Την πλήρη αποκατάσταση της λειτουργίας του συστήματος Webex ανακοίνωσε η εταιρεία Cisco, αναλαμβάνοντας ουσιαστικά και την ευθύνη για τη δυσλειτουργία του η οποία προκάλεσε μεγάλα προβλήματα στο σύστημα τηλεκπαίδευσης και στην Ελλάδα.
Όπως τονίζει η εταιρεία με ανακοίνωσή της, το πρόβλημα δεν ήταν μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία).
Σε δήλωσή της η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας - Κύπρου - Μάλτας, κυρία Έλενα Πρασσάκη τόνισε ότι «η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία. Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος».
Σημειώνεται ότι η δυσλειτουργία του συστήματος Webex οδήγησε σε αναβολή της πρώτης ημέρας τηλεκπαίδευσης των μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας, με το ελληνικό υπ. Παιδείας να ξεκαθαρίζει εξ αρχής ότι το πρόβλημα οφείλονταν σε server της εταιρείας.
Παράλληλα όπως ανέφερε, νωρίτερα, η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη δεν θα προσμετρηθούν οι απουσίες σήμερα για τους μαθητές, καθώς προσπάθησαν, αλλά δεν κατάφεραν να μπουν στην ηλεκτρονική τους τάξη.
Σημειώνεται ότι η απουσία των μαθητών από κάθε διδακτική ώρα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καταγράφεται κανονικάαπό τον εκπαιδευτικό σε Ηλεκτρονικό Ημερήσιο Δελτίο Φοίτησης και προσμετράται στο γενικό σύνολο των απουσιών των μαθητών και μαθητριών κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Η συμπλήρωση και φύλαξη του Ηλεκτρονικού Ημερήσιου Δελτίου Φοίτησης είναι υποχρέωση του εκπαιδευτικού.