ΓΔ: 1390.25 -0.88% Τζίρος: 130.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 DATA
Από αριστερά: Φαίη Μακαντάση, Διευθύντρια Ερευνών στον ερευνητικό οργανισμό διαΝΕΟσις - Σπύρος Νικολάου, Διευθυντής Τμήματος Τεχνολογιών, Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού στην εταιρεία Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΟΛΘ Α.Ε.) - Ηλίας Περτσινίδης, Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας - Nishal Sooredoo, Associate Director Haskoning UK Ltd UK

Οι προκλήσεις των κυβερνο - απειλών και η σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού

Στις προκλήσεις που δημιουργεί το συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο των κυβερνο-απειλών αναφέρθηκε ο ο Σπύρος Νικολάου, Διευθυντής Τμήματος Τεχνολογιών, Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ΟΛΘ.

Στην προώθηση καινοτομιών και λύσεων αυτοματοποίησης επενδύει η ΟΛΘ  προκειμένου να εξελιχθεί σε λιμάνι του μέλλοντος. Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο Σπύρος Νικολάου, Διευθυντής Τμήματος Τεχνολογιών, Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού στην εταιρεία Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του συνεδρίου Southeast Europe Connectivity Forum II, που πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Makedonia Palace. 

Όπως υπογράμμισε ο κ. Νικολάου σημασία έχει πριν την έναρξη του ψηφιακού μετασχηματισμού μιας εταιρείας να ενημερωθούν για τα οφέλη που θα προκύψουν οι εργαζόμενοι αυτής. 

Την ίδια ώρα, το συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο των κυβερνο-απειλών αυξάνουν τους κινδύνους και οδηγούν τους οργανισμούς σε μια προσπάθεια να φέρουν εις πέρας το δύσκολο έργο της εξισορρόπησης της ταχείας ψηφιοποίησης με την ασφάλεια. Σύμφωνα με τον κ. Νικολάου, στο πλαίσιο αυτό ο ΟΛΘ θωρακίζεται επενδύοντας στην κυβερνοασφάλεια. 

Για τους λόγους που καθυστερούν, συνήθως, την εξέλιξη των έργων μίλησε ο Ηλίας Περτσινίδης, Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής  του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας. Σύμφωνα με τον κ. Περτσινίδη, η γραφειοκρατία, η οποία πλέον έχει ψηφιοποιηθεί αποτελεί τον κύριο λόγο που δεν μπορούν να ολοκληρωθούν τα έργα εντός των αρχικών χρονοδιαγραμμάτων που έχουν τεθεί. Στο μεταξύ, σε βραχνά εξελίσσεται και η έλλειψη εργαζομένων στον κλάδο - στη Ευρώπη, μάλιστα, καταγράφεται έλλειψη και σε μηχανικούς κάτι που στη χώρα μας επί του παρόντος δεν παρατηρείται - αλλά και λόγω των οποίων αλλαγών θα προκύψουν κατά τη διάρκεια του έργου και δεν θα μπορούσαν να προβλεφθούν στη διάρκεια της μελέτης. 

Στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει κατά τη διάρκεια υλοποίησης ενός project μια πολυεθνική εταιρεία αναφέρθηκε ο Nishal Sooredoo, Associate Director Haskoning UK Ltd, UK υπογραμμίζοντας πως μεταξύ αυτών είναι το κανονιστικό πλαίσιο που επικρατεί σε μια χώρα. 

Προς αυτή την κατεύθυνση εργάζεται, όπως είπε, ειδική ομάδα ώστε να μην προκύψουν εκπλήξεις κατά την υλοποίηση του έργου, ενώ σημαντικές παράμετροι για την υλοποίηση ενός project με επιτυχία είναι η βελτιστοποίηση χρήσης των διαθέσιμων πόρων, η διαχείριση του κινδύνου, η ανάπτυξη στερεών σχέσεων με τον πελάτη μέσω της σωστής και ουσιαστικής επικοινωνίας, αλλά και η αντίληψη της κουλτούρας ανάλογα με τη χώρα, στην οποία εξελίσσεται το έργο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στα 8,4 εκατ. τα καθαρά κέρδη για τον ΟΛΘ μειωμένα κατά 12,2%

Οι κύριοι λόγοι μείωσης της κερδοφορίας επικεντρώνονται στην μείωση διακίνησης φορτίων στο Συμβατικό Λιμάνι, καθώς και στην εγγραφή απομείωσης των 0,87 εκατ. της συμμετοχής στην θυγατρική ThPA Sofia EAD.
OLTH, Thessaloniki, Limania
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρον για το ποσοστό Σαββίδη στον ΟΛΘ εξέφρασε η HIG Capital

Στις προθέσεις του αμερικανικού fund είναι η δημιουργία κόμβων logistics στους λιμένες Αλεξανδρούπολης και Βόλου, ενώ επενδύει και στον κλάδο της φιλοξενίας, αγοράζοντας 3 ξενοδοχεία στην Κρήτη.
OLTH, LIMANIA, LIAGGOS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αθ. Λιάγκος: Στόχος του ΟΛΘ η ανάπτυξη προς τη ΝΑ Ευρώπη

Ο εκτελεστικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ τόνισε πως ο έκτος προβλήτας θα δώσει τη δυνατότητα για προσέλκυση πλοίων μεγαλύτερης χωρητικότητας, ενώ εκτίμησε ότι θα αναπτυχθεί περαιτέρω η κρουαζιέρα.