ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φωτό: Vivartia

Την απόκτηση 75% των Ελληνική Ζύμη και Άλεσις ανακοίνωσε η Vivartia

Σύμφωνα με την ανακοίνωση η συμφωνία εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου να ενισχύσει τη θέση του στον τομέα των κατεψυγμένων προϊόντων.

Η Vivartia Συμμετοχών και η θυγατρική της Μπάρμπα Στάθης, ανακοίνωσαν την υπογραφή δεσμευτικού προσυμφώνου με τον Μιχαήλ Αραμπατζή για την απόκτηση μετοχών του που θα οδηγήσει στην αύξηση του συνολικού ποσοστού τους στις εταιρίες Ελληνική Ζύμη ΑΕ και 'Αλεσις ΑΒΕΕ, από 49% και 51% αντίστοιχα, σε 75%.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο υλοποίησης της στρατηγικής του ομίλου Vivartia για ενίσχυση της θέσης του στον κλάδο των κατεψυγμένων ζυμών δια της αύξησης της συμμετοχής του στην Ελληνική Ζύμη ΑΕ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρία στον χώρο αυτό.

Σημειώνεται ότι ο κλάδος των κατεψυγμένων ζυμών παρουσιάζει μεγάλη δυναμική τα τελευταία χρόνια και η επένδυση του ομίλου Vivartia στον χώρο αυτό σηματοδοτεί την απόφαση του για περαιτέρω ενίσχυση της δραστηριότητάς του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Η υπογραφή της οριστικής συμφωνίας αγοραπωλησίας προβλέπεται να γίνει άμεσα, ενώ η ολοκλήρωση της συναλλαγής θα τελεί υπό την αίρεση λήψης τυχόν απαιτούμενων εγκρίσεων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Vivartia: Ολοκληρώθηκε η μείωση μετοχικού κεφαλαίου για κάλυψη ζημιών

Το μετοχικό κεφάλαια του ομίλου διαμορφώνεται, πλέον, στα 6.922.753,20 ευρώ ολοσχερώς καταβεβλημένο διαιρούμενο σε 86.534.415,00 κοινές ονομαστικές μετοχές ονομαστικής αξίας εκάστης μετοχής 0,08 ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στις 26 Φεβρουαρίου η έκτακτη Γενική Συνέλευση της MIG για τη Vivartia

Έκτακτη Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιήσουν οι μέτοχοι της Marfin Investment Group την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021. Σε περίπτωση μη απαρτίας τυχόν επαναληπτική ΓΣ θα πραγματοποιηθεί στις 5 Μάρτιου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.