ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Pagkritia Trapeza
Πηγή: Παγκρήτια Τράπεζα

Παγκρήτια: Ανέλαβε τη χρηματοδότηση για τη νέα μαρίνα στο Ναύπλιο

Το έργο ύψους 25 εκατ. ευρώ αποτελεί το πρώτο ΣΔΙΤ που αφορά μαρίνα, με τη συμμετοχή της τράπεζας να ανέρχεται σε 15,9 εκατ. ευρώ μέσω ομολογιακού δανείου, διάρκειας 15 ετών.

Η Παγκρήτια Τράπεζα είναι ο αποκλειστικός χρηματοδότης της κατασκευής της νέας Μαρίνας Ναυπλίου, ενός σημαντικού αναπτυξιακού έργου που αποσκοπεί στην αναμόρφωση της πόλης του Ναυπλίου και της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Πελοποννήσου. Το έργο αποτελεί την πρώτη Σύμπραξη Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) που αφορά σε μαρίνα, και υλοποιείται με τη συνεργασία της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπλίου και της αναδόχου εταιρείας ΤΕΚΑΛ Α.Ε.

Η μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία, τεχνική διαχείριση και εκμετάλλευση του τουριστικού λιμένα της αργολικής πρωτεύουσας, είναι συνολικού προϋπολογισμού 25 εκατ. ευρώ, με τη συμμετοχή της Παγκρήτιας να ανέρχεται σε 15,9 εκατ. ευρώ μέσω ομολογιακού δανείου, διάρκειας 15 ετών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παγκρήτιας Τράπεζας, κ. Αντώνης Βαρθολομαίος δήλωσε σχετικά: «Η συμμετοχή σε χρηματοδοτήσεις νέων, αναπτυξιακού χαρακτήρα επενδύσεων, αποτελεί μία υψηλή για εμάς προτεραιότητα. Το έργο της νέας Μαρίνας Ναυπλίου μέσω ΣΔΙΤ, του πλέον αποτελεσματικού τρόπου για τη διαχείριση υποδομών, αναμένεται να έχει πολλαπλά οφέλη, τόσο για την τοπική οικονομία και κοινωνία, όσο και για το σύνολο της ευρύτερης περιοχής. Πρόκειται για μια σύνθετη χρηματοδότηση, που οργάνωσαν και θα διαχειριστούν στελέχη της Τράπεζάς μας, η οποία φιλοδοξεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη χρηματοδότηση παρόμοιων αναπτυξιακών έργων».

Για το σημαντικό αυτό έργο, προβλέπεται η κατασκευή τουριστικής μαρίνας χωρητικότητας 210 θέσεων στο Ναύπλιο, 500 μέτρα βόρεια από το υπάρχον λιμάνι, με δυνατότητα σε αυτή ελλιμενισμού σκαφών μήκους 8 έως 12 μέτρα.

Οι υποδομές θα κατασκευαστούν τόσο στη θαλάσσια όσο και στη χερσαία ζώνη του τουριστικού λιμένα Ναυπλίου, θα αφορούν δε στη λειτουργία και διαχείριση των θέσεων ελλιμενισμού μόνιμων, διερχόμενων σκαφών, των βασικών και πρόσθετων υπηρεσιών των εμπορικών χρήσεων που θα αναπτυχθούν στην χερσαία περιοχή, καθώς και του αντίστοιχου χώρου στάθμευσης.

Όσον αφορά στις κτιριακές εγκαταστάσεις, η μέγιστη συνολική δόμηση ανέρχεται σε 3.014 τετραγωνικά μέτρα, που περιλαμβάνουν το κτίριο της σχολής ναυταθλητισμού, υποδομές εστίασης και αναψυχής, εμπορικά καταστήματα, καταστήματα ναυτιλιακών ειδών, ναυτικό όμιλο, σούπερ μάρκετ, καθώς επίσης και γραφεία διοίκησης και πύργο ελέγχου της Μαρίνας. Προβλέπονται επίσης εκτεταμένοι χώροι πρασίνου, κοινόχρηστοι χώροι και χώροι αθλοπαιδιών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Exarxou, Exarxu, Intrakat
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλ. Εξάρχου: Στήριξη για τους μικρομεσαίους ο 5ος τραπεζικός πυλώνας

Η νέα τράπεζα που προκύπτει από τη συγχώνευση Attica Bank - Παγκρήτιας, σύμφωνα με τον κ. Εξάρχου «θα δημιουργεί εκείνες τις συνθήκες στον ιδιωτικό τομέα που θα συμβάλλον στην προσέλκυση επενδύσεων». 
businessdaily-Pagkritia-Vartholomeos-Antonis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παγκρήτια: Στα 90,8 εκατ. τα κέρδη προ φόρων, 65% πάνω οι καταθέσεις

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της τράπεζας, κ. Αντώνης Μ. Βαρθολομαίος σημείωσε: «Η σημαντική κερδοφορία που καταγράψαμε για το 2023 αποτελεί έμπρακτη επιβεβαίωση των στρατηγικών επιλογών και του σχεδιασμού μας».