ΓΔ: 1398.37 0.05% Τζίρος: 66.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:11:00 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

Στο στόχαστρο της ΕΕ το TikTok για τις εμπορικές πρακτικές του

Το κρυφό μάρκετινγκ, οι επιθετικές τεχνικές διαφήμισης που απευθύνονται σε παιδιά και ορισμένοι όροι στις πολιτικές της TikTok θα μπορούσαν να θεωρηθούν παραπλανητικές για τους καταναλωτές, σύμφωνα με την Επιτροπή.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο των εθνικών αρχών επιβολής της νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών (CPC) ξεκίνησαν επίσημο διάλογο με την TikTok για να επανεξετάσουν τις εμπορικές πρακτικές και την πολιτική της.

Αυτό ακολουθεί προειδοποίηση του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC) που έλαβε χώρα νωρίτερα φέτος σχετικά με τις παραβιάσεις των δικαιωμάτων των καταναλωτών από την TikTok. Τομείς ιδιαίτερου ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν κρυφό μάρκετινγκ, επιθετικές τεχνικές διαφήμισης που απευθύνονται σε παιδιά και ορισμένους όρους στις πολιτικές της TikTok που θα μπορούσαν να θεωρηθούν παραπλανητικές για τους καταναλωτές.

Ο επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ Nτιντιέ Ρέιντερς σημείωσε ότι «η τρέχουσα πανδημία έχει επιταχύνει περαιτέρω την ψηφιοποίηση. Αυτό έφερε νέες ευκαιρίες, αλλά δημιούργησε επίσης νέους κινδύνους, ιδίως για ευάλωτους καταναλωτές».

Ο ίδιος προσέθεσε ότι «στην Ευρωπαϊκή Ένωση, απαγορεύεται η στόχευση παιδιών και ανηλίκων με συγκεκαλυμμένη διαφήμιση, όπως μπάνερ σε βίντεο».

Η TikTok έχει ένα μήνα για να απαντήσει και να επικοινωνήσει με την Επιτροπή και τις αρχές CPC, υπό την ηγεσία της Σουηδικής Υπηρεσίας Καταναλωτών και της Ιρλανδικής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

facebook
ΔΙΕΘΝΗ

Η ακροδεξιά στη Σουηδία δεν θα κλείσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσής της

Λιγότερο από έναν μήνα πριν από τις ευρωεκλογές, οι Σουηδοί Δημοκράτες πιστώνονται με σχεδόν 19% στην πρόθεση ψήφου στις δημοσκοπήσεις, πίσω από τους Σοσιαλδημοκράτες, πρώτο κόμμα της αντιπολίτευσης.