οι οποίοι επιχείρησαν να δηλώσουν ακίνητα 45 στον αριθμό στο Αγκίστρι, στην Ύδρα και στις Σπέτσες» ανέφερε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Αναβάθμιση υποδομών βάσεων δεδομένων

Η αναβάθμιση πραγματοποιείται σε τρεις διακριτές φάσεις, λόγω της κρισιμότητας και του μεγέθους των υποδομών και για να μειωθεί η επίπτωση από τη μη διαθεσιμότητα των σχετικών υπηρεσιών.
Gov.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ψηφιακά η κάρτα αναπηρίας και με δυνατότητα προσθήκης στο Gov.gr Wallet

«Με ψηφιακά εργαλεία μπορούμε να αναβαθμίσουμε την καθημερινότητα των ατόμων με αναπηρία και να διασφαλίσουμε την ισότιμη αντιμετώπιση από τις δημόσιες υπηρεσίες» είπε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.