ΓΔ: 1423.56 1.17% Τζίρος: 74.76 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Korkidis-EBEP
Φωτο: ΑΠΕ

Εκστρατεία ευαισθητοποίησης από Eurocommerce για την εξοικονόμηση ενέργειας

Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, στοχεύει να βοηθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν τις ενεργειακές δαπάνες τους.

Κοινή εκστρατεία ξεκίνησαν η EuroCommerce και η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC) προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τους Ευρωπαίους καταναλωτές στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, στοχεύει να βοηθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν τις ενεργειακές δαπάνες τους. Το επιμελητήριο αναφέρει ότι η  BEUC συγκέντρωσε μια σειρά από μέτρα και συμβουλές για τα νοικοκυριά και η EuroCommerce οδηγίες για τις επιχειρήσεις «καθώς οι Ευρωπαίοι καταναλωτές εξακολουθούν, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο, να αντιμετωπίζουν έναν επίμονο πληθωρισμό και οικονομικές δυσκολίες λόγω της ενεργειακής κρίσης».

Δηλαδή καταρτίστηκε μια «λίστα ελέγχου» με συμβουλές προς τους καταναλωτές όπως, για παράδειγμα, η μείωση της θερμοκρασίας εσωτερικών χώρων τον χειμώνα και το καλοκαίρι, καθώς και η προσεκτική χρήση των ηλεκτρικών οικιακών συσκευών, που μπορούν να κάνουν διαφορά στους λογαριασμούς ενέργειας και μπορεί να τους καθοδηγήσει στην βιώσιμη ενεργειακή μετάβαση.

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης, επισημαίνει: «Οι μικρομεσαίοι της ελληνικής αγοράς ταυτιζόμαστε με τους καταναλωτές, αφού, πρώτα από όλα, είμαστε όλοι καταναλωτές. Πρέπει, λοιπόν, πολλοί μαζί, να εργαστούμε και να συνεργαστούμε για να προστατευτούμε, μειώνοντας το ενεργειακό κόστος στα καταστήματα λιανικής, αλλά και τις επιχειρήσεις παραγωγής, μεταποίησης, χονδρικής και logistics. Οι θεσμικοί φορείς, πρέπει να παρέχουμε την απαραίτητη υποστήριξη, ώστε να βοηθήσουμε ουσιαστικά στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, αλλά και αποτελεσματικά, στη μείωση του κόστους των λογαριασμών νοικοκυριών και επιχειρήσεων. Ο βασικός παράγοντας που διέπει τον τρέχοντα "πολυμορφικό" πληθωρισμό στην Ευρωζώνη, πρωτίστως, περιλαμβάνει το αυξημένο κόστος ενέργειας στην αγροτική και βιομηχανική παραγωγή, καθώς και όλη την εφοδιαστική αλυσίδα. Οι επιχειρήσεις οφείλουμε, λοιπόν, να υποστηρίξουμε τη μετάβαση στην ενεργειακή βιωσιμότητα η οποία, όμως, απαιτεί κοινή προσπάθεια για να μπορέσουμε να επιτύχουμε τους κλιματικούς στόχους της ΕΕ μέχρι το 2030. Στην Ελλάδα, τα επιδοτούμενα προγράμματα "Ανακυκλώνω-Αλλάζω Συσκευή" το 2022, αλλά και το νέο "Εξοικονομώ" το 2023, σίγουρα, προηγήθηκαν της κοινής ευρωπαϊκής εκστρατείας.»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σδούκου: Δυναμικά τιμολόγια για χαμηλότερες χρεώσεις ρεύματος

Στις προτεραιότητες της ενεργειακής πολιτικής, όπως ανέφερε η υφυπουργός, περιλαμβάνονται ακόμη η ανάπτυξη της αποθήκευσης ενέργειας όπου έχει τεθεί στόχος για μονάδες ισχύος 5,4 μεγαβάτ ως το 2030.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επενδύσεις 110 εκατ. στην αιολική ενέργεια κατά το α' εξάμηνο του 2024

Η ισχύς των αιολικών πάρκων, όπως αναφέρει η ΕΛΕΤΑΕΝ, που ήταν συνδεδεμένα στο δίκτυο κατά το τέλος του Ιουνίου 2024 έφθασε στα 5.326 μεγαβάτ, καθώς στο Α' εξάμηνο του 2024 συνδέθηκαν στο δίκτυο 33 νέες ανεμογεννήτριες.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παραγωγοί ΑΠΕ: Ποιον δρόμο προτείνουν ως «πράσινο» δρόμο προς την ενέργεια

Οι ίδιοι επισημαίνουν την ανάγκη να αντιμετωπιστούν θεσμικά και οικονομικά ζητήματα που θα διευκολύνουν την περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς με τελικό στόχο την πλήρη απανθρακοποίηση του ενεργειακού συστήματος.
businessdaily-Skylakakis-Theodoros
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκυλακάκης: Οι τιμές ρεύματος θα είναι περίπου στα επίπεδα Ιανουαρίου

Ο υπουργός χαρακτήρισε υπερβολικό τον ισχυρισμό για αυξήσεις 20 - 25% στα τιμολόγια, ενώ παράλληλα υπενθύμισε στους πολίτες ότι υπάρχουν χαμηλότερες τιμές στα μπλε και τα κίτρινα τιμολόγια.
Revma, Times, Ilektriko, Electricity, Energeia, Energy
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μπλε και κίτρινα τιμολόγια ρεύματος τα φθηνότερα το Α' εξάμηνο του '24

Τα «πράσινα» τιμολόγια αν και σχετικά ακριβότερα, έχουν το πλεονέκτημα ότι παρέχουν στον καταναλωτή ορατότητα για την τιμή που πληρώνουν καθώς οι χρεώσεις κάθε μήνα ανακοινώνονται προκαταβολικά, την 1η κάθε μήνα.