ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Skrekas-Kostas
Φωτο: Υπουργείο Ανάπτυξης

Ποια είναι τα 233 προϊόντα που μειώνονται οι τιμές από 5% έως 23%

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε: «Με την πρωτοβουλία «Μόνιμη μείωση τιμής» επιδιώκουμε τη σταθερή μείωση των τιμών στο ράφι, σε είδη βασικής ανάγκης για τα νοικοκυριά».

Το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοινώνει αναλυτικά τα 233 προϊόντα που συμμετέχουν, μέχρι και σήμερα 25 Οκτωβρίου 2023, στη νέα πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής», με μειώσεις που ξεκινούν από 5% και φτάνουν έως και 23%.

Ακολουθούν οι 21 κατηγορίες που εντάσσονται τα 233 προϊόντα καθώς και ο μέσος όρος μείωσης τιμής:

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε: «Με την πρωτοβουλία «Μόνιμη μείωση τιμής» επιδιώκουμε τη σταθερή μείωση των τιμών στο ράφι, σε είδη βασικής ανάγκης για τα νοικοκυριά. Συνεχίζουμε την προσπάθεια στήριξης της ελληνικής οικογένειας απέναντι στην ακρίβεια, υλοποιώντας μέτρα πρωτοποριακά σε όλη την Ευρώπη. Παράλληλα, δημιουργούμε συνθήκες άμεσης ενίσχυσης του υγιούς ανταγωνισμού ενώ συνεχίζουμε τους εντατικούς ελέγχους για την πάταξη της αισχροκέρδειας. Ο αγώνας απέναντι στην ακρίβεια δε σταματά».

* Επισυνάπτεται η λίστα των 233 προϊόντων με μειωμένη τιμή. 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

AB Basilopoulos, Super Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σταθερές οι πωλήσεις το 2023, σε πορεία μετάβασης η ΑΒ Βασιλόπουλος

Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν σε 132 εκατ., στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα σταθεροποίηση της απόδοσης, καθώς το ποσοστό λειτουργικής κερδοφορίας παρέμεινε αμετάβλητο.
Trofima, Times, Food, Prices, Super Market
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το food pass - Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

Τα εισοδηματικά κριτήρια εκτιμάται ότι τα καλύπτουν το 83% των νοικοκυριών και τα περιουσιακά το 95% των νοικοκυριών. Δυνητικοί ωφελούμενοι εκτιμούνται περί τα 3,2 εκατ. νοικοκυριά. Το μεσοσταθμικό όριο αγορών εκτιμάται στα περίπου 380 ευρώ.
Trofima, Times, Food, Prices, Super Market
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το 67% των καταναλωτών μείωσε τις αγορές τροφίμων στα σούπερ μάρκετ

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ σε δείγμα 1.000 καταναλωτών - από τις 29 Αυγούστου έως τις 2 Σεπτεμβρίου 2022 - βασικό κριτήριο για την αγορά τροφίμων αποτελεί η τιμή.