ΓΔ: 1403.87 -0.96% Τζίρος: 129.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
Φωτο: Shutterstock

Το 43,5% των πλοίων παγκοσμίως ναυπηγούνται σε κινεζικά ναυπηγεία

Οι νέες παραγγελίες, που αποτελούν έναν άλλο σημαντικό δείκτη για την ανάπτυξη του τομέα της ναυπήγησης πλοίων, κατέγραψαν ετήσια αύξηση 53% στους 15,18 εκατομμύρια τόνους dwt, αντιστοιχώντας σε ποσοστό 62,9% της παγκόσμιας αγοράς.

Η βιομηχανία της ναυπήγησης πλοίων στην Κίνα συνέχισε να έχει έναν ηγετικό ρόλο παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, διασφαλίζοντας το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στο ναυπηγικό τομέα, αλλά και των νέων παραγγελιών, όπως έδειξαν χθες, Τετάρτη, τα στοιχεία του αναφερόμενου τομέα.

Το παραγωγικό αποτέλεσμα του τομέα των ναυπηγείων της Κίνας κατά την ίδια περίοδο καταγράφηκε σε χωρητικότητα εκτοπίσματος 9,17 εκατομμυρίων τόνων (dwt) στη διάρκεια της ίδιας περιόδου, αντιστοιχώντας σε ποσοστό 43,5% επί του συνόλου της κατασκευής νέων πλοίων σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως δείχνουν τα στοιχεία από το κινεζικό υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Πληροφορικής.

Οι νέες παραγγελίες, που αποτελούν έναν άλλο σημαντικό δείκτη για την ανάπτυξη του τομέα της ναυπήγησης πλοίων, κατέγραψαν ετήσια αύξηση 53% στους 15,18 εκατομμύρια τόνους dwt, αντιστοιχώντας σε ποσοστό 62,9% της παγκόσμιας αγοράς.

Οι παραγγελίες άμεσης εκτέλεσης του αναφερόμενου τομέα καταγράφηκαν στα 114,52 εκατομμύρια τόνους dwt στα τέλη Μαρτίου με ετήσια αύξηση 15,6%. Ο όγκος αυτός των παραγγελιών αντιστοιχούσε κατά την ίδια περίοδο, σε ποσοστό 50,8% της παγκόσμιας αγοράς.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Sri Lanka, Flag, Simaia
ΔΙΕΘΝΗ

Η Σρι Λάνκα επιτρέπει ελλιμενισμό κινέζικου πλοίου παρά τις ανησυχίες της Ινδίας

Η ινδική κυβέρνηση εξέφρασε έντονη ανησυχία, καθώς θεωρεί πως το πλοίο είναι κατασκοπευτικό και σκοπό έχει να συγκεντρώσει δεδομένα για τις στρατιωτικές εγκαταστάσεις της Ινδίας, σε μικρή απόσταση από τη Σρι Λάνκα.
ΔΙΕΘΝΗ

Τραμπ: Για μένα, οι τελωνειακοί δασμοί είναι πολύ όμορφες λέξεις

Πέρα από την αύξηση κατά 10 ως 20% των δασμών στο σύνολο των εισαγόμενων αγαθών, ο Ρεπουμπλικάνος εννοεί να στοχοποιήσει συγκεκριμένα αυτά που εισάγει η χώρα του από την Κίνα, να αυξήσει τους δασμούς στο 60%.