ΓΔ: 2103.37 0.71% Τζίρος: 158.76 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:07:39
Άνδρας σε δημόσια ομιλία
Άνδρας με κοστούμι και μικρόφωνο σε επιχειρηματική εκδήλωση, συζητώντας θέματα υποδομών.

Ταχιάος: Στο τέλος του 2025 το μετρό θα φτάσει στην Καλαμαριά

Για το Flyover, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών διαβεβαίωσε ότι είναι εφικτός ο στόχος παράδοσης του έργου τον Μάιο του 2027.

Τον στόχο που έχει τεθεί για την επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά, ως το τέλος του 2025, επαναβεβαίωσε, σήμερα, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Νίκος Ταχιάος.

Μιλώντας στο συνέδριο Greece Talks ο υφυπουργός Υποδομών τόνισε: «Ο στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2025. Έχουμε βάλει ένα χρονικό ορόσημο στον ένα χρόνο από τη λειτουργία της βασικής γραμμής να λειτουργήσει το Μετρό της Καλαμαριάς», προσθέτοντας ότι το εγχείρημα έχει αρκετές δυσκολίες, καθώς απαιτούνται «πολλαπλές συμβάσεις οι οποίες πρέπει να συνδυαστούν μεταξύ τους ώστε να επέλθει ενσωμάτωση όλου του συστήματος και του Μετρό της Καλαμαριάς στη βασική γραμμή».

Αναφερόμενος στις επεκτάσεις του Μετρό προς το αεροδρόμιο, ο κ. Ταχιάος παρέπεμψε στην Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία δείχνει ότι η πρώτη προτεραιότητα για την πόλη δεν είναι το αεροδρόμιο. «Η προτεραιότητα της επέκτασης του Μετρό είναι στη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη και έχει αξία. Γιατί έχει αξία; Αρκεί να αναφέρω ότι έχουμε προγραμματίσει σταθμό στην Τερψιθέα, η οποία θα εξυπηρετεί την πρόσβαση στο μουσείο που θα κατασκευαστεί στο στρατόπεδο Παύλου Μελά», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Για το Flyover, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών διαβεβαίωσε ότι η κατασκευή του προχωρά με βάση το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί, υποστηρίζοντας ότι είναι εφικτός ο στόχος παράδοσης του έργου τον Μάιο του 2027. Όπως είπε: «το βλέπουν όλοι ότι το έργο "τρέχει" με ταχύτατους ρυθμούς και για την επίτευξη του στόχου που έχουμε θέσει εργάζονται πλήθος ανθρώπων ασταμάτητα».

Κλείνοντας την τοποθέτηση του, ο κ. Ταχιάος υπογράμμισε ότι «εάν θέλουμε η Θεσσαλονίκη να πάει μπροστά, πρέπει να πιστέψουμε την πόλη μας και να την εμπιστευτούμε. Η Θεσσαλονίκη είναι μία πόλη στην οποία χρωστάμε πολλά και μία πόλη για την οποία οφείλουμε να εργαστούμε για να την κάνουμε καλύτερη».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σήραγγα Μετρό Θεσσαλονίκης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: Μπλόκο στα σχέδια για τραμ και θαλάσσια συγκοινωνία

Η κυβέρνηση θέλει να κατευθύνει όλους τους διαθέσιμους πόρους στην επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς τις βορειοδυτικές συνοικίες, που ήδη καθυστερεί δύο χρόνια. Αντιδρούν έντονα οι δημοτικές αρχές.
Σταθμός μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πάνω από 27 εκατ. μετακινήσεις στο πρώτο έτος

Πάνω από 27 εκατομμύρια μετακινήσεις και 1,5 εκατ. χιλιόμετρα έχουν πραγματοποιήσει οι συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης, με ακρίβεια δρομολογίων 99,88% και διαθεσιμότητα άνω του 99%, επιβεβαιώνοντας την αξιόπιστη λειτουργία του δικτύου.
λεωφορεία ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΑΣΘ: Υψηλή αξιοπιστία στη γραμμή Μ1 κατά τη διακοπή λειτουργίας του μετρό

Ο ΟΑΣΘ αξιολογεί θετικά την εξυπηρέτηση του κοινού κατά τη διακοπή του μετρό, με τη νέα γραμμή Μ1 να φτάνει σχεδόν σε πλήρη εκτέλεση δρομολογίων και συνολική αύξηση δρομολογίων άνω του 30%.
Σταθμός μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσσαλονίκη: Η γραμμή Μ1 θα λειτουργεί έως τα μεσάνυχτα της Δευτέρας

Η γραμμή Μ1 θα λειτουργήσει για μία επιπλέον ημέρα μετά την επανεκκίνηση του μετρό τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου, ώστε να διευκολυνθούν οι επιβάτες στην προσαρμογή τους. Η γραμμή θα σταματήσει μετά το τελευταίο δρομολόγιο στις 00:30.
Σταθμός μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Σταθερά ενθαρρυντική η πρόοδος των δοκιμών στην επέκταση

Με σταθερό ρυθμό εξελίσσονται οι δοκιμές για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, ενώ η βασική γραμμή αναμένεται να επανέλθει στις 11 Δεκεμβρίου, ενισχύοντας την κίνηση ενόψει της εορταστικής περιόδου.
Υπουργός σε συνάντηση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μενδώνη: Η ανάπλαση του ΦΙΞ και τα νέα μουσεία αναβαθμίζουν τη Θεσσαλονίκη

Η Θεσσαλονίκη αλλάζει πρόσωπο με την ανάπλαση του ΦΙΞ και τη δημιουργία τριών νέων μουσείων έως το 2028, ενισχύοντας τον πολιτισμό και μετατρέποντας τη δυτική πλευρά σε δυναμικό κέντρο ιστορίας και ανάπτυξης.