Στην τελική ευθεία μπαίνουν οι εργασίες επέκτασης του πολυκαταστήματος attica στο κέντρο της Αθήνας (Citylink), με το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης να οριστικοποιείται τις αμέσως επόμενες ημέρες. Η διοίκηση της Αττικά Πολυκαταστήματα ΑΕ προχωρά κανονικά την σχεδιαζόμενη επέκταση, μετά από μικρή καθυστέρηση λόγω της πανδημίας και του lockdown. Σημειώνεται ότι πρόκειται για επέκταση των χώρων του πολυκαταστήματος κατά 4.000 τμ.
Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, το πολυκατάστημα του κέντρου της Αθήνας παρουσιάζει υστέρηση πωλήσεων κατά 12% περίπου το εικοσαήμερο του φετινού Μαΐου -από την επανέναρξη λειτουργίας του- συγκριτικά με πέρσι, συνέπεια της μειωμένης προσέλευσης καταναλωτών στο κέντρο της πόλης, ένα στοιχείο που προβληματίζει το σύνολο του εμπορικού κόσμου.
Αρνητικά επιδρά επίσης η έλλειψη τουριστών το υπό εξέταση διάστημα, στοιχείο που τίθεται προς διευρεύνση και για τους επόμενους μήνες. Σημειώνεται ότι η συνεισφορά των πωλήσεων duty free στον ετήσιο τζίρο της Αττικά Πολυκαταστήματα υπολογίζεται περίπου σε 11%. Πάντως, το πολυκατάστημα επί της οδού Τσιμισκή στην συμπρωτεύουσα διατηρεί τα μεγέθη του στα περσινά επίπεδα, το υπό εξέταση διάστημα.
Καλύτερες του αναμενομένου επιδόσεις καταγράφουν τα πολυκαταστήματα που λειτουργούν εντός των εμπορικών κέντρων της Lamda (Golden Hall, The Mall και Mediterranean Cosmos στην Θεσσαλονίκη). Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι η επισκεψιμότητα είναι μεν μειωμένη, ωστόσο έχει αυξηθεί ο αριθμός των επισκεπτών που κάνουν αγορές, και κατά συνέπεια και η μέση απόδειξη αγορών. Ιδιαίτερη κινητικότητα μάλιστα παρατηρήθηκε αρχικά στα παιδικά είδη, ενώ πλέον η ζήτηση κατανέμεται ισόποσα και στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Σημαντική ενίσχυση του τζίρου καταγράφει επίσης το ηλεκτρονικό κατάστημα καλλυντικών, atticabeauty.gr, καθώς μέσα στο πεντάμηνο του έτους είχε αυξημένες πωλήσεις κατά 170% συγκριτικά με πέρσι, ενώ θεωρείται βέβαιο ότι το πρώτο εξάμηνο φέτος θα επιτύχει πωλήσεις ίσες με το περσινό δωδεκάμηνο, συνολικού ύψους 5,5 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι οι επιδόσεις του atticabeauty.gr ήταν εντυπωσιακές και κατά την διάρκεια του lockdown, αυξάνοντας τις πωλήσεις του κατά 80% και κερδίζοντας σημαντικά μερίδια αγοράς.
Ως εκ τούτου, άμεσα θα εμπλουτιστεί το προσφερόμενο προϊοντικό του μείγμα αρχικά και με αξεσουάρ, από τους συνεργαζόμενες εταιρείες με το attica, για να ακολουθήσουν κι άλλες κατηγορίες ειδών το επόμενο διάστημα.