Επιστροφή σε κερδοφορία και σημαντικά βελτιωμένες πωλήσεις αναμένει ο όμιλος των Αττικών Πολυκαταστημάτων για φέτος, καθώς η αγορά δείχνει τα πρώτα σημάδια ομαλοποίησης ως προς τη ζήτηση. Το αγοραστικό ενδιαφέρον των -Ελλήνων κατά βάση- καταναλωτών είναι αρκετά ενθαρρυντικό, και ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες του BusinessDaily, ο Ιούνιος κινείται με αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 10% έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2019, το οποίο αποτελεί αληθινά συγκρίσιμη χρονιά.
Η βελτίωση της εικόνας για τα πολυκαταστήματα Αttica είχε ήδη διαφανεί από τον Μάιο, οπότε καταγράφηκε οριακή μείωση του τζίρου κατά 1% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του 2019. Eκτιμάται ότι με την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην χώρα μας το επόμενο διάστημα, τα μεγέθη του ομίλου θα βελτιωθούν περαιτέρω.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος έκλεισε την χρήση του 2020 με κάμψη τζίρου σε ποσοστό 46% συγκριτικά με το 2019, καθώς οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 100 εκατομμύρια ευρώ, από 183 εκατομμύρια ευρώ το προηγούμενο έτος, και οι λειτουργικές ζημιές ανήλθαν σε 1,5 εκατ ευρώ, διατηρώντας ωστόσο θετικές ταμειακές ροές. Εξαιρετικά εντυπωσιακές ήταν ωστόσο οι επιδόσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος του ομίλου την χρονιά που πέρασε, με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 14 εκατ ευρώ το 2020, έναντι 5,5 εκατ ευρώ το 2019.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πλέον το πολυκατάστημα στο City Link έχει αλλάξει μορφή, στον τρίτο και τέταρτο όροφο, καθώς ολοκληρώθηκε η σημαντική επέκταση των δύο ορόφων κατά 4.000 τμ, παρά τις αντίξοες συνθήκες λόγω πανδημίας, σε μία επένδυση συνολικού ύψους 8 εκατ ευρώ. Πλέον, η συνολική έκταση του Attica City Link διαμορφώνεται στα 30.000 τμ, καθιστώντας το το μεγαλύτερο πολυκατάστημα στην Ελλάδα, ενώ η συνολική δαπάνη περιλαμβάνει τόσο την συμμετοχή της Αττικά Πολυκαταστήματα ΑΕ, όσο και τις δαπάνες παγίων και κεφαλαίου κίνησης των συνεργατών/προμηθευτών της εταιρείας. Η επέκταση του πολυκαταστήματος δημιουργεί ταυτόχρονα 250 νέες θέσεις εργασίας, με τον συνολικό αριθμό των εργαζόμενων στον όμιλο να υπερβαίνει τα 2.000 άτομα.
Ο τρίτος όροφος αποτελεί πλέον τον μεγαλύτερο χώρο sportswear στο κέντρο της Αθήνας, ενώ ο τέταρτος όροφος περιλαμβάνει γυναικεία luxury brands ένδυσης, υπόδησης, κοσμημάτων και αξεσουάρ, ενώ οι υπηρεσίες εμπλουτίζονται περισσότερο με την δημιουργία αίθουσας για ραντεβού αγορών, κομμωτηρίου Telis Kikeris, καταστήματος Carpo και Cafe Cassis.
Παράλληλα, το Εθνικό Θέατρο συνεργάζεται για δεύτερη φορά με τα πολυκαταστήματα Attica, παρουσιάζοντας από τις 14 Ιουνίου κοστούμια μεγάλων θεατρικών επιτυχιών από την τελευταία 40ετία, σε βιτρίνα επί της οδού Πανεπιστημίου και στον ανανεωμένο 4ο όροφο του πολυκαταστήματος. Η νέα συνεργασία φέρει την επιμέλεια των ανθρώπων του ιστορικού βεστιάριου και της σκηνογράφου-ενδυματολόγου Εύας Νάθενα και αφορά σε 13 θεατρικά κοστούμια από 11 επιτυχημένες παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου, από το 1981 έως το 2015.