ΓΔ: 1986.89 -0.58% Τζίρος: 257.92 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Σοφία Ζαχαράκη
Η Σ. Ζαχαράκη ανακοινώνει την ψηφιακή πλατφόρμα για τον εκσυγχρονισμό των ΚΕΔΑΣΥ στον χώρο του υπουργείου Παιδείας.

Σ. Ζαχαράκη: Ψηφιακή πλατφόρμα εκσυγχρονίζει τη λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ

Με προϋπολογισμό 3,4 εκατ. ευρώ, το ΥΠΑΙΘ εισάγει τα ΚΕΔΑΣΥ στην ψηφιακή εποχή με πλήρως αυτοματοποιημένες διαδικασίες.

Στη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία θα εκσυγχρονίσει τη λειτουργία των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) προχωρά το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με δικαιούχο την Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε.

«Κάνουμε το επόμενο βήμα για την αναβάθμιση λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ και των υπηρεσιών προς κάθε οικογένεια», δήλωσε σχετικά η υπουργός, Σοφία Ζαχαράκη.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, η ψηφιακή πλατφόρμα αναμένεται να επιταχύνει τις διαδικασίες υποβολής αιτήσεων, «παρέχοντας ένα σύγχρονο εργαλείο, στο οποίο θα συγκεντρώνεται όλη η πληροφορία, θα εξορθολογήσει και θα συντομεύσει τους χρόνους αναμονής για την αξιολόγηση των μαθητών /τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και θα συνεισφέρει στη βελτίωση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων»

Ειδικότερα, στην πλατφόρμα, συνολικού προϋπολογισμού 3,4 εκατ. ευρώ με χρηματοδότηση από το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025, θα δημιουργείται ατομικός φάκελος για κάθε μαθητή/τρια. 

Κατόπιν, θα υποβάλλεται αίτημα για αξιολόγηση του μαθητή/τριας με τα σχετικά δικαιολογητικά, καθώς και, δεδομένα και πιστοποιητικά πολλά εκ των οποίων θα αντλούνται από άλλα πληροφοριακά συστήματα, προκειμένου να εκδίδονται τεκμηριωμένες αξιολογικές εκθέσεις από τις διεπιστημονικές ομάδες των ΚΕΔΑΣΥ, βάσει συγκεκριμένων εργαλείων αξιολόγησης.

Επίσης, θα υπάρχει διαβαθμισμένη πρόσβασ,η ώστε να μην αλλοιώνεται η πληροφορία σε διάφορα στάδια και με όσους εμπλέκονται στη διαδικασία, καθώς και, προτυποποιημένα έντυπα ώστε να ακολουθούνται κοινές διαδικασίες αξιολόγησης μαθητών/τριών από το σύνολο των 71 ΚΕΔΑΣΥ της επικράτειας.

Παράλληλα, θα αναρτώνται τα εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τα οποία εκπονούνται από τους εκπαιδευτικούς με την υποστήριξη στελεχών των ΚΕ.Δ..Υ. και αφορούν στην υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας και την ένταξη και τη συμπερίληψη των μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γυναίκα σε επαγγελματικό χώρο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σ. Ζαχαράκη: Συνεχής προσπάθεια για ισότιμη ένταξη όλων στην Ειδική Αγωγή

Η νέα σχολική χρονιά στην Ειδική Αγωγή ξεκίνησε με περισσότερα Τμήματα Ένταξης, προσλήψεις εκπαιδευτικών, βελτιώσεις στα ΚΕΔΑΣΥ και λειτουργία οκτώ νέων σχολείων, αν και παραμένουν προκλήσεις σε υποδομές και μετακινήσεις μαθητών.
Νέα Αριστερά εκδήλωση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα Αριστερά: Κατηγορίες για αυταρχισμό μετά το περιστατικό με το καρπούζι

Η Νέα Αριστερά κατηγορεί την κυβέρνηση για αυταρχισμό στην εκπαίδευση, με αφορμή τη διερεύνηση περιστατικού όπου μαθήτρια φορούσε σύμβολο υπέρ της Παλαιστίνης στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου.