Επεκτείνεται η λειτουργία της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα με το πεδίο e-shop στην εφαρμογή e-καταναλωτής, με την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων να συνεχίζει την αναβάθμιση της ψηφιακής εφαρμογής προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές, να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές, κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος (click away).
Η αναβάθμιση έγινε έπειτα από αίτημα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Ε.Σ.Η.Ε./ GRECA), με την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή να σημειώνει οτι αποτελεί στρατηγική επιλογή, η διασφάλιση της πρόσβασης των καταναλωτών σε προϊόντα και υπηρεσίες, μέσα από εμπορικά δίκτυα που προάγουν τη διαφάνεια και την ένταση του υγιούς ανταγωνισμού.
Ο καταναλωτής που έχει κατεβάσει την εφαρμογή e-καταναλωτής, θα πάρει πρώτα έναν κωδικό ώστε με αυτόν στην συνέχεια να κλείσει ραντεβού με την επιχείρηση από την οποία θέλει να πραγματοποιήσει τις αγορές του και μετά θα συμπληρώσει κάποια προσωπικά στοιχεία. Στη συνέχεια ο καταναλωτής θα πρέπει να πάει στο πεδίο όπου θα βάλει το κατάστημα από όπου θα πραγματοποιήσει τις αγορές του, μαζί με την ώρα που του έχει οριστεί για να παραλάβει τα προϊόντα.
Την περασμένη εβδομάδα είχε προστεθεί η δυνατότητα καθορισμού ραντεβού για την παράδοση προϊόντων εκτός καταστήματος click away, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να μην βαρύνονται με το κόστος του SMS, με την πλατφόρμα του υπουργείου να λειτουργεί ως ενδιάμεσος για την επικοινωνία μεταξύ καταναλωτή και εμπόρου.
Η εφαρμογή e-katanalotis αποτελεί μια εφαρμογή που ανέπτυξαν το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων και ο ΟΚΑΑ προκειμένου οι καταναλωτές να λαμβάνουν γνώση για τις μέσες τιμές των βασικών αγαθών που διατίθενται στα super market. Αποτελεί μηχανή πληροφόρησης που προάγει τη διαφάνεια στην αγορά και δεν αποτελεί πλατφόρμα αγοραπωλησιών. Στην εφαρμογή υπάρχουν 13 αλυσίδες Super Market με 2.500 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και πάνω από 1.400 προϊόντα.