Επιταχύνει την είσοδο της στην ψηφιακή εποχή η διοίκηση της Αττικά Πολυκαταστήματα ΑΕ, απαντώντας στις προκλήσεις της εποχής post-covid. Το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα του Attica εμπλουτίζεται καθημερινά με νέες κατηγορίες προϊόντων, κυρίως αξεσουάρ καθώς και είδη ένδυσης, ακολουθώντας το επιτυχημένο μοντέλο του atticabeauty.gr το οποίο κερδίζει διαρκώς μερίδια αγοράς.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία επεκτείνει την παρουσία της στο εμπόριο και μέσω φυσικών καταστημάτων, εγκαινιάζοντας προ ολίγων ημερών δύο νέα μονοθεματικά καταστήματα των γαλλικών brands ένδυσης, Maje και Sandro, στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, τα οποία η εταιρεία αντιπροσωπεύει κατ’ αποκλειστικότητα στην ελληνική αγορά. Θα ακολουθήσει και η προσθήκη αντίστοιχων corners μέσα στα πολυκαταστήματα Attica το επόμενο διάστημα. Κανονικά εξελίσσονται επίσης οι εργασίες ανακαίνισης και επέκτασης του πολυκαταστήματος στο city link, με τον χρονικό ορίζοντα ολοκληρώσής τους να τοποθετείται τον Μάρτιο του 2021.
Σε ότι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της Αττικά Πολυκαταστήματα, οι πωλήσεις από την επανέναρξη λειτουργίας των καταστημάτων έως σήμερα εμφανίζουν κάμψη της τάξεως του 25% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ για το σύνολο της τρέχουσας χρήσης εκτιμάται ότι ο τζίρος θα κλείσει με πτώση λίγο κάτω του 30% συγκριτικά με το 2019. Εξαιρετικές είναι οι επιδόσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος καλλυντικών atticabeauty.gr, το οποίο εμφανίζει αύξηση πωλήσεων 140% στο εννεάμηνο φέτος συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Παράλληλα, η διοικητική ομάδα των πολυκαταστημάτων Αttica ενισχύεται με 4 νέα στελέχη, με μακρά και σημαντική εμπειρία στον κλάδο του λιανεμπορίου και των επιχειρήσεων, που σε συνεργασία με την υφιστάμενη διοίκηση θα συμβάλλουν στην διατήρηση της ηγετικής θέσης και αναπτυξιακής πορείας της εταιρείας. Ειδικότερα, ο Δημοσθένης Μπούμης αναλαμβάνει το ρόλο του Αναπληρωτή Διευθύνοντα Συμβούλου. Αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη των attica από το 2012 με την εταιρεία Cosmobrands, joint venture με τα πολυκαταστήματα Attica, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των καλλυντικών σε επίπεδο χονδρικής, λιανικής και e-commerce. Η πολυετής εμπειρία του σε κομβικές διοικητικές θέσεις μεγάλων πολυεθνικών οργανισμών, (L’OREAL, Diners Club, Citibank) έρχεται να προσδώσει στην εταιρεία τεχνογνωσία, νέες ιδέες και καινοτόμες πρακτικές.
Η Φοίβη Παναγιωτοπούλου αναλαμβάνει το ρόλο της Διευθύντριας Marketing & E-commerce, με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω την εικόνα και την εξωστρέφεια της εταιρίας. Με 6 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Cosmobrands, εταιρία του Oμίλου attica, είχε την αποκλειστική ευθύνη για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και το λανσάρισμα του επιτυχημένου e-shop atticabeauty.gr καθώς και τη Διεύθυνση Επικοινωνίας των μαρκών καλλυντικών εισαγωγής της εταιρίας (Acqua di Parma, Laura Mercier, Diptyque, Byredo, Hei Poa κλπ). Πριν από την Cosmobrands, εργάστηκε σε διοικητικές θέσεις μεγάλων εταιρειών στον κλάδο των καλλυντικών προϊόντων (Όμιλος Σαράντης, L’OREAL) αλλά και στον κλάδο της επικοινωνίας (Valuecom).
Επιπλέον, στο πλαίσιο της αναβάθμισης των τεχνολογικών και ψηφιακών υποδομών των πολυκαταστημάτων attica, ο Άλκης Οικονόμου, ως Eπικεφαλής της ομάδας ΙΤ έχει αναλάβει να οδηγήσει την εταιρεία στην επόμενη μέρα. Με εμπειρία ήδη 5 ετών στα attica, αλλά και την τεχνογνωσία και εξειδίκευση, λόγω των διοικητικών του θέσεων σε πολυεθνικές εταιρίες (DHL, Vodafone Group) σε Ελλάδα, Αγγλία και Ουγγαρία, οδηγεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου. Τέλος, η Βαρβάρα Βερνίκου, στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον κλάδο του χονδρικού και λιανικού εμπορίου, αναλαμβάνει ως Σύμβουλος Διοίκησης. Έχει υπάρξει μέτοχος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας ΝΟΤΟΣ COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ενώ έχει διατελέσει μεταξύ άλλων και μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων του ΣΕΒ, του ΕΛΙΑΜΕΠ και της BUREAU VERITAS στην Γαλλία. Σήμερα, συμμετέχει στα διοικητικά συμβούλια της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού καθώς και της διαΝΕΟσις.