Οι κάτοικοι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων έλαβαν σήμερα επίσημη ειδοποίηση στα κινητά τους τηλέφωνα για «πιθανή πυραυλική απειλή», η οποία ωστόσο ήρθη λίγη ώρα αργότερα. Πρόκειται για την πρώτη προειδοποίηση αυτού του είδους εδώ και περισσότερο από έναν μήνα.
Το Ιράν, το οποίο είχε υπογράψει στα μέσα Ιουνίου πρωτόκολλο συμφωνίας με τις ΗΠΑ για τον οριστικό τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή, είχε στοχοποιήσει σχεδόν καθημερινά τους γείτονές του στον Κόλπο επί τρεις μήνες. Οι επιθέσεις αυτές αποτελούσαν αντίποινα για την αμερικανοϊσραηλινή επίθεση κατά της Τεχεράνης.
Κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου, οι κάτοικοι λάμβαναν αρκετές φορές ημερησίως ειδοποιήσεις για εκτόξευση πυραύλων, οι οποίοι στην πλειονότητά τους αναχαιτίζονταν επιτυχώς από τα συστήματα άμυνας.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσαν αργότερα οι αρχές των Εμιράτων, οι πολίτες καθησυχάστηκαν, καθώς τονίστηκε ότι η κατάσταση παραμένει ασφαλής και υπό έλεγχο.
Δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί τι προκάλεσε τον αρχικό συναγερμό, ο οποίος θύμισε τις περιόδους έντασης, όταν ιρανικοί πύραυλοι και μη επανδρωμένα αεροσκάφη είχαν πλήξει στόχους στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.