ΓΔ: 1406.2 0.33% Τζίρος: 208.82 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 DATA
Φωτό Shutterstock

Καλά προετοιμασμένη η Ελλάδα για την υποδοχή τουριστών αυτό το καλοκαίρι

Διακοπές μόνο σε χώρες που είναι ασφαλείς θα προσφέρει ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός όμιλος στην Γερμανία που σημειώνει την αντίθεση του για την ταξιδιωτική οδηγία να απαγορευτούν τα ταξίδια μέχρι τις 14 Ιουνίου.

Η Ελλάδα, η Κύπρος, η Κροατία, η Βουλγαρία, η Ισπανία, η Αυστρία και η Δανία, περιλαμβάνονται στους προορισμούς οι οποίοι είναι «καλά προετοιμασμένοι» για την θερινή τουριστική περίοδο, σύμφωνα με τον επικεφαλής της TUI, Φρίντριχ Γιούσεν.

«Έχουμε επεξεργαστεί έναν υγειονομικό έλεγχο για όλους τους τουριστικούς προορισμούς και θα προσφέρουμε διακοπές μόνο σε χώρες που είναι ασφαλείς», δήλωσε ο κ. Γιούσεν σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό πρόγραμμα της εφημερίδας BILD, τονίζοντας ταυτόχρονα, ότι πρώτα θα πρέπει η Γερμανία να ανοίξει τα δικά της σύνορα.

«Μετά, στην πρώτη θέση βρίσκεται σίγουρα η Μαγιόρκα. Τα ξενοδοχεία εκεί έχουν κάνει δοκιμές λειτουργίας και θα μπορούσαν να ανοίξουν άμεσα και να δεχτούν τουρίστες. Παρομοίως, καλά προετοιμασμένες για τον καλοκαιρινό τουρισμό είναι η Ελλάδα, η Κύπρος, η Κροατία και η Βουλγαρία. Και φυσικά η Αυστρία και η Δανία», ανέφερε ο Γερμανός επιχειρηματίας. Ειδικά μάλιστα για την Ελλάδα, διευκρίνισε ότι κάποια ξενοδοχεία έχουν μείνει ελεύθερα, προκειμένου να καταλύσουν εκεί τουρίστες σε περίπτωση που μολυνθούν από κορονοϊό.

Ο κ. Γιούσεν εξέφρασε ακόμη την διαφωνία του για την γερμανική ταξιδιωτική οδηγία, η οποία αφορά όλον τον κόσμο και είναι σε ισχύ έως και την 14η Ιουνίου, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση θα έπρεπε να εξετάσει τι συμβαίνει σε κάθε περιοχή ξεχωριστά και να εκδώσει οδηγίες μόνο για όποιες χώρες κριθεί απαραίτητο. «Για παράδειγμα: η Μαγιόρκα έχει πληγεί από τον κορονοϊό πολύ λιγότερο από ό,τι η Μαδρίτη. Τα ταξίδια και η ελευθερία κίνησης αποτελούν πυρήνα της Ευρώπης», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα εντυπωσιάζει με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στο UEFA Euro 2024

Η καμπάνια η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες.
tourists_akropoli
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι θα είναι οι πρωταγωνιστές των τουριστικών αφίξεων το 2024

Το 2024 η Ελλάδα αναμένεται να ξεχωρίσει στην διεθνή τουριστική σκηνή με το βάρος ωστόσο να δίνεται στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εισερχόμενου τουριστικού ρεύματος και του αποτυπώματος στην οικονομία.
Ρόδος, Παλαιά Πόλη, Οδός των Ιπποτών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έντονο το τουριστικό ενδιαφέρον και το Νοέμβριο για τη Ρόδο

Ο Οκτώβριος ήταν από τους καλύτερους τουριστικούς μήνες στο νησί τα τελευταία χρόνια. Πρόγραμμα χειμερινού τουρισμού το Νοέμβριο για συνταξιούχους από Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία και Σκανδιναβία.