Βήματα προς την επιστροφή σε επιδόσεις προ πανδημίας κάνει η διοίκηση της εταιρείας γυναικείων ενδυμάτων Toi & Moi, προσδοκώντας στην κάλυψη του χαμένου εδάφους λόγω της πανδημίας. Αξιοποιώντας τη δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων, η εταιρεία εκτιμά ότι θα μπορέσει μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους να ανακτήσει το 30% των πωλήσεων που απώλεσε το 2020 εξαιτίας των περιορισμών που επιβλήθηκαν στη λειτουργία του λιανεμπορίου στη χώρα μας. Η τρέχουσα χρήση ξεκίνησε σχετικά υποτονικά, όπως σημειώνει η διοίκηση της αλυσίδας, ωστόσο η επανέναρξη του εμπορίου, σε συνδυασμό με την ανοσία που χτίζεται μέσω του εμβολιασμού, αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο στην δραστηριότητα της Toi & Moi, τονώνοντας πωλήσεις και επιστρέφοντας σε κέρδη συγκριτικά με το 2020.
Εξάλλου, η εταιρεία επωφελήθηκε των φοροελαφρύνσεων που έλαβαν οι πληττόμενες επιχειρήσεις, όπως η κάλυψη της μισθοδοσίας των εργαζόμενων και των ασφαλιστικών τους εισφορών, η μερική μείωση ενοικίου, καθώς και η έκπτωση στις οφειλόμενες υποχρεώσεις στο Δημόσιο, επιτυγχάνοντας να αντεπεξέλθει με επιτυχία στις υποχρεώσεις της. Περαιτέρω, η διοίκηση της εταιρείας υιοθέτησε έγκαιρα το μοντέλο της εργασίας εξ αποστάσεως, όπου αυτό ήταν εφικτό, κι αξιοποίησε την ψηφιακή τεχνολογία για την αναβάθμιση των υποδομών τηλεργασίας, με στόχο πάντα την διασφάλιση της υγείας των εργαζόμενων της.
Περαιτέρω, ο κατάλληλος συνδυασμός ρευστών διαθεσίμων και εγκεκριμένων τραπεζικών πιστώσεων προσφέρουν στην εταιρεία επαρκή χρηματικά αποθέματα για την αντιμετώπιση πιθανών αναγκών ρευστότητας. Σε ό,τι αφορά δε το ενδεχόμενο αυξήσεων στις τιμές των πρώτων υλών, θέμα που απασχολεί το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, η διοίκηση της Toi & Moi επισημαίνει ότι διαθέτει μακροχρόνιες συνεργασίες με προμηθευτές των υλών αυτών και παρακολουθεί τις σχετικές αγορές ώστε να δράσει προληπτικά, όπου αυτό είναι εφικτό, δεδομένου μάλιστα ότι η δυνατότητα μετακύλισης ενδεχόμενων αυξήσεων των τιμών των πρώτων υλών στα προϊόντα της κρίνεται περιορισμένη στο παρόν οικονομικό περιβάλλον.
Το 2020 πάντως ήταν μία δύσκολη χρονιά για την ελληνική αλυσίδα ένδυσης, καθώς οι πωλήσεις της υποχώρησαν κατά 30%, διαμορφούμενες σε 10,1 εκατ ευρώ, έναντι 14,46 εκατ ευρώ το 2019, ενώ οι καθαρές ζημίες προ φόρων διευρύνθηκαν σε 1,95 εκατ ευρώ πέρσι, από ζημίες ύψους 462.470 ευρώ προ πανδημίας. Περαιτέρω, και τα αποτελέσματα σε επίπεδο EBITDA διαμορφώθηκαν σε ζημίες ύψους 254.613 ευρώ το 2020, έναντι κερδών ύψους 1,27 εκατ ευρώ το 2019. Θετικά ωστόσο συνέβαλε στην συγκράτηση των απωλειών η ανάπτυξη του διαδικτυακού καταστήματος της Toi & Moi, με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να αποτελούν μία παρακαταθήκη για το μέλλον. Σημειώνεται ότι η αλυσίδα διατηρεί δίκτυο 23 καταστημάτων, εκ των οποίων τα 16 βρίσκονται στην Αττική, 5 στην Θεσσαλονίκη, 1 στην Πάτρα και 1 στην Καλαμάτα.