ΓΔ: 1436.79 0.53% Τζίρος: 145.29 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
businessdaily-Tsakiris
Φωτο: H Ιωάννα Στρουμπή, CCH Brands Marketing Director

Tsakiris Chips: Νέα συσκευασία για να προσελκύσει Gen Z και Millennials

Για πρώτη φορά θα διατεθούν Tsakiris Sticks με αλάτι σε νέα συσκευασία Cup, που επιτρέπει στους καταναλωτές πολλαπλό άνοιγμα και κλείσιμο, διατηρώντας το προϊόν σε ιδανικές συνθήκες κατανάλωσης.

Από το 1954 που ο Γιώργος Τσακίρης έφτιαξε με πρωτόγονα μέσα τα πρώτα δικά του τραγανά τσιπς έχουν περάσει πολλά χρόνια. Πλέον ο κλάδος των τσιπς που φτάνει λίγο πάνω από τα 200 εκατ. ευρώ είναι ίσως ο πλέον δημοφιλής ανάμεσα στα δεκάδες σνακ που υπάρχουν και «ξεπηδάνε» καθημερινά στην αγορά, προσπαθώντας να κερδίσουν ένα μερίδιο από το δυναμικό κοινό της Gen Z και των Millennials.

Αυτό προσπαθούν να πετύχουν και τα Tsakiris Chips της Coca-Cola Τρία Έψιλον, που παρουσιάζουν για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά τα Tsakiris Sticks με αλάτι σε νέα συσκευασία Cup. Η καινοτόμα συσκευασία επιτρέπει πλέον στους καταναλωτές το πολλαπλό άνοιγμα και κλείσιμο, διατηρώντας το προϊόν σε ιδανικές συνθήκες κατανάλωσης. Επιπλέον, η νέα συσκευασία μπορεί εύκολα να ανακυκλωθεί, διαχωρίζοντας το χάρτινο περίβλημα από το πλαστικό δοχείο.

Για αυτό το νέο πρότζεκτ η εταιρεία προχώρησε συνολικά σε σημαντικές επενδύσεις για την έρευνα και ανάπτυξη του προϊόντος, καθώς και την εγκατάσταση νέου εξοπλισμού στο εργοστάσιο των Tsakiris Chips στην Αταλάντη.

Με την κίνηση αυτή η εταιρεία προσπαθεί να κάνει ένα άνοιγμα στην αγορά. Όπως χαρακτηριστικά είπε σε δημοσιογραφική εκδήλωση που έγινε στο εργοστάσιο η κ. Ιωάννα Στρουμπή, CCH Brands Marketing Director «πρόθεσή μας είναι να συνεχίσουμε την ανάπτυξη της εταιρείας. Στόχος είναι να αναπτύξουμε το μερίδιό μας» και συμπλήρωσε: «Τα Tsakiris Chips επενδύουν στην καινοτομία μέσα από την πρωτοποριακή συσκευασία Tsakiris Sticks Cup. Η καινοτομία αυτή σηματοδοτεί μία νέα εποχή για τη μάρκα, δημιουργώντας ευκαιρίες σε μία δυναμική και ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία».

Σημειωτέον ότι η αγορά των τσιπς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη κατηγορία που τα ιδιωτικής ετικέτας φτάνουν το 15 – 20% σε συγκεκριμένα καταστήματα, ενώ στην Ελλάδα τα branded labels υπερισχύουν κατά 80%. Ο Έλληνας έχει τη συνήθεια να επιλέγει branded πατατάκια με πρώτη επιλογή το αλάτι και την παραδοσιακή ρίγανη. Σε αυτή την αγορά η Tsakiris έχει το 7%.

Το εργοστάσιο στην Αταλάντη

Το εργοστάσιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Αταλάντη είναι μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της ευρύτερης περιοχής. Με 27 χρόνια λειτουργίας στηρίζει την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας μέσα από τη δημιουργία θέσεων εργασίας σε διάφορους τομείς παραγωγής του εργοστασίου, αλλά και μέσα από τις συνεργασίες με τοπικούς προμηθευτές πρώτων υλών καθώς η ευρύτερη περιοχή φημίζεται για την καλλιέργεια πατάτας.

Όπως τόνισε ο Νίκος Κουτσιούρης, Plant Manager της Tsakiris, στο εργοστάσιο της Αταλάντης απασχολούνται 76 άτομα, οι περισσότεροι εκ των οποίων εργάζονται στην εταιρεία για πάνω από 15 χρόνια. Μαζί με τους εργαζόμενους των άμεσων τοπικών συνεργατών  του εργοστασίου, απασχολούνται στην περιοχή περισσότερα από 150 άτομα.  Επίσης το 30% της πατάτας που γίνεται τσιπς είναι από την ευρύτερη περιοχή της Αταλάντης, ενώ στο σύνολό της η Tsakiris χρησιμοποιεί κατά 70 – 75% εγχώριες πατάτες. Το υπόλοιπο 25% αγοράζεται από το εξωτερικό κυρίως από Γαλλία και Ολλανδία.

Παράλληλα το εργοστάσιο στην Αταλάντη υιοθετεί τις αρχές της κυκλικής οικονομίας στην παραγωγική διαδικασία, ενώ επενδύει στη συνεχή μείωση του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος. Ανακυκλώνει στο 100% τα παραπροϊόντα  της παραγωγικής του διαδικασίας. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει μειώσει την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας ανά κιλό παραγόμενου προϊόντος  κατά 25% μέσω της χρήσης λαμπτήρων LED και με τη χρήση ηλεκτροκινητήρων/αεροσυμπιεστών πράσινης κατηγορίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