Σημαντική τόνωση της ζήτησης κατέγραψαν τα Αττικά Πολυκαταστήματα κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου, στην επανέναρξη λειτουργίας της αγοράς, αναπτερώνοντας τις ελπίδες για βελτίωση της κατάστασης στο λιανεμπόριο μέσα στο νέο έτος, υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι η πανδημία θα τεθεί υπό έλεγχο. Πλέον, τα Attica λειτουργούν με τη μέθοδο του click inside, ακολουθώντας τους νέους κανόνες της Πολιτείας, ωστόσο η αγοραστική κίνηση έχει περιοριστεί αισθητά, με τις πρώτες εκτιμήσεις να τοποθετούν την κάμψη σε ποσοστό 60%, συγκριτικά με το αμέσως προηγούμενο διάστημα.
Σε κάθε περίπτωση, καταναλωτές και επιχειρήσεις χρειάζονται κάποιο χρόνο προσαρμογής στα νέα δεδομένα, όμως κύκλοι της διοίκησης σημειώνουν ότι η αγορά μπορεί εύκολα να γυρίσει σε θετικό πρόσημο, καθώς οι καταναλωτές εμφανίστηκαν αρκετά αποφασισμένοι να κάνουν τις αγορές τους σε ένα πλαίσιο σχετικής έστω κανονικότητας.
Μόνο βέβαιο είναι ότι το 2020 αποτέλεσε χρόνια απωλειών για το λιανεμπόριο συνολικά, αλλά και για τoν όμιλο. Ειδικότερα, η Αττικά Πολυκαταστήματα κατέγραψε κάμψη τζίρου σε ποσοστό 46% συγκριτικά με το 2019, καθώς οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 100 εκατομμύρια ευρώ, από 183 εκατομμύρια ευρώ το προηγούμενο έτος, και οι λειτουργικές ζημιές ανήλθαν σε 1,5 εκατ ευρώ, διατηρώντας ωστόσο θετικές ταμειακές ροές.
Eντυπωσιακές ήταν πάντως οι επιδόσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος του ομίλου την χρονιά που πέρασε, με τις πωλήσεις να ενισχύονται κατά 155% και να διαμορφώνονται σε 14 εκατ ευρώ το 2020, έναντι 5,5 εκατ ευρώ το 2019. Η εκτίναξη των μεγεθών του ηλεκτρονικού καταστήματος του Attica, atticadps.gr, αποδίδεται τόσο στην στροφή των καταναλωτών στο ψηφιακό κανάλι, λόγω της πανδημίας, όσο και στον σταδιακό εμπλουτισμό της γκάμας προϊόντων που είναι διαθέσιμα για ηλεκτρονικές αγορές, πέραν των καλλυντικών.
Πλέον, το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ αλλά και επιλεγμένες συλλογές ενδυμάτων, οι οποίες καθημερινά εμπλουτίζονται περαιτέρω. Αξίζει να σημειωθεί ότι το atticadps.gr παρουσίαζε ήδη εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων 140% στο εννεάμηνο του 2020, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, αποτυπώνοντας την συνολική τάση της αγοράς, σε μία χρόνια που άλλαξε άρδην τα δεδομένα για το λιανεμπόριο.