Τέσσερις εταιρείες κατέθεσαν προσφορά για το έργο που προκήρυξε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης «Προμήθεια Αδειών Λογισμικού μέσω Εταιρικής Σύμβασης (Enterprise Agreement)» προϋπολογισμού 48,3 εκατ. ευρώ και με διάρκεια σύμβασης για 3 έτη.
Πρόκειται για τις OTE, Unisystems, Logicom Solutions και Byte και το κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η «πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά: βάσει τιμής μόνο». Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται με τη χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr.
Αντικείμενο της σύμβασης με βάση την προκήρυξη είναι η προμήθεια αδειών λογισμικού της εταιρίας Microsoft, για την κάλυψη των αναγκών της Δημόσιας Διοίκησης, οι οποίες με τη σειρά τους αφορούν στην υποστήριξη μιας σειράς διαδικασιών του δημοσίου.
Μεταξύ αυτών είναι η διαχείριση εφαρμογών γραφείου, η διαχείριση και αξιοποίηση υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η διαχείριση και αξιοποίηση συνεργατικών εργαλείων πραγματικού χρόνου (real time collaboration), η διαχείριση και αξιοποίηση εφαρμογών διαχείρισης εγγράφων και επιχειρησιακών διαδικασιών, η διαχείριση Έργων, η διαχείριση και αξιοποίηση σχεδιαστικών πακέτων, η προστασία από ιούς και απειλές, η διαχείριση Δικτύων, η ανάπτυξη Εφαρμογών, η Διαχείριση και αξιοποίηση σχεσιακών βάσεων δεδομένων, η υποστήριξη κεντρικών πληροφοριακών συστημάτων που φιλοξενούνται στην υποδομή του Κυβερνητικού Νέφους (G-Cloud) και η κεντρικοποιημένη διαχείριση περιφερειακών υποδομών μέσω αντίστοιχων σύγχρονων εργαλείων λογισμικού και αδειών χρήσης του.
Η προμήθεια των αδειών λογισμικού, που θα υποστηρίξουν τις διαδικασίες που περιγράφονται παραπάνω, θα πραγματοποιηθεί μέσω σύμβασης πολλαπλών αδειών λογισμικού (Enterprise Agreement). Επιπλέον της προμήθειας των παραπάνω αδειών στο πλαίσιο του έργου προβλέπεται και η παροχή επιμέρους υπηρεσιών στις οποίες λογίζονται η υποστήριξη (Premier Support) από την Microsoft, εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες (Digital Advisory Services) καθώς και υπηρεσίες υποστήριξης που αφορούν την εγκατάσταση και διαμόρφωση των προϊόντων, τη δημιουργία και τη λειτουργία κεντρικών υποδομών διαχείρισης, την εκπαίδευση στελεχών και την επιτόπια υποστήριξη χρηστών.