ΓΔ: 1419.51 -0.80% Τζίρος: 146.28 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 DATA
Everest
Πηγή: Everest

Everest: Το «λίφτινγκ» στα καταστήματα και η επέκταση του δικτύου

Πώς αλλάζει η ταυτότητα των καταστημάτων της αλυσίδας με βάση το μοντέλο του Everest Exlusive στο Golden Hall. Το επόμενο βήμα στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και οι κινήσεις επέκτασης του δικτύου.

Με σημείο εκκίνησης το Everest Exclusive, που βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Golden Hall και το οποίο άνοιξε τις πόρτες του μόλις τον περασμένο Ιούλιο, ο όμιλος Vivartia δρομολογεί μια ριζική ανανέωση στο δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας γρήγορης εστίασης. Στόχος του ομίλου είναι να μεταφέρει στοιχεία του νέου concept σε όσο το δυνατόν περισσότερα καταστήματα Everest που ήδη λειτουργούν, κάτι που θα επιτευχθεί μέσα από ένα πρόγραμμα ανακαινίσεων, οι οποίες θα υλοποιηθούν σταδιακά, χωρίς, ωστόσο, μέχρι στιγμής να υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Το concept του Everest Exclusive, αν και στον πυρήνα παραμένει πιστό στην ταυτότητα της αλυσίδας γρήγορου φαγητού και καφέ, ωστόσο παρουσιάζει αρκετές διαφορές τόσο σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης όσο και σε επίπεδο γκάμας των προϊόντων που προσφέρει σε σχέση με το κλασικό Everest που έχουμε όλοι συνηθίσει. Πρώτο στοιχείο διαφοροποίησης αποτελεί η επιλογή των χρωμάτων καθώς το κόκκινο, το οποίο όλα αυτά τα χρόνια ήταν άρρηκτα συνδεδεμένο με το brand της Everest, έχει αντικατασταθεί με πιο ήπιους και γήινους τόνους.

Επιπλέον, στο νέο concept καταστήματος δεν υπάρχει το ειδικά διαμορφωμένο σημείο για την προετοιμασία σάντουιτς ανάλογα με την παραγγελία του πελάτη, το οποίο μέχρι πρότινος αποτελούσε ένα από τα βασικά συστατικά της ταυτότητας των καταστημάτων, αλλά έχει τοποθετηθεί ένας φούρνος, στον οποίο ψήνονται επί τόπου διάφορα προϊόντα από ζυμάρι και τα οποία σερβίρονται ζεστά στον καταναλωτή. 

Και μπορεί το βάπτισμα του πυρός για το νέο μοντέλο καταστήματος να έγινε στο Μαρούσι, τη σκυτάλη ωστόσο αναμένεται να πάρει το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, ο διεθνής αερολιμένας Αθηνών πρόκειται να φιλοξενήσει το δεύτερο Everest υπό το νέο concept, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του μέσα στο πρώτο εξάμηνο του νέου έτους. Θυμίζουμε ότι ήδη στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος λειτουργεί Everest, ενώ η καινούργια προσθήκη έρχεται να συμπληρώσει και να ενισχύσει την παρουσία της αλυσίδας στο αεροδρόμιο. 

«Δεν θα συρρικνωθεί το δίκτυο»

Σε ό,τι αφορά την πρόσφατη συγχώνευση των τεσσάρων εταιρειών Goody’s, Everest, Pasteria και Evercat και το θόρυβο που δημιουργήθηκε, πηγές προσκείμενες στον όμιλο ξεκαθαρίζουν ότι η συγκεκριμένη κίνηση έγινε καθαρά για λόγους καλύτερης οργάνωσης και περιορισμού του κόστους λειτουργίας, τονίζοντας ότι «όχι μόνο ο όμιλος δεν προτίθεται να συρρικνώσει το δίκτυο των καταστημάτων εστίασης αλλά επιδιώκει να το ενισχύσει στο μέλλον με νέες κινήσεις ακολουθώντας μια επεκτατική πολιτική, γεγονός που συμβαδίζει με την φιλοσοφία και την στρατηγική του νέου επενδυτή (CVC Capital)». 

Η δράση σε συνεργασία με την Polyeco 

Παράλληλα, στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης, η Everest ξεκίνησε μια συνεργασία με την βιομηχανία διαχείρισης και αξιοποίησης αποβλήτων Polyeco. Σε αυτό το πλαίσιο συλλέγονται τα υπολείμματα του καφέ από τα καταστήματα Everest, τα οποία κομποστοποιούνται από την Polyeco και στη συνέχεια μετατρέπονται σε λίπασμα, γυρνώντας και πάλι στη γη. Αν και ακόμη δεν έχει συμπληρωθεί ούτε ένας μήνας, από τότε που ξεκίνησε η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, ωστόσο έχουν ήδη συγκεντρωθεί 6 τόνοι υπολειμμάτων καφέ από 50 συνολικά σημεία Everest στην Αττική σε πρώτη φάση.  

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

barba_stathis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μπάρμπα Στάθης: Από εξαγωγές το 1/3 του τζίρου, ατού η κατεψυγμένη ζύμη

Η εταιρεία παραμένει η πιο αποδοτική θυγατρική της Vivartia με τζίρο 223 εκατ., κέρδη προ φόρων 18,7 εκατ. και παρουσία σε 46 χώρες. Το 2023 έδωσε μεγάλες αυξήσεις στις τιμές παραγωγού για λαχανικά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης στοχεύει το Δειπνοσοφιστήριον

Η επιχείρηση εστίασης εφαρμόζει τη βιώσιμη γαστρονομία, θέλοντας να εξαλείψει τόσο την σπατάλη φαγητού όσο και τη χρήση πλαστικών και μη ανακυκλώσιμων υλικών. Ενισχύεται η συνεργασία με μικρούς παραγωγούς.