Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το MarketWatch, η Heineken είδε τα καθαρά κέρδη της να αυξάνονται κατά 4,4% το πρώτο εννιάμηνο του 2019 φθάνοντας τα 1,67 δισ. ευρώ.
Την περασμένη χρονιά για το ίδιο διάστημα τα καθαρά της κέρδη της εταιρείας που έχει έδρα στο Άμστερνταμ και διαθέτει επίσης labels όπως οι Sol, Birra Moretti και Tiger, έφθαναν το 1,60 δισ. Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου οι πωλήσεις μπύρας ενισχύθηκαν σε ποσοστό 2,3%, καθώς η στήριξη από την Ασία-Ειρηνικό αντιστάθμισε την πτώση στην Αμερική.
Υπενθυμίζουμε πως στην Ελλάδα,η Αθηναϊκή Ζυθοποιία που είναι μέλος του ολλανδικού ομίλου κατέγραψε σημαντική βελτίωση στα μεγέθη της κατά την διάρκεια του τελευταίου έτους. Όπως ανακοίνωσε οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,3% στα 166,8 εκατ. ευρώ (χωρίς την προσμέτρηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης Ζύθου), σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2018.
Τα λειτουργικά κέρδη προ χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και φόρων, ενισχύθηκαν στο εξεταζόμενο διάστημα κατά 34,7% στα 32,6 εκατ. ευρώ. Τα προ φόρων αποτελέσματα εμφανίζουν αύξηση 35,2% στα 32,3 εκατ. ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη καταγράφουν ποσοστιαία βελτίωση της τάξεως του 39%, καθώς διαμορφώθηκαν στο φετινό οχτάμηνο στα 23,4 εκατ. ευρώ έναντι, 16,8 εκατ. ευρώ το 2018. Ενισχυμένη εικόνα εμφανίζει και το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων κατά 14,6% στα 151,5 εκατ. ευρώ, προερχόμενη κυρίως από την αύξηση στα κέρδη εις νέον κατά περίπου 19 εκατ. ευρώ.