ΓΔ: 2639.95 0.13% Τζίρος: 296.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
ΑΑΔΕ στην οθόνη
Χρήστης πληκτρολογεί σε λάπτοπ με την αρχική σελίδα της ΑΑΔΕ στην οθόνη.

Έως τις 28 Φεβρουαρίου οι αιτήσεις για χωριστές φορολογικές δηλώσεις

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να γνωστοποιήσουν την πρόθεσή τους για ξεχωριστή υποβολή δηλώσεων εισερχόμενοι στη σχετική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ μέχρι και τις 28 Φεβρουαρίου.

Άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για την υποβολή χωριστών φορολογικών δηλώσεων από τα παντρεμένα ζευγάρια που το επιθυμούν.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να γνωστοποιήσουν την πρόθεσή τους για ξεχωριστή υποβολή δηλώσεων εισερχόμενοι στη σχετική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ μέχρι και τις 28 Φεβρουαρίου.

Να σημειωθεί ότι ακόμη και όσοι υπέβαλαν το 2021 χωριστή δήλωση θα πρέπει να υποβάλουν ξανά αίτηση φέτος.

Τέλος να σημειωθεί ότι στην περίπτωση που κανείς από τους συζύγους δεν γνωστοποιήσει την επιλογή υποβολής χωριστής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2022, τότε οι σύζυγοι θα υποβάλουν φέτος κοινή φορολογική δήλωση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΑΔΕ πινακίδα κτήριο
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

ΑΑΔΕ: Αλλαγές στη διαδικασία για Φορολογικές Δεσμευτικές Απαντήσεις

Επιχειρήσεις και πολίτες μπορούν πλέον να ζητούν από την ΑΑΔΕ δεσμευτικές απαντήσεις σχετικά με τη φορολογική και τελωνειακή νομοθεσία για μελλοντικές πράξεις, βάσει της νέας διαδικασίας που ισχύει από 1η Οκτωβρίου 2026.
pitsilis_aade
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέες προθεσμίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης και ψηφιακών παραστατικών

Με αποφάσεις των Δημήτρη Μαρκόπουλου και Γιώργου Πιτσιλή, παρατείνονται οι προθεσμίες για την υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση σε επιχειρήσεις με τζίρο κάτω του 1.000.000 ευρώ και για τη Β' φάση ψηφιακής διακίνησης αποθεμάτων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι 9 όροι για την ένταξη στις 120 δόσεις των χρεών προς εφορία και ΕΦΚΑ

Ακόμα και νεότερα χρέη, που βεβαιώθηκαν μετά την 31η Δεκεμβρίου 2023, μπορούν να ενταχθούν στη νέα ρύθμιση των 120 δόσεων που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ δίδεται περιθώριο επιπλέον έξι μηνών στους οφειλέτες της εφορία και του ΕΦΚΑ.