ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

Θ. Βενιάμης: Η ελληνική σημαία να γίνει και πάλι ανταγωνιστική

«H ελληνική σημαία πρέπει να ανακτήσει την ανταγωνιστικότητάς της για να προσελκύσει πίσω ένα μεγαλύτερο μερίδιο της ελληνικής πλοιοκτησίας», τόνισε ο κ. Βενιάμης.

Όραμα μας είναι να προσελκύσουμε τους νέους στο ναυτικό επάγγελμα και τα ελληνόκτητα πλοία να είναι γεμάτα Έλληνες ναυτικούς. Η ελληνική σημαία θα γίνει και πάλι ανταγωνιστική και η εξέλιξη αυτή θα μας κάνει όλους υπερήφανους, τόνισε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρος Βενιάμης σε διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσε το Συμβούλιο Διεθνών Υποθέσεων με θέμα: «Η Διάσταση της Ναυτιλίας».

«H ελληνική σημαία πρέπει να ανακτήσει την ανταγωνιστικότητάς της για να προσελκύσει πίσω ένα μεγαλύτερο μερίδιο της ελληνικής πλοιοκτησίας. Πρόσφατα έγιναν αρκετές διορθωτικές κινήσεις που ανέκοψαν το κύμα φυγής από το νηολόγιο αλλά χρειάζονται και άλλες βελτιώσεις διοικητικού χαρακτήρα για να μπορέσει να αποκτήσει πάλι αίγλη» τόνισε ο κ. Βενιάμης.

Απευθυνόμενος τους συνομιλητές του καθηγητές Άγγελο Κότιο, Μαρία Μποϊλέ, Ιωάννη Στιβακτή, Κωνσταντίνα Μπότσιου και Αριστοτέλη Τζιαμπίρη, εξέφρασε την εκτίμηση ότι κάθε χρονιά το νηολόγιο θα δυναμώνει καθώς περισσότερα πλοία θα υψώνουν ελληνική σημαία «γιατί θα είμαστε 100% ανταγωνιστικοί με τις άλλες σημαίες».

Ο κ. Βενιάμης απέδωσε την αισιοδοξία του για αλλαγή ρότας στο ελληνικό νηολόγιο που έχανε μέχρι πρότινος πλοία, στις θεσμικές αλλαγές που έγιναν πρόσφατα και σε ορισμένες ακόμη που ετοιμάζονται, προκειμένου το υπό ελληνική σημαία πλοίο να είναι πλήρως ανταγωνιστικό με αυτό που φέρει άλλη σημαία.

Ανέφερε ότι η ΕΕΕ έχει ξεκινήσει μια συντονισμένη προσπάθεια, ενημέρωσης και προσέλκυσης των νέων, απευθύνοντας πρόσκληση να έρθουν κοντά «σε μια θάλασσα ευκαιρίες».

Ο πρόεδρος της ΕΕΕ επεσήμανε επίσης την κοινή προσπάθεια του υπουργείου Ναυτιλίας του ιδρύματος Ευγενίδου και της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και άλλων φορέων για τον εκσυγχρονισμό και εναρμόνιση με τις σύγχρονη εποχή του προγράμματος σπουδών για τους αξιωματικούς των Δημοσίων Σχολών Εμπορικού Ναυτικού.

Για την ελληνική ναυτιλία τόνισε ότι έχει διαχρονικά χρήση τη χώρα μας σε σύγχρονο ναυτιλιακό και εμπορικό σταυροδρόμι των Ηπείρων.

«Η Βαλκανική ενδοχώρα και ευρύτερος χώρος της εγγύς ανατολής αλλά και η προώθηση του κινεζικού εμπορίου στην Ευρώπη μέσω της Ελλάδος συνηγορούν υπέρ της σύμπραξης ενός μεγάλου σύγχρονου στόλου και ανταγωνιστικών ναυτιλιακών υπηρεσιών στη χώρα μας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η προσέλκυση και εγκατάσταση περισσότερων ελληνικών και ξένων ναυτιλιακών επιχειρήσεων και εταιρειών στην Ελλάδα αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την δημιουργία προστιθέμενης αξίας» ανέφερε. Επίσης χαρακτήρισε καλοδεχούμενη την Cosco αλλά ζήτησε να αφήσει και το ελληνικό ναυτιλιακό Cluster να επιβιώσει.

«Το cluster είναι πηγή ζωής και πρέπει να συνεχιστεί. Μετά την εκκίνηση και των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά θα είναι πολύ χρήσιμο για την εμπορική ναυτιλία και την ακτοπλοΐα» συμπλήρωσε.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η απανθρακοποίηση της ναυτιλίας κυρίαρχο θέμα στα φετινά «Ποσειδώνια»

Στελέχη της αγοράς ανέφεραν ότι το κόστος εναλλακτικών καυσίμων θα εξακολουθεί να είναι πιθανότατα δύο ή τρεις φορές μεγαλύτερο συγκριτικά με τα ποσά που καταβάλλουν σήμερα οι ναυτιλιακές εταιρείες για τα συμβατικά καύσιμα.
businessdaily-Travlou-Melina-Efoplistes
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τραυλού: Η ναυτιλία θα πρέπει να αντιμετωπίσει ενωμένη τις προκλήσεις

Η πρόεδρος της Ένωσης των Ελλήνων Εφοπλιστών τόνισε ότι η ναυτιλία είναι ο επιχειρηματικός κλάδος που προάγει τη σύνδεση, την ανάπτυξη, τη βιωσιμότητά του, ενώ ενώνει ταυτόχρονα όλο τον κόσμο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελέγχουν πάνω από το 20% του παγκόσμιου στόλου οι Έλληνες εφοπλιστές

«Η Ναυτιλία των Ελλήνων συνεχίζει να δημιουργεί, να εξελίσσεται, να επενδύει, να ηγείται, με πίστη και τιμή στη ναυτοσύνη μας και τη ναυτιλιακή μας παράδοση», τονίζει η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Μελίνα Τραυλού.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αν. Λαιμός: Οι Έλληνες εφοπλιστές κατέχουν το 20% του παγκόσμιου στόλου

Ο κ. Λαιμός σημείωσε ότι υπάρχει ποικιλία εφοπλιστών στο κάδρο, τόσο μικροί, όσο και μεγάλοι ιδιοκτήτες, άλλοι με παραδοσιακούς πόρους χρηματοδότησης, άλλοι που βασίζονται σε ομόλογα, άλλοι εισηγμένοι στο χρηματιστήριο.
Enosi Ellinon Efopliston, Melina Travlou, Melina Traulou
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μ. Τραυλού: Έλληνες και Γερμανοί εφοπλιστές συνενώνουμε τις δυνάμεις μας

Tον ρόλο της ναυτιλίας στην οικονομική ανάπτυξη της Ευρώπης και στην ενεργειακή της θωράκιση υπογράμμισε, ο γενικός γραμματέας της ένωσης Ευρωπαίων εφοπλιστών (ECSA), Σωτήρης Ράπτης.