Η ενίσχυση των εξαγωγών και η ενδυνάμωση στην εσωτερική αγορά με τοποθέτηση νέων προϊόντων στο σύνολο της επικράτειας, αποτελούν τους επόμενους στόχους της βιομηχανίας εμφιαλωμένου νερού ΖΑΡΟΣ ΑΕ, η οποία ολοκλήρωσε την διετία 2018 - 2019 επενδύσεις επέκτασης και εκσυγχρονισμού ύψους 7,5 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία, όπως σημειώνει στο Business Daily ο γενικός διευθυντής Χριστόφορος Παπαδημητράκης, παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη οικονομικών μεγεθών από το 2012, ενώ το 2019 έκλεισε με 14 εκατ. ευρώ πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση 3,28% και με κέρδη προ φόρων στα 1,013 εκατ. ευρώ, έναντι 792,214 χιλ. ευρώ το 2018, επιτυγχάνοντας αύξηση 27,90%.
Ο ίδιος, αναφερόμενος στην πορεία της εταιρείας στην τρέχουσα χρήση, σημειώνει ότι το πρώτο τρίμηνο της χρήσης ήταν πολύ ισχυρό και προοιωνιζόταν αύξηση κατά τουλάχιστον 15% για το σύνολο του έτους. Η έλευση της πανδημίας άφησε πίσω της ένα χαμένο δεύτερο τρίμηνο, ενώ από τον Ιούλιο και μετά υπήρξε μια σχετική άνοδος. Με βάση τα παραπάνω αναφέρει δε ότι αν η χρονιά κλείσει με μονοψήφια μείωση τότε η διοίκηση θα είναι απόλυτα ευχαριστημένη.
Στην αύξηση της κερδοφορίας συνέβαλαν οι επενδύσεις 5,5 εκατ. ευρώ που ολοκληρώθηκαν στο τέλος του 2018 και αφορούσαν σε βελτιστοποίηση κτιριακών εγκαταστάσεων και μηχανολογικού εξοπλισμού, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2019 ολοκληρώθηκαν επενδύσεις ύψους περίπου 2 εκ. ευρώ στο εμφιαλωτήριο της εταιρείας. Μέσω των επενδύσεων προστέθηκε νέα γραμμή παραγωγής δυναμικότητας 23.000 φιαλών την ώρα σε φιάλες 500 και 1.000 ml, που αύξησαν την συνολική δυναμικότητα κατά 40%.
Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 5 γραμμές παραγωγής και παράγει ετησίως περίπου 100 εκατ. φιάλες, εκ των οποίων το 12% περίπου κατευθύνεται σε αγορές του εξωτερικού και συγκεκριμένα σε περίπου 16 αγορές, μεταξύ των οποίων σημαντική δυναμικότητα παρουσιάζουν η Ουκρανία και οι Αραβικές χώρες. Ωστόσο η εταιρεία εξάγει φυσικό μεταλλικό νερό σε Αυστραλία. Ν. Αφρική, Ισραήλ, Καναδά Βέλγιο Γερμανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Κίνα μεταξύ άλλων.
Όπως σημειώνει ο κ. Παπαδημητράκης, στόχος της διοίκησης είναι το 2024 το σύνολο των εξαγωγών να φθάνει στο 20% των πωλήσεων, τονίζοντας ωστόσο ότι οι στόχοι αυτοί δεν περιλαμβάνουν τις όποιες επιπτώσεις από την πανδημία του COVID 19, η οποία ήδη έχει διαφοροποιήσει τα αποτελέσματα των πωλήσεων και των κερδών.
Στα τέλη του 2019 η ZAROS προχώρησε στο λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος στην κατηγορία των flavor waters σε δύο γευσεις Lemon&Lime και Πορτοκάλι – Μανταρίνι. Γεύσεις που συνδυάζουν το βραβευμένο ανθρακούχο νερό ZARO’S με τα φυσικά αρώματα των εσπεριδοειδών.
Παράλληλα, σημαντική ώθηση αλλά και αναγνώριση για την εταιρεία είναι η συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Aegean καθώς το φυσικό μεταλλικό νερό Zaros βρίσκεται στις πτήσεις της εταιρείας, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την αναγνωρισιμότητά του.
Σημειώνεται ότι τον Φεβρουάριο του 2017, το Εμφιαλωμένο Φυσικό Μεταλλικό νερό ZAROS απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Εμφιαλωμένο Νερό» στο πλαίσιο του 27ου Berkeley Springs International Water Tasting, του παλαιότερου και μεγαλύτερου διαγωνισμού γευσιγνωσίας νερού στον κόσμο, που πραγματοποιήθηκε στο Berkeley Springs της Δυτικής Βιρτζίνια των ΗΠΑ.