ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA

Στρατηγική συμφωνία ΟΛΘ με την ισραηλινή Ashdod Port Company

Η πρωτοποριακή συνεργασία μεταξύ των δυο λιμανιών θα αφορά θέματα κυβερνοασφάλειας και άλλους τομείς. Προβλέπεται επίσης η κοινή υλοποίηση δράσεων δικτύωσης, και συμμετοχή σε διεθνή έργα.

Στους τομείς της κυβερνοασφάλειας και της λειτουργικής αποδοτικότητας των λιμενικών δραστηριοτήτων, εστιάζει -μεταξύ άλλων- η συμφωνία συνεργασίας της ΟΛΘ ΑΕ με την Ashdod Port Company Ltd που αποτελεί το εθνικό λιμάνι του Ισραήλ, όπως επισημαίνεται σε σημερινή ανακοίνωση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.

Τη συμφωνία, που επισφραγίζει τη συνεργασία, υπέγραψαν ο εκτελεστικός πρόεδρος δ.σ και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Θάνος Λιάγκος και ο πρόεδρος της Ashdod Port Company Ltd Shaul Schneider, με τη συμμετοχή του διευθύνοντος συμβούλου του εθνικού λιμένα του Ισραήλ Eli Bar Yossef, του διευθυντή Τεχνολογιών Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ελληνικής εταιρείας Σπύρου Νικολάου και του γενικού διευθυντή Καινοτομίας της ισραηλινής Ρόι Αβραχάμι.

Χαρακτηρίζοντας τη συνεργασία πρωτοποριακή για τη διεθνή λιμενική βιομηχανία, η ΟΛΘ ΑΕ σημειώνει ότι με την επίτευξή της, τα δύο μέρη πρόκειται να αναλάβουν κοινές πρωτοβουλίες, με γνώμονα την ανταπόκρισή τους σε σχέση με ζητήματα βιώσιμης ανάπτυξης, τα οποία αφορούν τον ευρύτερο κλάδο των λιμένων και των θαλάσσιων μεταφορών. Επιπλέον, η συμφωνία προβλέπει την κοινή υλοποίηση δράσεων δικτύωσης, τη συμμετοχή σε διεθνή έργα και την ανταλλαγή γνώσης και βέλτιστων πρακτικών, παρέχοντας τη δυνατότητα στην ΟΛΘ ΑΕ να δοκιμάσει καινοτόμες τεχνολογίες και ιδέες μέσω του κέντρου ναυτιλιακής τεχνολογίας του λιμένα του Ashdod Port Company Ltd.

«Η υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ της ΟΛΘ ΑΕ και της Ashdod Port Company Ltd εγκαινιάζει μια ισχυρή περιφερειακή συνεργασία μεταξύ δύο εκ των σημαντικότερων λιμανιών της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου, ενισχύοντας περαιτέρω τις διμερείς σχέσεις μεταξύ της Ελλάδας και του Ισραήλ» σημειώνει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή της η ελληνική εταιρεία.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το πρώτο διαμετακομιστικό της Ελλάδας σε συμβατικό φορτίο και ένα από τα κυριότερα λιμάνια στην Ανατολική Μεσόγειο. Βρίσκεται σε στρατηγική τοποθεσία στη βόρεια Ελλάδα, κοντά στα μεγάλα διευρωπαϊκά δίκτυα αυτοκινητοδρόμων και σιδηροδρόμων προσφέροντας άμεση πρόσβαση στις χώρες της ΝΑ Ευρώπης και αποτελεί την κύρια πύλη εισόδου για την Νοτιοανατολική, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Το Λιμάνι του Ashdod Port Company Ltd είναι η κύρια οικονομική πύλη του κράτους του Ισραήλ με μια στρατηγικά πλεονεκτική θέση, περίπου 40 χλμ από το Τελ Αβίβ και κοντά στα σημαντικότερα εμπορικά κέντρα και τους αυτοκινητόδρομους της χώρας, ενώ παρέχει στους πελάτες του εξειδικευμένες υπηρεσίες για τη συντριπτική πλειονότητα των βιομηχανικών τομέων, υποστηριζόμενες από τεχνολογική καινοτομία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι προκλήσεις των κυβερνο - απειλών και η σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού

Στις προκλήσεις που δημιουργεί το συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο των κυβερνο-απειλών αναφέρθηκε ο ο Σπύρος Νικολάου, Διευθυντής Τμήματος Τεχνολογιών, Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ΟΛΘ.
OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα 8,4 εκατ. τα καθαρά κέρδη για τον ΟΛΘ μειωμένα κατά 12,2%

Οι κύριοι λόγοι μείωσης της κερδοφορίας επικεντρώνονται στην μείωση διακίνησης φορτίων στο Συμβατικό Λιμάνι, καθώς και στην εγγραφή απομείωσης των 0,87 εκατ. της συμμετοχής στην θυγατρική ThPA Sofia EAD.
OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρον για το ποσοστό Σαββίδη στον ΟΛΘ εξέφρασε η HIG Capital

Στις προθέσεις του αμερικανικού fund είναι η δημιουργία κόμβων logistics στους λιμένες Αλεξανδρούπολης και Βόλου, ενώ επενδύει και στον κλάδο της φιλοξενίας, αγοράζοντας 3 ξενοδοχεία στην Κρήτη.
OLTH, LIMANIA, LIAGGOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αθ. Λιάγκος: Στόχος του ΟΛΘ η ανάπτυξη προς τη ΝΑ Ευρώπη

Ο εκτελεστικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ τόνισε πως ο έκτος προβλήτας θα δώσει τη δυνατότητα για προσέλκυση πλοίων μεγαλύτερης χωρητικότητας, ενώ εκτίμησε ότι θα αναπτυχθεί περαιτέρω η κρουαζιέρα.