ΓΔ: 2056.47 -0.89% Τζίρος: 83.43 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:57:35
Φωτο: Shutterstock

Το 43,5% των πλοίων παγκοσμίως ναυπηγούνται σε κινεζικά ναυπηγεία

Οι νέες παραγγελίες, που αποτελούν έναν άλλο σημαντικό δείκτη για την ανάπτυξη του τομέα της ναυπήγησης πλοίων, κατέγραψαν ετήσια αύξηση 53% στους 15,18 εκατομμύρια τόνους dwt, αντιστοιχώντας σε ποσοστό 62,9% της παγκόσμιας αγοράς.

Η βιομηχανία της ναυπήγησης πλοίων στην Κίνα συνέχισε να έχει έναν ηγετικό ρόλο παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, διασφαλίζοντας το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στο ναυπηγικό τομέα, αλλά και των νέων παραγγελιών, όπως έδειξαν χθες, Τετάρτη, τα στοιχεία του αναφερόμενου τομέα.

Το παραγωγικό αποτέλεσμα του τομέα των ναυπηγείων της Κίνας κατά την ίδια περίοδο καταγράφηκε σε χωρητικότητα εκτοπίσματος 9,17 εκατομμυρίων τόνων (dwt) στη διάρκεια της ίδιας περιόδου, αντιστοιχώντας σε ποσοστό 43,5% επί του συνόλου της κατασκευής νέων πλοίων σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως δείχνουν τα στοιχεία από το κινεζικό υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Πληροφορικής.

Οι νέες παραγγελίες, που αποτελούν έναν άλλο σημαντικό δείκτη για την ανάπτυξη του τομέα της ναυπήγησης πλοίων, κατέγραψαν ετήσια αύξηση 53% στους 15,18 εκατομμύρια τόνους dwt, αντιστοιχώντας σε ποσοστό 62,9% της παγκόσμιας αγοράς.

Οι παραγγελίες άμεσης εκτέλεσης του αναφερόμενου τομέα καταγράφηκαν στα 114,52 εκατομμύρια τόνους dwt στα τέλη Μαρτίου με ετήσια αύξηση 15,6%. Ο όγκος αυτός των παραγγελιών αντιστοιχούσε κατά την ίδια περίοδο, σε ποσοστό 50,8% της παγκόσμιας αγοράς.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εμπορικό πλοίο στη θάλασσα
ΔΙΕΘΝΗ

Έκρηξη 56,9% στο εμπόριο Σανγκάης-Τσανκάι με Περού το 2025

Η ναυτιλιακή γραμμή Τσανκάι-Σανγκάη διακίνησε 154.000 τόνους εμπορευμάτων αξίας 3,97 δισ. γιουάν Ιανουάριο-Σεπτέμβριο 2025, σημειώνοντας αύξηση 56,9% στο εμπόριο Κίνας-Περού. Έφτασε και το πρώτο φορτίο για την έκθεση CIIE.
σημαία της Κίνας
ΔΙΕΘΝΗ

Πεκίνο: Η Μανίλα ευθύνεται για το ναυτικό επεισόδιο στη Νότια Σινική Θάλασσα

Η ακτοφυλακή της Κίνας αναφέρει ότι δύο σκάφη των Φιλιππίνων μπήκαν παράνομα στη Νότια Σινική Θάλασσα, προκαλώντας σύγκρουση κοντά στη Σάντι Κέι. Η Κίνα αποδίδει ευθύνη στις Φιλιππίνες.