Η περαιτέρω ενίσχυση του εξωστρεφούς προφίλ της εταιρείας αποτελεί κεντρική προτεραιότητα της B&F ΑΒΕΕ Ενδυμάτων για το 2024, σε συνέχεια ενός έτους αύξησης πωλήσεων και κερδοφορίας. Η εταιρεία, η οποία αναπτύσσει τις αλυσίδες γυναικείας ένδυσης BSB και Lynne, στην Ελλάδα αλλά και σε επιλεγμένες χώρες του εξωτερικού, στρέφει το ενδιαφέρον της στις πολλά υποσχόμενες αγορές του αραβικού κόσμου, προωθώντας την ενίσχυση της παρουσίας της μέσω της μεθόδου της δικαιόχρησης κι επενδύοντας ειδικότερα σε Αίγυπτο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αλλά και στην Ασία.
Η στρατηγική αυτή αποτελεί την απάντηση της B&F στην υποχώρηση της κατανάλωσης τόσο εντός ελληνικών συνόρων όσο και σε πιο ώριμες αγορές της Ευρώπης όπου διαθέτει παρουσία, τάση η οποία αποτυπώθηκε και στις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου, οι οποίες παρουσίασαν μικρή υποχώρηση φέτος συγκριτικά με πέρσι. Στο πλαίσιο αυτό, η B&F προωθεί την περαιτέρω ανάπτυξη και του δικτύου χονδρικής, τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, προκειμένου τα brands της να αποκτήσουν παρουσία και σε σημεία όπου δεν έχουν μέχρι στιγμής.
Σε ό,τι αφορά την χρήση του 2023, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση ενοποιημένων πωλήσεων σε ποσοστό 8,5%, αγγίζοντας τα 101,25 εκατ ευρώ από 93,3 εκατ ευρώ το 2022, με το μικτό περιθώριο να διατηρείται σε σταθερά υψηλό επίπεδο, στο 63,5%. Τα κέρδη EBITDA του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 7,2% την χρονιά που πέρασε, ανερχόμενα σε 26,5 εκατ ευρώ, από 24,76 εκατ ευρώ το 2022, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 10,5 εκατ ευρώ το 2023 από 9,74 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος. Περαιτέρω, ο όμιλος είχε κέρδη μετά φόρων συνολικού ύψους 10,5 εκατ ευρώ το 2024, ενισχυμένα κατά 9,6% συγκριτικά με το 2022, ενώ τα ταμειακά του διαθέσιμα ανέρχονταν σε 11,3 εκατ ευρώ στο τέλος του έτους.
Αν και ξεκίνησε με μικρή κάμψη στις πωλήσεις, το τρέχον έτος εκτιμάται ότι δύναται να εξελιχθεί με θετικό πρόσημο για τον όμιλο, υπό την αίρεση βεβαίως αστάθμητων παραγόντων όπως ο πληθωρισμός που τροφοδοτείται από τις συνεχιζόμενες πολεμικές συγκρούσεις, και την διατήρηση υψηλών τιμών στα βασικά αγαθά, η οποία επηρεάζει αρνητικά την αγοραστική δύναμη του πληθυσμού. Οι ίδιες εξελίξεις αυξάνουν παράλληλα και το κόστος λειτουργίας του ομίλου, τόσο σχετικά με την αγορά πρώτων υλών, όσο και με την λειτουργία των καταστημάτων, καθιστώντας επισφαλή κάθε πρόβλεψη.
Μέσα στην χρονιά που πέρασε, η B&F άνοιξε 3 νέα καταστήματα στην Ελλάδα και 2 σημεία στην Ρουμανία, λειτουργώντας έτσι στο τέλος του έτους συνολικά 197 φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, εκ των οποίων τα 130 βρίσκονται στην χώρα μας και τα 67 στο εξωτερικό. Σε αυτά περιλαμβάνονται 67 εταιρικά καταστήματα της Β&F σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους κι εμπορικά κέντρα στην Ελλάδα -32 σημεία της αλυσίδας BSB και 35 σημεία της Lynne- αλλά και 50 εγχώρια καταστήματα franchising. Παράλληλα, ο όμιλος διατηρεί 26 συνεργάτες franchisees σε Κύπρο (14 σημεία), Βουλγαρία (7 σημεία), Αλβανία (1 σημείο), Αίγυπτο (2 σημεία) και Αρμενία (2 σημεία). Λειτουργούν παράλληλα 4 σημεία πώλησης shop-in-shop εντός πολυκαταστημάτων πανελλαδικά, τρία ηλεκτρονικά καταστήματα των brands BSB, Lynne και Miamania για την εγχώρια αγορά, 2 ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ρουμανία, 2 ακόμη για την αγορά της Βουλγαρίας αλλά και 2 ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής πώλησης για χονδρικές πωλήσεις των brands BSB και Lynne στο εξωτερικό.
Μέσω ακόμη της θυγατρικής BSB Fashion SA, λειτουργούν 37 καταστήματα αποκλειστικής πώλησης των ομώνυμων συλλογών και δύο σημεία outlet στην Ρουμανία. Ο όμιλος B&F διαθέτει τέλος παρουσία σε 166 σημεία στις μεγάλες πολεις της Ελλάδας, μέσω συνεργατών χονδρικής, ενώ ανέρχονται σε 620 τα διεθνή σημεία πώλησης μέσω χονδρικής.