ΓΔ: 1394.4 -0.23% Τζίρος: 49.86 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:40:00 DATA
Φώτο: Shutterstock

Σύγκρουση της Wolt με την E-food στη διανομή των ειδών σούπερ μάρκετ

Η φινλανδική εταιρεία, στο πλαίσιο επέκτασης των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα, σχεδιάζει την δημιουργία ευέλικτων κέντρων logistics και ανταγωνίζεται την Delivey Hero στην παράδοση ειδών παντοπωλείου.

Κατά την πανδημία αναδείχθηκε η ανάγκη για ηλεκτρονικές παραγγελίες προϊόντων από σούπερ μάρκετ, περίπτερα κρεοπωλεία, μανάβικα, ενώ παράλληλα άρχισαν να εμφανίζονται και τα προβλήματα με τις καθυστερήσεις της διανομής των προϊόντων στους καταναλωτές. Κάτι το οποίο άνοιξε την όρεξη μεγάλων κολοσσών να εντείνουν την μάχη για το «last mile» των παραδόσεων, με Wolt και Delivery Hero να συγκρούονται στη νέα αγορά q-commerce.

Η Wolt, που τον Ιανουάριο προχώρησε στην ίδρυση της Wolt Market Greece, σχεδιάζει να ακολουθήσει τα βήματα της Delivery Hero (ο γερμανικός κολοσσός που έχει την e-food), και θα αναπτύξει ένα δίκτυο ευέλικτων κέντρων logistics εντός του ιστού της πόλης όπου θα εξυπηρετεί τις ηλεκτρονικές παραγγελίες που θα δέχεται η εφαρμογή. Η εταιρεία τεχνολογίας σκοπεύει να επενδύσει σε ένα διευρυμένο κωδικολόγιο προϊόντων που θα ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Το μεγάλο στοίχημα που θέτει η Wolt είναι ο μέσος χρόνος παράδοσης να μην ξεπερνά τα 40 λεπτά, ενώ οι παραδόσεις θα πραγματοποιούνται καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.

Βαδίζοντας στα χνάρια της φινλανδικής εταιρείας και στις άλλες χώρες που δραστηριοποιείται, η Wolt Greece συνεργαζόταν ήδη για την διανομή προϊόντων με το Yoleni's Deli Corner, το 4 Seasons Organic Food Market, το Brinky’s, την Cava Νέκταρ, το Soya Athens, το House of Spices και άλλες εταιρείες, ενώ είχε ξεκινήσει επίσης και πιλοτική συνεργασία με τα My Market πριν λίγο καιρό λόγω της πανδημίας.

Στην Ελλάδα, όπως είχαν αναφέρει πηγές της εταιρείας στο Business Daily, η πλατφόρμα της Wolt πρόκειται να επεκταθεί σε άλλες πόλεις, ενώ εξετάζεται να επεκταθεί και πέρα από τη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ«Θα ξεκινήσει σίγουρα από τα σούπερ μάρκετ, καθώς γι' αυτό δημιουργήθηκε και η Wolt Market Greece», σημείωναν. Για την πιθανότητα να περάσει η Wolt και σε καταστήματα πέρα από τα σούπερ μάρκετ, ανέφεραν πως «θα δούμε πώς θα πάει με τα σούπερ μάρκετ. Εξάλλου το καταστατικό της Wolt Market Greece δεν αναφέρεται μόνο στα σούπερ μάρκετ, περιλαμβάνει κι άλλους κλάδους».

Ο Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα αναφέρει πως «σκοπεύουμε να επεκτείνουμε τη γεωγραφική μας εμβέλεια με γρήγορο ρυθμό και επίσης να εισέλθουμε σε νέα τμήματα της λιανικής. Θα προσφέρουμε συναρπαστικές νέες υπηρεσίες στους Έλληνες καταναλωτές, καθώς ο αριθμός των συνεργαζόμενων καταστημάτων αυξάνεται συνεχώς».

