Εξαιρετικές επιδόσεις κατέγραψε το τελευταίο τρίμηνο η μητρική της Google που ξεπέρασε αρκετά τις προβλέψεις των αναλυτών και κατέγραψε επιδόσεις ρεκόρ. Παρά το γεγονός ότι τα στοιχεία του δευτέρου φετινού τριμήνου συγκρίνονται με το αντίστοιχο της περιόδου της πανδημίας, οι επιδόσεις του τεχνολογικού κολοσσού είναι εντυπωσιακές.
Ειδικότερα, ο κολοσσός των αναζητήσεων ανακοίνωσε κέρδη ύψους 18,53 δισ. δολ. ή 27,26 δολ. ανά μετοχή για το δεύτερο τρίμηνο χρήσης σε σύγκριση με κέρδη 6,96 δισ. δολ. ή 10,13 δολ. ανά μετοχή το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο. Τα έσοδα χωρίς να περιλαμβάνονται τα κόστη για την απόκτηση κίνησης (traffic-acquisition costs) σκαρφάλωσαν στα 50,95 δισ. δολ. από 31,6 δισ. δολ. ένα χρόνο νωρίτερα. Τα συνολικά έσοδα σημείωσαν άλμα 62% στα 61,9 δισ. δολ. Αυτή είναι η πρώτη φορά που οι πωλήσεις της Alphabet ξεπερνούν τα 60 δισ. δολ. σε ένα τρίμηνο.
Το Youtube κατέγραψε έσοδα 7 δισ. δολαρίων που είναι αυξημένα κατά 84% σε ετήσια βάση, αποδεικνύοντας τις αντοχές της πλατφόρμας απέναντι στον ανταγωνισμό, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει να εδραιώνεται και το Youtube Shorts που θέλει να χτυπήσει το Tik Tok και έχει ήδη ξεπεράσει τα 15 δισ. views καθημερινά καταγράφοντας αύξηση 131% από τον Μάρτιο.
Το Google Cloud συνέχισε την θετική του πορεία καθώς σημείωσε έσοδα ύψους 4,6 δισ. δολαρίων, καταγράφοντας αύξηση 54% σε σχέση με τα περυσινά επίπεδα. Η ανάπτυξη του cloud της Google είναι ελαφρώς καλύτερη από εκείνη του Azure της Microsoft.
Σημειώνεται ότι οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών σε δημοσκόπηση της FactSet τοποθετούσαν τα κέρδη της εταιρείας στα 19,24 δολ. ανά μετοχή με έσοδα χωρίς τα κόστη απόκτησης κίνησης στα 56,2 δισ. δολ. Το λειτουργικό περιθώριο της Alphabet βελτιώθηκε στο 31% το τελευταίο τρίμηνο από 17% ένα χρόνο νωρίτερα. Όπως ανέφερε η επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών του ομίλου, Ruth Porat «τα ισχυρά έσοδα του β' τριμήνου στα 61,9 δισ. δολ. αντανακλούν την αυξημένη online δραστηριότητα των καταναλωτών και τις ευρύτατες δαπάνες των διαφημιζόμενων».