Πολλά επώνυμα προϊόντα περιλαμβάνονται μέσα στο καλάθι του νοικοκυριού με τις τιμές να είναι καλές σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη να σημειώνει ότι «είδαμε τιμές χαμηλότερες από ό,τι πριν. Μετά από τέσσερις εβδομάδες έχουμε πετύχει μειώσεις στα επώνυμα προϊόντα, ελάχιστες αυξήσεις και πολλά προϊόντα με σταθερές τιμές. Σε περιβάλλον πληθωρισμού που τρέχει με 10% αυτό είναι από μόνο του πολύ μεγάλη μείωση».
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, κατά τη διάρκεια της σημερινής επίσκεψής του σε κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας» επιβράβευσε την επιχείρηση σχετικά με τις τιμές των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού.
«Μείωσαν τις τιμές τους και το σημαντικό είναι ότι στο καλάθι έχουν πάρα πολλά επώνυμα προϊόντα. Όπως είδατε, δεν ήταν μόνο οι τιμές καλές, αλλά καθώς με ρωτάτε συνεχώς για τα private label και τα επώνυμα προϊόντα, εδώ είδαμε με τα μάτια μας τιμές πολύ χαμηλότερες σε επώνυμα προϊόντα απ’ όσες είχαμε συνηθίσει το τελευταίο διάστημα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Όπως ανέφερε ο υπουργός, «όλες οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά». «Είμαι ευτυχής που και νέοι παίκτες εμπιστεύονται το καλάθι και συμμετέχουν στην προσπάθεια», πρόσθεσε επισημαίνοντας ότι «εβδομάδα με την εβδομάδα το καλάθι κερδίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών».
Ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε ότι αν και αρχικά η πρωτοβουλία αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό, ωστόσο, πλέον έχει δημιουργήσει μία μεγάλη αγορά, σημειώνοντας ότι «έχουμε επιτύχει να έχουμε μειώσεις σε πολλά προϊόντα, κάτι που είναι πραγματικά εντυπωσιακό, να έχουμε ελάχιστες αυξήσεις σε ελάχιστα προϊόντα και να έχουμε τα περισσότερα προϊόντα σε σταθερές τιμές», υπογραμμίζοντας πως «Σταθερές τιμές σε περιβάλλον πληθωρισμού που τρέχει κανονικά με 10%, καταλαβαίνετε ότι αυτό είναι ήδη από μόνο του μία πολύ μεγάλη μείωση».
Παράλληλα ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ευχαρίστησε όλες τις αλυσίδες που « έχουν βάλει πλάτη», αναφέροντας ότι: «Θέλω να είμαι ειλικρινής, όλες οι αλυσίδες, ο Σκλαβενίτης, ο Βασιλόπουλος, ο Μασούτης, ο Γαλαξίας, το Lidl, ο Κρητικός, το Μy Market που επίσης πήγε πάρα πολύ καλά και αυτήν την εβδομάδα, από την Κρήτη ο Χαλκιαδάκης και το SYNKA, όλες πραγματικά οι αλυσίδες έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά», ενώ επισήμανε το γεγονός ότι «νέοι παίκτες εμπιστεύονται το καλάθι και μπαίνουν στην αγορά, όπως η efood και η Wolt και όλο αυτό δείχνει ότι το καλάθι έχει δημιουργήσει μια πολύ μεγάλη αγορά. Και στις μελέτες του ΙΕΛΚΑ, αλλά και αυτή που κάνουμε εμείς στο Υπουργείο Ανάπτυξης με τις τιμοληψίες, αποδεικνύεται ότι εβδομάδα με την εβδομάδα το καλάθι κερδίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και το λέω για άλλη μία φορά, εσείς οι καταναλωτές με τη συμμετοχή σας στα ψώνια και στο καλάθι, ωθείτε τις αλυσίδες κάθε εβδομάδα να πηγαίνουν χαμηλότερα».