ΓΔ: 1401.75 -0.45% Τζίρος: 26.31 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:45:35 DATA
Korkidis-EBEP
Φωτο: ΑΠΕ

Εκστρατεία ευαισθητοποίησης από Eurocommerce για την εξοικονόμηση ενέργειας

Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, στοχεύει να βοηθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν τις ενεργειακές δαπάνες τους.

Κοινή εκστρατεία ξεκίνησαν η EuroCommerce και η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC) προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τους Ευρωπαίους καταναλωτές στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, στοχεύει να βοηθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν τις ενεργειακές δαπάνες τους. Το επιμελητήριο αναφέρει ότι η  BEUC συγκέντρωσε μια σειρά από μέτρα και συμβουλές για τα νοικοκυριά και η EuroCommerce οδηγίες για τις επιχειρήσεις «καθώς οι Ευρωπαίοι καταναλωτές εξακολουθούν, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο, να αντιμετωπίζουν έναν επίμονο πληθωρισμό και οικονομικές δυσκολίες λόγω της ενεργειακής κρίσης».

Δηλαδή καταρτίστηκε μια «λίστα ελέγχου» με συμβουλές προς τους καταναλωτές όπως, για παράδειγμα, η μείωση της θερμοκρασίας εσωτερικών χώρων τον χειμώνα και το καλοκαίρι, καθώς και η προσεκτική χρήση των ηλεκτρικών οικιακών συσκευών, που μπορούν να κάνουν διαφορά στους λογαριασμούς ενέργειας και μπορεί να τους καθοδηγήσει στην βιώσιμη ενεργειακή μετάβαση.

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης, επισημαίνει: «Οι μικρομεσαίοι της ελληνικής αγοράς ταυτιζόμαστε με τους καταναλωτές, αφού, πρώτα από όλα, είμαστε όλοι καταναλωτές. Πρέπει, λοιπόν, πολλοί μαζί, να εργαστούμε και να συνεργαστούμε για να προστατευτούμε, μειώνοντας το ενεργειακό κόστος στα καταστήματα λιανικής, αλλά και τις επιχειρήσεις παραγωγής, μεταποίησης, χονδρικής και logistics. Οι θεσμικοί φορείς, πρέπει να παρέχουμε την απαραίτητη υποστήριξη, ώστε να βοηθήσουμε ουσιαστικά στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, αλλά και αποτελεσματικά, στη μείωση του κόστους των λογαριασμών νοικοκυριών και επιχειρήσεων. Ο βασικός παράγοντας που διέπει τον τρέχοντα "πολυμορφικό" πληθωρισμό στην Ευρωζώνη, πρωτίστως, περιλαμβάνει το αυξημένο κόστος ενέργειας στην αγροτική και βιομηχανική παραγωγή, καθώς και όλη την εφοδιαστική αλυσίδα. Οι επιχειρήσεις οφείλουμε, λοιπόν, να υποστηρίξουμε τη μετάβαση στην ενεργειακή βιωσιμότητα η οποία, όμως, απαιτεί κοινή προσπάθεια για να μπορέσουμε να επιτύχουμε τους κλιματικούς στόχους της ΕΕ μέχρι το 2030. Στην Ελλάδα, τα επιδοτούμενα προγράμματα "Ανακυκλώνω-Αλλάζω Συσκευή" το 2022, αλλά και το νέο "Εξοικονομώ" το 2023, σίγουρα, προηγήθηκαν της κοινής ευρωπαϊκής εκστρατείας.»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΚΕΠΕ: Στο 19,2% τα νοικοκυριά το 2022 με οικονομική αδυναμία για θέρμανση

Για το 2022, στα φτωχά νοικοκυριά, η περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας εξακολουθεί να παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό νοικοκυριών που δηλώνει αδυναμία για ικανοποιητική θέρμανση τον χειμώνα.
businessdaily-Skylakakis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκυλακάκης: Στις αρχές Δεκεμβρίου η παρέμβαση στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας

«Αυτήν την περίοδο παράγουμε πολλή ενέργεια, εξάγουμε πολλή ενέργεια, έχουμε τις διασυνδέσεις και έχουμε και πολύ μεγάλη ευελιξία στην παραγόμενη ενέργεια» είπε υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μαύρος (ΔΕΗ): Η ανταγωνιστικότητα περνά μέσα από την ενεργειακή μετάβαση

«Η Ευρώπη θέτει τον ρυθμό σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αφορά στις ΑΠΕ, αλλά πρέπει να προσέχουμε τις προκλήσεις που απορρέουν από έναν τόσο φιλόδοξο μετασχηματισμό» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Ανανεώσιμες.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σδούκου: Κονδύλια 6,25 δισ. για προγράμματα εξοικονόμησης ενέργειας

Η υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας τόνισε ότι τα προηγούμενα χρόνια διατέθηκαν 2 δισ. για προγράμματα εξοικονομώ, αντικατάσταση οικιακών συσκευών, θερμοσίφωνες, εγκατάσταση φωτοβολταϊκών κ.α.