Πολύ καλύτερα του αναμενομένου κινήθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου Αττικά Πολυκαταστήματα κατά το τελευταίο τετράμηνο, σηματοδοτώντας μία σταδιακή επιστροφή στα επίπεδα του 2019, την καλύτερη μέχρι στιγμής χρονιά για τον όμιλο.
Ειδικότερα, το διάστημα από την 1η Μαΐου -οπότε ουσιαστικά επανεκκίνησε η αγορά στα φυσικά καταστήματα χωρίς ραντεβού- έως και τις 31 Αυγούστου, ο όμιλος πέτυχε να καλύψει την διαφορά έναντι του 2019, με τις πωλήσεις του να υποχωρούν μόλις κατά 3,3%, ωθούμενες τόσο από τους Έλληνες καταναλωτές, όσο όμως και από τους τουρίστες που ανέκαμψαν, ειδικότερα στο κέντρο της Αθήνας και το CityLink.
Συγκριτικά δε με την αντίστοιχη, δύσκολη περσινή περίοδο, η θετική μεταβολή διαμορφώνεται σε +39%, τροφοδοτούμενη και από τα ανοίγματα των νέων boutiques γυναικείων ενδυμάτων των γαλλικών brands Maje και Sandro, στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, στο Μαρούσι.
Σύμφωνα με πληρορορίες του Business Daily, οι πωλήσεις tax free για το ίδιο τετράμηνο ανήλθαν στο 50% των αντίστοιχων επιδόσεων του 2019, εξέλιξη στην οποία συνέβαλε η επανεμφάνιση κυρίως Αμερικανών, Ισραηλινών, Αράβων καθώς και Ρώσων τουριστών στην χώρα μας το φετινό καλοκαίρι.
Ιδιαίτερα ενθαρρυντικές είναι μάλιστα οι πωλήσεις των πολυκαταστημάτων Αttica που λειτουργούν μέσα σε εμπορικά κέντρα, με το Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης να καταγράφει πωλήσεις-ρεκόρ φέτος, χάριν στην μαζική επιστροφή των τουριστών από τις βαλκανικές χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις tax free συνεισέφεραν το 13% του συνολικού ετήσιου τζίρου της Αττικά Πολυκαταστήματα το 2019.
Σε θετικό έδαφος κινείται επίσης και ο Σεπτέμβριος, μήνας ιδιαίτερα κρίσιμος συνολικά για το λιανεμπόριο καθώς θα κριθεί το μέλλον της μελλοντικής λειτουργίας της αγοράς στην βάση της εξέλιξης της διασποράς της πανδημίας και της μετάλλαξης Δέλτα.
Σε ανοδική τροχιά παραμένει τέλος και το site του ομίλου Αττικά Πολυκαταστήματα, atticadps.gr, με τις πωλήσεις του να ενισχύονται κατά 11% στο φετινό τετράμηνο Μαϊου-Αυγούστου, συγκριτικά με πέρσι. Το ηλεκτρονικό κατάστημα των Αttica εμπλουτίζεται καθημερινά με νέες κατηγορίες προϊόντων, εξελισσόμενο σταδιακά σε ένα πλήρες πολυκατάστημα, απαντώντας στις απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων, όπως αυτές συνδιαμορφώθηκαν και από την πανδημία.