Περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεών του κατέγραψε ο σουηδικός όμιλος fast fashion Η&Μ, κατά το πρώτο τρίμηνο της νέας χρήσης, σε συνέχεια ενός έτους μετριασμένης ανάκαμψης εν μέσω πανδημίας. Ειδικότερα, ο όμιλος αύξησε τις πωλήσεις του κατά 23% το πρώτο τρίμηνο φέτος (διάστημα από 1η Δεκεμβρίου 2021 έως 28 Φεβρουαρίου 2022), συγκριτικά με πέρσι, αγγίζοντας τις 49,16 δισ. σουηδικές κορώνες.
Σημειώνεται ότι η Η&Μ έκλεισε την χρήση του 2021 με αύξηση πωλήσεων κατά 6% συγκριτικά με την χρήση του 2020, καταγράφοντας έσοδα ύψους 198,9 δισ. κορόνων, ενώ υπερδιπλασίασε την κερδοφορία του σε 11,01 δισ. κορώνες, από 1,24 δισ. την προηγούμενη χρήση. Οι πωλήσεις δε μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος αυξήθηκαν κατά 24% την χρονιά που πέρασε, συνεισφέροντας το 32% του συνολικού τζίρου του ομίλου. Πρόκειται για επιδόσεις που επιτρέπουν στον σουηδικό όμιλο να αξιοποιήσει περί τα 224 εκατ. κορώνες στο πρόγραμμα Η&Μ Initiative, το οποίο ωφελεί τους εργαζόμενους του ομίλου. Στόχο εξάλλου της Η&Μ αποτελεί ο διπλασιασμός των εσόδων της μέχρι το 2030 αλλά και η διεύρυνση της κερδοφορίας της σε ποσοστό άνω του 10%.
Η αλυσίδα έχει ήδη προχωρήσει στην προσωρινή αναστολή της λειτουργίας των καταστημάτων της σε Ουκρανία και Ρωσία, ενώ άγνωστη παραμένει προς το παρόν η επίπτωση που θα έχουν οι πολεμικές συγκρούσεις στις επιδόσεις της φέτος. Σε κάθε περίπτωση, η Η&Μ έχει προχωρήσει στην δωρεά ρούχων και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης προς την υπηρεσία ασύλου και προστασίας για τους μετανάστες των Ηνωμένων Εθνών.
Επιπλέον έχει προχωρήσει σε δωρεές προς την UNICEF και το ίδρυμα Save the Children ενώ δρομολόγησε και την απευθείας δωρεά 150 εκατ. σουηδικών κορόνων ως ανθρωπιστική βοήθεια προς την Ουκρανία, μέσω του ιδρύματος Erling-Persson, το οποίο δημιουργήθηκε εις μνήμη του ιδρυτή του ομίλου Η&Μ, Eriling Persson.