Τις νέες, πιο φιλικές προς το περιβάλλον, προϊοντικές της προτάσεις στην κατηγορία των ξενοδοχειακών καλλυντικών παρουσιάζει η Παπουτσάνης στη φετινή έκθεση Xenia.
Η εταιρία, η οποία δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων (hotel amenities) αλλά και συνεργάζεται με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, διευρύνει τη γκάμα της με την premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών με συστατικά φυσικής προέλευσης, υπό το νέο σήμα OLIVIA THINKS.
Παράλληλα, προχώρησε και στον επανασχεδιασμό της σειράς OLIVIA με βάση τα οργανικά εκχυλίσματα φύλλων ελιάς, οργανικού ελαιόλαδου, καρπού και κουκουτσιού ελιάς.
Η Παπουτσάνης στρέφεται σε vegan φόρμουλες και συσκευασίες από ανακυκλωμένα υλικά (PCR), φιλικές προς το περιβάλλον, και δημιουργεί προϊόντα προσωπικής περιποίησης και συσκευασίες.
Ταυτόχρονα, η Παπουτσάνης προσφέρει επιλογές σε dispenser, τα οποία επιλέγονται από συνεχώς αυξανόμενη μερίδα του ξενοδοχειακού κλάδου, στο πλαίσιο της προσπάθειας βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και του περιορισμού των πλαστικών μίας χρήσης.
Η Παπουτσάνης έχει συνεχή παρουσία στην έκθεση Xenia τα τελευταία 20 χρόνια, με τις νέες προτάσεις της εταιρίας να παρουσιάζονται στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης που πραγματοποιείται μεταξύ 23 και 25 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.