ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Vodafone

Vodafone: Άνοδος 4% του τζίρου, βάζει πλώρη για ιστορική επίδοση στα data

Στα προ πανδημίας επίπεδα έφτασε το πρώτο εξάμηνο ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος με τζίρο 487 εκατ. ευρώ, με την κερδοφορία να υποχωρεί ελαφρά έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Η χρήση των data αυξήθηκε κατά 32% φτάνοντας τα 142.139 ΤΒ.

Επιτυγχάνοντας νέο ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων, και σε συνδυασμό με την σταθερή εικόνα που παρουσιάζει η πελατειακή της βάση, η Vodafone κατάφερε να επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα, όπως καταγράφεται στα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου (Απρίλιος – Σεπτέμβριος 2022) για το οικονομικό της έτος.

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 487 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο κατά 4% έναντι της περυσινής αντίστοιχης περιόδου που ανερχόταν στα 468 εκατ. ευρώ, με την Vodafone να πετυχαίνει αντίστοιχες επιδόσεις το πρώτο εξάμηνο του 2019 όπου και ο τζίρος είχε φτάσει τα 488 εκατ. ευρώ.

Σταθερά παρέμειναν τα έσοδα από υπηρεσίες, σημειώνοντας μικρή αύξηση 2% καθώς από τα 436 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο της περυσινής χρονιάς έφτασαν τα 444 εκατ. ευρώ, ενώ τα Τα προσαρμοσμένα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κέρδη (EBITDAaL) έφτασαν τα 125 εκατ. ευρώ, υποχωρώντας έναντι του αντίστοιχου διαστήματος της περασμένης χρονιάς που είχαν ανέλθει στα 132 εκατ. ευρώ.

Με τις πληθωριστικές πιέσεις να είναι έντονες μετά την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, το ARPU κατέγραψε σχετική σταθερότητα καθώς ανήλθε στα 10,1 ευρώ σημειώνοντας ανεπαίσθητη αύξηση έναντι των 9,9 ευρώ που ήταν στο τέλος του περασμένου οικονομικού έτους. Στα συμβόλαια κυμάνθηκε στα 17,7 ευρώ και στα καρτοκινητά στα 5,1 ευρώ.

Μειωμένη εμφανίζεται η πελατειακή βάση της κινητής που ανέρχεται σε 4,186 εκατ., έναντι των 4,254 εκατ. που ήταν στο τέλος του οικονομικού της έτους, με το ποσοστό των συμβολαίων να αποτελεί το 41,1%. Με τους χρήστες να περνούν όλο και περισσότερες ώρες διασυνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, και την πλήρη επαναφορά του τουρισμού, η χρήση των data συνεχίστηκε να παραμένει έντονη φτάνοντας τα 142.139 ΤΒ, αυξημένη κατά 32% σε σχέση με πέρυσι, βάζοντας πλώρη για νέα ιστορική επίδοση από την εταιρεία.

Στη σταθερή, όπου ο ανταγωνισμός έχει ενταθεί, η πελατειακή βάση της σταθερής έχει υποχωρήσει στις 952.000 συνδέσεις, υποχωρώντας ελαφρά από τον αριθμό των συνδρομητών που είχε στο τέλος του οικονομικού της έτους. Η Vodafone έχει ανακοινώσει την επιτάχυνση του επενδυτικού της προγράμματος κατασκευής δικτύων νέας γενιάς μέχρι το σπίτι με στόχο την επέκτασή τους σε ακόμη περισσότερα σημεία στην Ελλάδα, συμπεριλαμβάνοντας μάλιστα στον σχεδιασμό της και νέες περιοχές, που είχαν μείνει εκτός του προηγούμενου μεγάλου έργου ψηφιακών υποδομών της περιόδου 2016-2020.

Η εταιρεία έχει προγραμματίσει πως μέχρι τα τέλη του 2025 θα διαθέτει 800.000 γραμμές FttH (οπτική ίνα στο σπίτι) και παράλληλα, θέλει να ενισχύσει τα έσοδα της με διεύρυνση των δραστηριοτήτων, όπως τα έργα ICT, στοχεύοντας να εισέλθει δυναμικά στον κλάδο αυτό την επόμενη διετία. Επιπλέον, η Vodafone έχει σχεδιάσει και ένα νέο επενδυτικό πλάνο ύψους 200 εκατ. ευρώ που θα αφορά επενδύσεις στους εσωτερικούς δακτυλίους, και τη μετάβαση των συνδέσεων FttC (οπτική ίνα μέχρι την υπαίθρια καμπίνα) σε FttH.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δεν μπαίνει σε πόλεμο τιμών ο ΟΤΕ: Πώς θα αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό

Στην τελευταία του εμφάνιση ως CEO, ο Μ. Τσαμάζ ξεκαθάρισε ότι για τον ΟΤΕ η μείωση τιμών δεν είναι λύση για τη διεύρυνση μεριδίων αγοράς, ενώ ισχυρό πλεονέκτημα αποτελεί η ποιότητα δικτύων και υπηρεσιών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Vodafone: Έσπασε το φράγμα του 1 δισ. σε έσοδα, ιστορικό ρεκόρ στα data

Λαμβάνοντας ώθηση από τα έργα πληροφορικής που κατέχει σημαντικό μερίδιο αγοράς ο πάροχος κατέγραψε αύξηση 5% των εσόδων του, ενώ η χρήση των data εκτοξεύτηκε κατά 60% σημειώνοντας νέα ιστορική επίδοση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι πρώτες αυξήσεις τιμών στην κινητή και οι μειώσεις στο γρήγορο ίντερνετ

Η Vodafone περνάει ανατιμήσεις στην κινητή από την 1η Απριλίου, δεν ακολουθούν προς το παρόν ο ΟΤΕ και η Nova. Νέα πακέτα με χαμηλότερες χρεώσεις για συνδέσεις οπτικής ίνας ανακοίνωσε ο ΟΤΕ.
tileorasi-tv-kanalia-leukes perioxes
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ποιος ήταν ο νικητής του 2023 στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης

Οι πάροχοι είδαν τον αριθμό των συνδρομητών να αυξάνεται το 2023 παρά τις οικονομικές προκλήσεις, τον ανταγωνισμό του streaming και την πειρατεία. Ποια ήταν η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αύξηση συνδρομητών.