Όπως είχε αναφέρει η Wolt, η εταιρεία θέλει να αλλάξει την εμπειρία των αγορών ειδών super market, προσφέροντας:

  • Μεγάλη γκάμα προϊόντων και επιλογών
  • Παράδοση μέσα σε μισή ώρα, όπως ισχύει για τις παραδόσεις φαγητού
  • Live tracking της παραγγελίας για να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή οι πελάτες, που βρίσκεται η παραγγελία τους και πότε θα την παραλάβουν
  • Δυνατότητα να παραλάβουν σε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης με προ παραγγελία
  • Ανέπαφη παράδοση και μέγιστη ασφάλεια στις διανομές
  • Την καλύτερη και ταχύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία απαντάει στις κλήσεις των πελατών κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.

Ο γερμανικός ανταγωνισμός

Η Delivery Hero μπορεί να ξεκίνησε από τον χώρο του food delivery αλλά αποτελεί πλέον πρωτοπόρο και στον χώρο του quick commerce, έχοντας επεκτείνει τις σχετικές δραστηριότητες της σε 41 αγορές διεθνώς και θέλει να αναπτύξει και στην Ελλάδα τη δυναμική των Dmarts και το q-commerce.  Ο γερμανικός κολοσσός που έχει εξαγοράσει την e-food, προχώρησε στην σύσταση της Delivery Hero Dmart Greece με μετοχικό κεφάλαιο 300.000 ευρώ, το οποίο έχει καλυφθεί από την μοναδική ιδρύτρια -μέτοχο εταιρεία με την επωνυμία DELIVERY HERO STORES HOLDING GmbΗ.

Έχοντας ξεκινήσει το 2019, η Delivery Hero μέχρι τον Ιούνιο του 2020 λειτουργούσε ήδη 150 Dmarts σε όλο τον κόσμο, με τον αριθμό αυτό να έχει αυξηθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου στα 254 σε 19 διαφορετικές χώρες, ενώ στην Ευρώπη άνοιξαν πολλά νέα καταστήματα μέσα στο γ' τρίμηνο. Μέσα στο 2020, Dmarts έχουν εγκαινιαστεί, μεταξύ άλλων, σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αργεντινή, Χιλή, Ουρουγουάη, Σαουδική Αραβία και Χονγκ Κόνγκ, με τον στόχο της Delivery Hero να είναι να φτάσει τα 400 μέχρι το τέλος της χρονιάς, θέλοντας να θέσει νέα δεδομένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ο γερμανικός κολοσσός έχει παρουσία σε 49 χώρες και περισσότερες από 700 πόλεις σε Ασία, Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική και απασχολεί πάνω από 27.000 εργαζόμενους.  O τζίρος της το 2019 άγγιξε το 1,46 δισ. ευρώ ενώ φέτος αναμένεται να κινηθεί μεταξύ 2,7 - 2,8 δισ. ευρώ

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

online, trofima, emporio, delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνονται οι ισχυροί του delivery και απειλούν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ

O κλάδος του quick commerce θέλει να «κλέψει» μερίδια από τα σούπερ μάρκετ και επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου των dark stores και φυσικών σημείων, με Wolt και E-food να δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά.
wolt-delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στήνει τρία νέα dark stores η Wolt για να χτυπήσει την e-food

Καθώς η μάχη για την επικράτηση στο «τελευταίο μίλι» των παραδόσεων ηλεκτρονικών παραγγελιών εντείνεται, η Wolt εντείνει την παρουσία της με στόχο να εξυπηρετεί τις αυξανόμενες ανάγκες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
wolt-delivery-app
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία της στην Ελλάδα η Wolt

Η φινλανδική Wolt συνεχίζει την ανάπτυξη του επενδυτικού της πλάνου στην Ελλάδα και ένα μήνα μετά τα εγκαίνια της εφαρμογής στη Λάρισα, κινήθηκε στα δυτικά της χώρας ξεκινώντας δραστηριότητες στην Πάτρα.