ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Thessaloniki_real estate_akinita
Φωτο: Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Χρηματοδότηση 12 εκατ. στον Δήμο Θεσσαλονίκης για διάνοιξη της οδού Ψελλού

«Χρηματοδότηση - μαμούθ» για την αξιοποίηση της περιοχής γύρω από τον τερματικό σταθμό στα ανατολικά του Μετρό Θεσσαλονίκης, στο σταθμό της Νέας Ελβετίας έλαβε ο Δήμος Θεσσαλονίκης.

Χρηματοδότηση ύψους 12 εκατομμυρίων ευρώ εξασφάλισε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων του υπουργείου Εσωτερικών, για την μεγαλύτερη απαλλοτρίωση που έχει γίνει στο Δήμο Θεσσαλονίκης τις τελευταίες δεκαετίες. Αυτό ανέφερε ο Δήμαρχος Κωνσταντίνος Ζέρβας στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, κάνοντας λόγο για μια «χρηματοδότηση - μαμούθ» μέσω της οποίας εξασφαλίζεται δημόσια γη είκοσι τεσσάρων στρεμμάτων, γύρω από τον τερματικό σταθμό στα ανατολικά του Μετρό Θεσσαλονίκης, στο σταθμό της Νέας Ελβετίας. Η περιοχή αυτή, όπως είπε, θα αξιοποιηθεί στο πλαίσιο και του ευρύτερου master plan, για την ανάδειξη της λεγόμενης νοτιοανατολικής πύλης της Θεσσαλονίκης.

O κ. Ζέρβας σημείωσε ότι «ο τερματικός σταθμός της Νέας Ελβετίας του Μετρό στα ανατολικά, έβγαινε μέσα σε χωράφια και δεν υπήρχε πρόσβαση και η δυνατότητα αξιοποίησης του όμορου χώρου». Με την παρέμβαση, όμως, που σχεδιάζεται, προχωρά η διάνοιξη της οδού Ψελλού με την εξασφάλιση πρόσβασης στο σταθμό.

Ειδικότερα, γνωστοποίησε ότι γύρω από το σταθμό του Μετρό θα δημιουργηθεί ένας πνεύμονας πρασίνου, αφού μεγάλες ζώνες θα αξιοποιηθούν ως πάρκα, με χρηματοδότηση ενός εκατομμυρίου ευρώ για τις μελέτες, από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων του υπουργείου υποδομών και μεταφορών. Επιπλέον σχεδιάζεται στην Ψελλού ένας πολυτροπικός σταθμός μετεπιβίβασης, όπου θα υπάρχουν χώροι στάσης και στάθμευσης αυτοκινήτων και μετεπιβίβασης στο Μετρό. Επίσης στην περιοχή θα δημιουργηθεί ένας χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων περίπου χιλίων θέσεων, ανισόπεδος κόμβος για τη σύνδεση της Ψελλού με την Μουδανίων και την Κωνσταντίνου Καραμανλή και ισόπεδος κόμβος με την Παπαναστασίου.

«Είναι μια ολιστική προσέγγιση στην ανάπτυξη και την αξιοποίηση εκείνου του χώρου» που «θα αλλάξει τον κυκλοφοριακό και συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης» τόνισε και υπογράμμισε ότι για το θέμα υπήρξε στενή συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τον ΟΣΕΘ, τα υπουργεία Μεταφορών και Εσωτερικών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσσαλονίκη: Επανατοποθέτηση αρχαίων στον σταθμό «Αγίας Σοφίας»

Το σύνθετο τεχνικά και ευαίσθητο εγχείρημα της μεταφοράς και επανατοποθέτησης ξεκίνησε τα ξημερώματα από την περιοχή του Καλοχωρίου, από τις αποθήκες όπου φυλάσσονταν τα προσωρινά αποσπασθέντα αρχαιολογικά ευρήματα.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εργασίες αμφιδρόμησης στην Θεσσαλονίκη επιθεώρησαν Κ. Ζέρβας και Ν. Ταχιάος

Το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα απομακρύνονται οι λαμαρίνες σε πολλά σημεία της πόλης και αποκαθίσταται η κυκλοφορία των οχημάτων, σχολίασε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εργασίες ασφαλτόστρωσης στην Μητροπόλεως στη Θεσσαλονίκη σήμερα και αύριο

Σημειώνεται ότι σήμερα πραγματοποιούνται εργασίες στο τμήμα της Μητροπόλεως μεταξύ των οδών Βενιζέλου και Αγίας Σοφίας, ενώ αύριο θα γίνουν στο τμήμα μεταξύ των οδών Αγίας Σοφίας και Παύλου Μελά.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δεκαπέντε μήνες θα διαρκέσουν τα έργα συντήρησης στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης

Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης, Απόστολος Τζιτζικώστας επισήμανε ότι θα γίνει «μια νέα γενναία συντήρηση στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, ειδικά στο τμήμα από το νοσοκομείο του Αγίου Παύλου μέχρι το νοσοκομείο Παπαγεωργίου».
Walking-Thessaloniki
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στα 23,6 εκατ. ευρώ το Τεχνικό Πρόγραμμα του δήμου Θεσσαλονίκης

Από την ανάπλαση της Αριστοτέλους έως την συντήρηση των γειτονιών οι προτεραιότητες της διοίκησης Ζέρβα που ανακοίνωσε οτι το Τεχνικό Πρόγραμμα του δήμου για το 2020 θα φτάσει τα 23,6 εκατ. ευρώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΣΕΘ: Από την 1η Δεκεμβρίου σε ισχύ οι τρεις νέες λεωφορειακές γραμμές

Οι δύο νέες γραμμές συνδέουν τον Πολυτροπικό Σταθμό Νέας Ελβετίας με τον ΙΚΕΑ (79Χ) και το Αεροδρόμιο,(Χ2) αντίστοιχα, ενώ οι δέκα υφιστάμενες που τροποποιούνται, αφορούν στη σύνδεση τους με τους σταθμούς του μετρό Θεσσαλονίκης.