ΓΔ: 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 19:36:07
Σαντορίνη βράχια Αιγαίο
Φωτο: Stringer / SOOC

ΕΟΤ: Δράσεις με influencers για την προβολή της Σαντορίνης στα social media

Με πρωτοβουλία του ΕΟΤ Ην. Βασιλείου, 4 Βρετανίδες influencers πρόβαλαν τη Σαντορίνη σε πάνω από 1 εκατ. χρήστες, με έμφαση σε αυθεντικές εμπειρίες και γαστρονομία.

Με εντυπωσιακές εικόνες από τη Σαντορίνη, που αναδεικνύουν τον πολιτισμό, το φυσικό τοπίο, τη γαστρονομία, τις δραστηριότητες ευεξίας και τις υψηλής ποιότητας τουριστικές υποδομές της, πλημμύρισαν τα social media τέσσερις Βρετανίδες influencers οι οποίες επισκέφθηκαν το νησί σε ταξίδι εξοικείωσης (fam trip).

Στόχος του fam trip, που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας σε συνεργασία με την τοπική Ένωση Ξενοδόχων και ξενοδοχειακό συγκρότημα, ήταν να ενισχυθεί η εικόνα της Σαντορίνης στη βρετανική αγορά και, συγχρόνως, να την αναδείξει ως premium προορισμό σε νέες ομάδες επισκεπτών που ακολουθούν τις συγκεκριμένες influencers, στο πλαίσιο των συστηματικών πρωτοβουλιών του ΕΟΤ για προβολή του νησιού σε αγορές-στόχους του ελληνικού τουρισμού.

Οι influencers Jenny Mogey (με 1,6 εκατ. προβολές και 222.000 followers σε Instagram και TikTok), Katie Peake (με 2,1 εκατ. προβολές και 369.000 followers στο Instagram), Amanda Raine (με 1 εκατ. προβολές και 143.000 followers σε Instagram και Facebook) και Grace Gibbons (με 1,2 εκατ. προβολές και 53.000 followers στο Instagram) εξειδικεύονται στους τομείς των ταξιδιών, του lifestyle, της οικογενειακής ζωής και της μόδας, προσεγγίζοντας ένα ευρύ και στοχευμένο κοινό από νέους χρήστες, αλλά και οικογένειες που επιζητούν ποιοτικές εμπειρίες.

Στη διάρκεια της παραμονής τους στη Σαντορίνη, οι Βρετανίδες influencers συμμετείχαν σε ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα, που περιλάμβανε ιππασία στην παραλιακή ακτογραμμή, μαθήματα παραδοσιακής μαγειρικής, δείπνα σε τοπικά εστιατόρια και περιηγήσεις σε παραδοσιακά χωριά.

 Η καμπάνια απέφερε συνολικά 29 αναρτήσεις στο Instagram και το TikTok feed, περισσότερα από 130 stories σε πραγματικό χρόνο, καθώς και δύο YouTube βίντεο με εμπειρίες από το ταξίδι, με το συνολικό κοινό που «επηρεάστηκε» να ξεπερνά τους 1.040.000 followers.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΕΟΤ, η Βρετανία είναι μια ώριμη και δυναμική αγορά influencers, με το 71% των millennials και Gen Z να δηλώνουν ότι εμπνέονται από influencers για να επιλέξουν ταξιδιωτικούς προορισμούς, ενώ την ίδια στιγμή η βρετανική αγορά εμφανίζει υψηλό δείκτη ενδιαφέροντος για θεματικές μορφές τουρισμού, με τη γαστρονομία να συγκαταλέγεται στις κορυφαίες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σημαία Βοσνίας-Ερζεγοβίνης
ΔΙΕΘΝΗ

Ο Μπρους Λι ξανά στο Μόσταρ της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης

Το άγαλμα του Μπρους Λι στη Μόσταρ επέστρεψε στο βάθρο του, δύο χρόνια μετά την κλοπή και τον βανδαλισμό του. Ο δράστης που το είχε κλέψει για το μέταλλο, εντοπίστηκε γρήγορα και καταδικάστηκε σε 10 μήνες φυλάκιση.
Σιντριβάνι Τρέβι Ρώμη
ΔΙΕΘΝΗ

Ιταλία: Αντιδράσεις για φημολογούμενο εισιτήριο στη Φοντάνα ντι Τρέβι

Από 7 Ιανουαρίου οι τουρίστες ίσως πληρώνουν 2 ευρώ για να επισκεφτούν τη Φοντάνα ντι Τρέβι, με εξαίρεση τους μόνιμους κατοίκους Ρώμης, ενώ ο δήμος αναφέρει πως η απόφαση ακόμα εξετάζεται και δεν είναι οριστική.
Σημαία της Κύπρου
ΔΙΕΘΝΗ

Η Λάρνακα ανακηρύχθηκε Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2030

Η Λάρνακα ανακηρύχθηκε Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2030, μαζί με τη Λουβέν και το Νίκσιτς. Οι πόλεις που φέρουν τον τίτλο λαμβάνουν 1,5 εκατ. ευρώ, ενισχύουν τον πολιτισμό, τον τουρισμό και την κοινωνική συνοχή.
Καρυάτιδες Μουσείου Ακρόπολης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Ελλάδα υποδέχεται την 9η Υπουργική Συνάντηση του Forum Αρχαίων Πολιτισμών

Η Ελλάδα ενισχύει τον ρόλο της στη διεθνή πολιτιστική διπλωματία φιλοξενώντας την 9η Υπουργική Συνάντηση του Forum Αρχαίων Πολιτισμών, με έμφαση στην κλιματική κρίση και την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Φιάλη κρασιού σε κελάρι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οινογαστρονομική προβολή της Πελοποννήσου στη Ρώμη με κρασιά και ελαιόλαδα

Η ελληνική πρεσβεία και η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρουσίασαν στη Ρώμη τα κρασιά, τα ελαιόλαδα και τον τουριστικό πλούτο της περιοχής, προωθώντας συνεργασίες και νέες εξαγωγικές προοπτικές.