ΓΔ: 1390.86 -0.48% Τζίρος: 21.64 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:54:00 DATA
Φωτο: Shutterstock

Πώς θα αναγνωρίζουν οι οδηγοί τα σημάδια νοθείας καυσίμων

Ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Αθανάσιος Παπαδόπουλος ανέφερε πως η νοθεία καυσίμων έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις. Να προβληματίζονται οι οδηγοί αν βλέπουν μεγάλες αποκλίσεις τιμών σημειώνει.

Την ένταση του φαινομένου της νοθείας καυσίμων υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Αθανάσιος Παπαδόπουλος που σημειώνει ότι η πρακτική αυτή επικρατεί εδώ και χρόνια, αλλά «σήμερα οι λαθρέμποροι και αυτοί που νοθεύουν τα καύσιμα έχουν γίνει εξπέρ του είδους, οπότε είναι πολύ δύσκολο να τους πιάσουμε.

Μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 ο κ. Παπαδόπουλος εξήγησε πως το νοθευμένο καύσιμο, επιφέρει βλάβη στον κινητήρα, βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας, στο σύστημα καύσης, στα μπεκ ψεκασμού, στους κυλίνδρους και σε πολλά σημεία. «Πολλές φορές επιφέρει άμεσες βλάβες αλλά και μακροχρόνιες, οι οποίες σιγά-σιγά δημιουργούνται από την φθορά» ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος, σημειώνοντας μάλιστα ότι μεγάλη ζημία υφίστανται και οι ίδιοι οι επαγγελματίες.

«Από την στιγμή που υπάρχει ένα πρατήριο που πουλάει νοθευμένα καύσιμα είναι σίγουρο ότι αυτός τα έχει αγοράσει σε μια πολύ χαμηλή τιμή, οπότε πηγαίνει να πουλήσει κάτω του κόστους για να μπορεί να έχει πωλήσεις» σημείωσε.  «Όταν το 90% των πρατηρίων πουλάει σε μια τιμή, για παράδειγμα 2 ευρώ, δεν γίνεται να πουλάει ένας στο 1,80. Αυτό πρέπει να το αντιληφθεί ο καταναλωτής» επισήμανε ο κ. Παπαδόπουλος, λέγοντας ότι η μεγάλη διαφορά στην τιμή δεν είναι φυσιολογική.

«Να έχει ένας 2 ευρώ και άλλος να πουλάει 1,95 ευρώ είναι στα πλαίσια της αγοράς που δημιουργείται με την καθημερινότητα της αγοράς των καυσίμων, με τα τιμολόγια που παίρνει ο ένας σήμερα και ο άλλος αύριο ανάλογα με την κατανάλωσή του. Όταν όμως είναι μεγάλες οι αποκλίσεις πρέπει να πονηρευτείς. Δεν μπορεί να έχει ο ένας 15 λεπτά απόκλιση από τον άλλο. Η διαμόρφωση των τιμών μας γίνεται βάσει της τιμής των διυλιστηρίων που βγαίνει καθημερινά στο σύστημα. Από κει και μετά λόγω και του πλαφόν που έχει μπει και είναι από τις 31/08 του 2021, αυτό το περιθώριο μπαίνει και σήμερα. Όταν κάποιος πουλάει στην τιμή του διυλιστηρίου και κάτω από αυτή, δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι μια κατάσταση νορμάλ» είπε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας.

Υπενθυμίζουμε πως χθες ο Απόστολος Καλαντζόπουλος γενικός γραμματέας της Ένωσης Βενζινοπωλών Αττικής είχε ζητήσει περισσότερους ελέγχους και αυστηροποίηση ποινών για όλους όσοι νοθεύουν τα καύσιμα κίνησης,  αναφέροντας ότι «οι διαλύτες που αναμειγνύουν σήμερα με τα καύσιμα είναι πάρα πολλοί και ίσως μη ανιχνεύσιμοι σε σχέση με το ποσοστό που αναμειγνύονται» και δήλωσε ότι ο κλάδος των βενζινοπωλών δεν μπορεί να διώξει τους παραβάτες αλλά αντίθετα το Κράτος πρέπει να κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους και να αυστηροποιήσει τις ποινές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οι επιπτώσεις που προκαλούν τα νοθευμένα καύσιμα στα αυτοκίνητα

Ο Απόστολος Καλαντζόπουλος γενικός γραμματέας της Ένωσης Βενζινοπωλών Αττικής τονίζει ότι το φαινόμενο των νοθευμένων καυσίμων έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις και ζητά από την Πολιτεία να γίνονται περισσότεροι έλεγχοι.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Τροχαία Καβάλας υλοποιεί πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης για τον ΚΟΚ

Το πρόγραμμα που προετοίμασαν στα στελέχη του τμήματος Τροχαίας, στόχο έχει να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν τα δικαιώματα των πεζών στους δρόμους αλλά και τη σωστή οδηγική συμπεριφορά που επιβάλλεται να έχουν οι οδηγοί.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Οι ρυθμίσεις θα ισχύσουν κατά μήκος της Μαραθώνιας διαδρομής, περιοχής των Δήμων: Μαραθώνος, Ραφήνας -Πικερμίου, Παλλήνης – Γέρακα, Παιανίας – Γλυκών Νερών, Αγίας Παρασκευής, Χολαργού – Παπάγου, Χαλανδρίου, Φιλοθέης – Ψυχικού και Αθηναίων.