ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:00 DATA
Φώτο: BSB

Έξοδος της B&F σε νέες αγορές παρά τη δυσμενή συγκυρία

Σε Ρωσία, Εμιράτα, Αίγυπτο και αγορές της Ασίας επεκτείνει το franchise ο όμιλος B&F μετά τη σύναψη συμφωνίας αποκλειστικής αντιπροσώπευσης σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.

Στην διατήρηση των κεκτημένων αλλά και την ανάπτυξη σε νέες αγορές που δεν πλήττονται τόσο από την πανδημία του κορονοϊού εστιάζει η διοίκηση του ομίλου B&F (αλυσίδες ενδυμάτων BSB και Lynne) για το 2020. Ειδικότερα, στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνονται αγορές όπως αυτές της Ρωσίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Αιγύπτου και της Ασίας, όπου σχεδιάζεται η ενίσχυση της παρουσίας της με τη μέθοδο του franchising, σε συνέχεια της σύναψης συμφωνίας συνεργασίας με αποκλειστικό αντιπρόσωπο για την ιταλική, ισπανική, γαλλική, γερμανική, και αυστριακή αγορά, καθώς και τις χώρες Benelux. 

Έμφαση πρόκειται να δοθεί επίσης στην ανάπτυξη δικτύου χονδρικής στην εγχώρια αγορά, μέσω της επέκτασης του δικτύου σε περιοχές όπου μέχρι πρότινος δεν υπήρχε παρουσία των αλυσίδων ένδυσης BSB και Lynne. Ο όμιλος αναγνωρίζει μεν τον υψηλό βαθμό αβεβαιότητας ως προς την μείωση του ΑΕΠ ή της κατανάλωσης που ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας θα επιφέρει μέχρι το τέλος του έτους, διαθέτει δε επαρκή ταμειακά διαθέσιμα ώστε να καλύψει τις ανάγκες του, εφόσον αυτό απαιτηθεί. Με αυτά τα δεδομένα και έτσι όπως διαμορφώνεται το επιχειρηματικό περιβάλλον για το λιανεμπόριο συνολικά, η διοίκηση της B&F εκτιμά ότι η οικονομική χρήση του 2020 θα κλείσει με μείωση πωλήσεων της τάξεως του 20% έως 25% με ταυτόχρονη μείωση του EBITDA  κατά 20% περίπου. 

Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους οι πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν σε 25,1 εκατ. ευρώ, έναντι 38,46 εκατ ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο, μειωμένες κατά 35%, ενώ η εταιρεία είχε την ίδια περίοδο πωλήσεις μειωμένες κατά 30% συνολικού ύψους 23,6 εκατ ευρώ. Η επίδραση της πανδημίας και των μέτρων περιορισμού της λειτουργίας των καταστημάτων καθίσταται εμφανέστερη στα αποτελέσματα ομίλου και εταιρείας για το πρώτο τετράμηνο του 2020, όπου περιλαμβάνεται η δίμηνη περίοδος του lockdown, με τις πωλήσεις του ομίλου να περιορίζονται κατά 30% συγκριτικά με πέρσι, διαμορφούμενες σε 17,78 εκατ ευρώ. Kατ’αναλογία, οι ζημιές προ φόρων ανήλθαν σε 1,5 εκατ ευρώ το πρώτο εξάμηνο φέτος έναντι κερδών 3 εκατ ευρώ της αντίστοιχης περσινής περιόδου, ενώ οι καθαρές ζημιές μετά από φόρους ανήλθαν σε 765.000 ευρώ, αντανακλώντας τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού στην εμπορική δραστηριότητα του ομίλου από την αρχή του έτους. 

Ωστόσο, παρά τη δυσμενή συγκυρία, όμιλος πραγματοποίησε το άνοιγμα τριών νέων καταστημάτων στην Ελλάδα και ενός νέου καταστήματος στη Ρουμανία στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του έτους. Έτσι, στο τέλος του πρώτου εξαμήνου, ο όμιλος αριθμούσε 177 φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα εκ των οποίων τα 124 στην Ελλάδα και τα 53 στο εξωτερικό. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται 32 καταστήματα του brand BSB και 33 του brand Lynne, ενώ 51 καταστήματα στην Ελλάδα λειτουργούν από το σύστημα franchising και 21 καταστήματα συνεργατών λειτουργούν υπό το σύστημα της αποκλειστικής διάθεσης ειδών σε Κύπρο, Βουλγαρία, Αλβανία, Αρμενία, Κόσοβο και Κουβέιτ.

Περαιτέρω, 30 σημεία BSB λειτουργούν σε εμπορικούς δρόμους και εμπορικά κέντρα στη Ρουμανία, μέσω της θυγατρικής BSB Fashion SA. Αξίζει ακόμη να σημειωθεί ότι ο όμιλος διαθέτει παρουσία μέσω δικτύου πωλήσεων χονδρικής σε 623 σημεία πώλησης στο εξωτερικό και σε σημαντικά, δημοφιλή εμπορικά κέντρα, με χαρακτηριστικότερα τα La Rinascente και Coin στην Ιταλία και Yeans Halle στη Γερμανία. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.